Tuesday, October 1, 2013

Hello October !


Witajcie Kochani :*
Wrzesień minął w mgnieniu oka : ) Liście nabierają coraz żywszych barw, zwiastuje to, nie tylko piękną jesień, ale również zbliżającą się zimę i chłód. Póki co staram się o tym nie myśleć i w pełni korzystam z jeszcze ciepłych dni. Stylizacja ma w sobie namiastkę lata. Koronkowa sukienka leżała w mojej szafie od miesiąca. Sama nie wiem czemu dopiero teraz doczekała się swojego triumfu...
Jutro wybieram się do fryzjera. Mam ochotę na jesienne zmiany ! : )
Trzymajcie kciuki za powodzenie, co bym z płaczem nie wyszła hehe ;p :*


 pics by Marcin :*

ramoneska chicwish
sukienka lookbookstore
kuferek no name
botki stradivarius
Unfold your free style with Romwe items.
Best-seller Collection! Up to 60% off
Do not miss! 72h only!

38 comments:

  1. Jeny ! Jaka świetna stylizacja !! <3
    Nie wiem czemu, ale najbardziej podoba mi się tutaj komin !! Najlepszy <3

    Zapraszam : http://zdeterminowane.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. The jacket is awesome!

    - bloomingflowersinjuly.blogspot.pt

    ReplyDelete
  3. La tenue est magnifique, surtout la veste!
    xx http://wildlysweet.blogspot.fr

    ReplyDelete
  4. Fajne połączenie lekkiej sukienki z rockową kurtką :)

    ReplyDelete
  5. you look so lovely, love your jacket! xx

    ReplyDelete
  6. Wioletka jak Ty cudnie na tych wszystkich zdjęciach wyglądasz...:)pozdrawiam
    Alex

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia!
    Wspaniały post!
    Gratulacje :)

    http://newlookstyleblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. świetny zestaw i filmik na insta :* co do włosków - szalej kobieto, ja też w tym tygodniu idę do fryzjera zaszaleć ;d

    ReplyDelete
  9. piekny blog.
    obserwuje !

    anastazja-steckiewicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Kurtka, torebka i Buciki boooskie :)!!
    Sukienka jakoś do mnie nie przemawia :/ może to dlatego że nie lubię takich prostych?
    Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  11. jaka piękna sukienka! Idealnie komponuje się z butami! ♥

    ReplyDelete
  12. Wiolu, nie powinno czasem być *z płaczem? :) a stylizacja świetna. Bardzo podoba mi się kurtka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. trafna uwaga :D hahahaha z płaszczem ..no jakby nie patrzeć też nawet pasuje :D
      dzięki :*

      Delete
  13. jak Ty pięknie wyglądasz w tej stylizacji ♥

    ReplyDelete
  14. Beautiful ~ <3

    Flying-umbrella-sky.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. no cóż!rozumiem że niska samo ocena nie pozwala dojść do głosu opinii innych!Ale nóżki to i tak grubaski

    ReplyDelete
  16. Jak zawsze idealna ♥
    Nagłówek po prostu cudo! Mogę wiedzieć kto Ci go robił?

    ReplyDelete
  17. Pięknie wyglądasz w tej sukience i trzymam kciuki za fryzurę ;)
    XOXO
    Damian, damn-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Fiu, fiu jakie nogi... cudownie wyglądasz w tej sukience :) Ja bym już marzła na całego :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. Do Anonima: Jeśli ktoś tu ma niską samoocenę to z pewnością nie ja :) Jestem w pelni zadowolona ze swoich wymiarów. Skoro wg Ciebie osoby noszące rozmiar 36 to grubasy to szczerze Ci współczuję. Skoncz z dodawaniem ciagle podobnych komentarzy które opieraja się na mojej sylwetce. Pokazujesz tym tylko jaką plytka jesteś osóbka :) pozdrawiam.

    ReplyDelete
  20. dolne wykończenie sukienki mi się nie podoba... reszta super ;*!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Śliczna jesteś i jaka chudziuutka ;o
    Pozdrawiam <3

    niesymetrycznieo.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam takie zestawy <3
    super wyglądasz, a ja nadal nie jestem za pomysłem z grzywką i powtarzam to po raz kolejny, ale mam nadzieję, że mnie miło zaskoczy :))
    ~Paula.

    ReplyDelete
  23. nagłówek jest genialny <3
    ślicznie wyglądasz. Ahh zima. Nie chce jej.! :(


    www.imthegienia.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Wyglądasz świetnie! Bardzo inspirujący blog, będę tu wracać, podoba mi się jak łączysz kolory i faktury :)

    vamppiv.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Piękna ta sukienka! Ja bym nie wytrzymała tyle czasu jej w szafie trzymać ;)

    ReplyDelete
  26. Kochana jestem Tobą po prostu oczarowana ♡ wyglądasz tak pięknie, że nie wiem jakimi słowami to skomentować. IDEALNIE !

    A G A T H I E

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !