Wednesday, October 23, 2013

FASHION WEEK POLAND video HD & photos

Przyszedł czas na wyczekiwaną relację z Fashion Week Poland. Przygotowałam dla Was Kochani trzyminutowe video w którym zobaczycie urywki z pokazów, trochę showroom'u i ciekawe detale stylizacji modnych osób.
To moja druga wizyta w Łodzi, ale i tym razem się nie zawiodłam ! Wspaniali ludzie, dużo uśmiechu, zapierające dech w piersiach pokazy i mega dawka inspiracji ! : )
Za pomoc w przygotowaniu filmiku dziękuję serdecznie mojemu chłopakowi Marcinowi ;*
Zapraszam do obejrzenia video (KLIK HD !!!)


Maison Anoufa jesień/zima 2013
Ta kolekcja zdecydowanie przypadła mi do gustu ! Czerń, biel, szarość, koronka i skórzane elementy to cechy charakterystyczne dla projektów Maison Anoufa. Mówi się, że pokaz nie należał do zbyt udanych, ale ja miałam inne wrażenie. Większość projektów z chęcią przygarnęłabym do swojej szafy : )


White Tent wiosna/lato 2014
Jedna z kolekcji, która wywołała u mnie wielkie WOW ! Proste, casualowe sukienki i kombinezony to rzeczy których wiosną 2014 w mojej garderobie nie może zabraknąć. Większość tej kobiecej kolekcji opiewa w kolor niebieski, ale przewijają się też tu szarości i pastele : )


 Nenukko wiosna/lato 2014
Tutaj niestety lekkie rozczarowanie...Większość kolekcji nie trafiła w mój gust : )
Owszem znalazłam w niej poszczególne ubrania z którymi mogłabym poeksperymentować, ale nawiązanie do stylu hiphopowców zupełnie do mnie nie przemówiło. Bermudy z opuszczonym krokiem ? Zdecydowanie nie dla mnie. Pokochałam natomiast fryzury modelek, okulary z łańcuchami, dekatyzowany jeans, nawiązanie do lat 90. Plus za podkolanówki i trampki : )


Agnieszka Orlińska wiosna/lato 2014


Dawid Tomaszewski wiosna/lato 2014


Natasha Pavluchenko wiosna/lato 2014

pics by Seweryn Cieślik/Magnifique Studio, źródło elle.pl

29 comments:

  1. Piękne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  2. White Tent wiosna/lato 2014 - paskudne te niebieskie buty :P
    Świetna relacja i filmik, niektóre projekty bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  3. jesteś genialna! świetna relacja i filmik,żałuje że mnie tam nie było:) pozdrawiam.Kasia

    ReplyDelete
  4. Genialne rzeczy!!! Wspaniała relacja
    ♡ pozdrawiam:*
    OLA

    ReplyDelete
  5. Natasha Pavluchenko - moja faworytka :))

    ReplyDelete
  6. Kolekcja Nenukko bardzo mi się podoba, a video film jest mistrzowski, pdziwiam :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajne video ! Ae zazdroszcze Wam tego pobytu na FW !

    U nas na blogu jest notka o spotkaniu blogerów w Łodzi, może wpadniesz.

    pozdrawiam ciepło z Cypru,

    Kasia

    http://aproditeisland.blogspot.com/2013/10/spotkanie-blogerow-podczas.html

    ReplyDelete
  8. Najbardziej podoba mi się video, super ujęcia ,fajnie się ogląda ! pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Wszystko wspaniałe . Stylizacje super , sama chciałabym zobaczyć to na żywo !!!
    Zazdroszczę :***

    ReplyDelete
  10. Przepiękne stylizacje :) Świetny filmik :)

    ReplyDelete
  11. zdjęcia wspaniałe, ae niektóre stylizacje to kompletne dno..

    ReplyDelete
  12. Mi się kolekcja Nenukko podoba, ale faktycznie tylko poszczególne elementy, nie razem :)

    ReplyDelete
  13. Wow, wlasciwie wszystkoe kolekcje mi sie podobaja! :) Najbardziej chyba wlasnie Nenukko i A. Orlinska :) Chociaz White Tent i N.Pavluchenko tez sa swietne :)) x

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Filmik mistrzostwo !:)

    ReplyDelete
  15. wszystko tak profesjonalnie wygląda , bardzo mi się podoba. pozdrawiam..

    ReplyDelete
  16. wow swietna relacja, mega zdjecia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  17. Byłaś sama w Londynie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie bałaś się?

      Delete
    2. Trochę się bałam, ale podołałam temu wyzwaniu mimo tego ze było ciężko. Przeżyłam świetną przygodę : )

      Delete
  18. Swietnie wszystko opisalas :-) Zapraszam do siebie na nowy post jeanettegloves.blogspot.com :-) pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  19. Świetna relacja :)
    Z pierwszej kolekcji którą tu pokazałaś ubrania ze zdjęcia 2 i 3 przepiękne!
    Pozdrawiam :)

    Zapraszam na mój blog
    http://madeformoment.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. zazdroszcze wyjazdu na FW! świetna przygoda, świetna zabawa, fantastycznie ubrani ludzie<3

    ReplyDelete
  21. oh my gosh i love this! some really quirky designs that really stand out!

    xo Sarah
    http://absolutelysarahx.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Amazing style darling, love the pink structured dress and gold belt detailing.

    Elizabeth x

    ww.candyflosscurlscupcakesandcouture.com

    ReplyDelete
  23. wow !!! you are very awesome check out my blog ,
    https://plus.google.com/u/0/101075072492772592579

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !