Pumpkin Pancakes - pikantne placuszki z dyni

W maju posadziłam dynię w swoim ogrodzie. Długo zastanawiałam się co można z niej zrobić ? 
Przyznam szczerze, że nie zdarza mi się często gotować : ) Poszperałam trochę w internecie i wpadłam na świetny pomysł ! Dynia będzie idealna do zrobienia pikantnych placuszków : )

Co będzie nam potrzebne ?
(danie dla 3-4 osób)

1,5 kg dyni
2 jajka
1 czubata szklanka mąki pszennej
1 jogurt naturalny gęsty
1 łyżeczka soli
1 łyżeczka pieprzu ziołowego
1 łyżeczka curry
olej do smażenia
pikantna bułka tarta
1 sos Knorr Fix "Rurki Arrabiata z kurczakiem"

Sposób przygotowania:

1. Dynię umyć, pokroić w kawałki, obrać ze skóry i wydrążyć ziarna z miąższem.


2. Oczyszczone kawałki zetrzeć na tarce o średnich oczkach.


3.  Składniki widoczne na zdjęciu dodać do startej dyni.


4. Całość dokładnie wymieszać łyżką do uzyskania jednolitej konsystencji. 


5. Rozgrzać olej na patelni i nakładając, formować małe placuszki. Posypać z wierzchu pikantną bułką tartą i smażyć do uzyskania złocistego koloru z obu stron.


6. Przygotować sos Fix według przepisu podanego na opakowaniu. Placuszki możemy podawać z ulubionym sosem np. borowikowym czy pieczarkowym, wtedy będą łagodniejsze w smaku : )


7. Polać placuszki sosem. Smacznego ! : )


Super slim price flash sale! Only 2 hours!
Fashionable best sellers! $7.99 up!
Don’t miss, girls!

Comments

  1. Ale mi narobiłaś smaku!:) Super post!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/work-bitch.html

    ReplyDelete
  2. That looks delicious! :)
    XOXO
    Nausikaä

    www.fashionatic.be

    ReplyDelete
  3. Ale pychotka ♥ Trzeba koniecznie zrobić :)) świetnie, że pokazałaś nam tutaj ten przepis ;)
    buziaki i zapraszam do siebie w wolnej chwli :*
    byłabym też niesamowicie wdzięczna za polubienie mojej strony na FB - https://www.facebook.com/CrystalOddity

    ReplyDelete
  4. Wczoraj akurat jadłam u siostry placuszki z dyni ! :D

    ReplyDelete
  5. Mam wiele talentow nie skromnie mowiac ale do gotowania w 100% go nie mam :D wiec zazdroszcze ze tak ladnie Ci to wychodzi i na bank jest pyszne ;)

    ReplyDelete
  6. bardzo chętnie wypróbuję :))

    ReplyDelete
  7. nienawidzę dyni, ale wyglada pysznie :))

    ReplyDelete
  8. Jejku, zjadłabym sobie. Muszę namówić mamę, żeby mi takie sporządziła haha
    supcarolyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam dynię i chętnie wypróbuję ten przepis :) Uwielbiam gdy dodajesz takie jesiennie posty, nawet o gotowaniu :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. uu muszę spróbować:)Fajnie wyglądają!:)

    ReplyDelete
  11. Nie obraź się, ale dynie mojej mamy są ze trzy razy większe xD Moja mama robi też ciasto dyniowe se startą skórką pomarańczy <3 Pyszności! No i robi też leczo ;D

    ReplyDelete
  12. wypróbuje, wygląda smakowicie ! :D

    http://madelineamari.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. A ja wycięłabym dynię i zrobiła lampion na halloween!! :D
    Nie mniej jednak- placuszki wyglądają smakowicie :)

    ReplyDelete
  14. jakie pyszności! współpracujesz lub zamawiałaś kiedyś może z sheinside? Co sądzisz o tym sklepie? Może trochę powiedzieć o jakości, obsłudzie itp.? Będę bardzo wdzięczna:)

    ReplyDelete
  15. placki spoko, ale ten sos z tytki...

    ReplyDelete
  16. Dobrze wygląda ;)

    obserwujemy?
    http://iralamodaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Zrobiłam dziś placki według Twojego przepisu - wyszły przepyszne i bardzo delikatne :)) Bardzo udany przepis!

    Pozdrawiam, Shamelessly

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !