Saturday, October 5, 2013

Pumpkin Pancakes - pikantne placuszki z dyni

W maju posadziłam dynię w swoim ogrodzie. Długo zastanawiałam się co można z niej zrobić ? 
Przyznam szczerze, że nie zdarza mi się często gotować : ) Poszperałam trochę w internecie i wpadłam na świetny pomysł ! Dynia będzie idealna do zrobienia pikantnych placuszków : )

Co będzie nam potrzebne ?
(danie dla 3-4 osób)

1,5 kg dyni
2 jajka
1 czubata szklanka mąki pszennej
1 jogurt naturalny gęsty
1 łyżeczka soli
1 łyżeczka pieprzu ziołowego
1 łyżeczka curry
olej do smażenia
pikantna bułka tarta
1 sos Knorr Fix "Rurki Arrabiata z kurczakiem"

Sposób przygotowania:

1. Dynię umyć, pokroić w kawałki, obrać ze skóry i wydrążyć ziarna z miąższem.


2. Oczyszczone kawałki zetrzeć na tarce o średnich oczkach.


3.  Składniki widoczne na zdjęciu dodać do startej dyni.


4. Całość dokładnie wymieszać łyżką do uzyskania jednolitej konsystencji. 


5. Rozgrzać olej na patelni i nakładając, formować małe placuszki. Posypać z wierzchu pikantną bułką tartą i smażyć do uzyskania złocistego koloru z obu stron.


6. Przygotować sos Fix według przepisu podanego na opakowaniu. Placuszki możemy podawać z ulubionym sosem np. borowikowym czy pieczarkowym, wtedy będą łagodniejsze w smaku : )


7. Polać placuszki sosem. Smacznego ! : )


Super slim price flash sale! Only 2 hours!
Fashionable best sellers! $7.99 up!
Don’t miss, girls!

20 comments:

  1. Ale mi narobiłaś smaku!:) Super post!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/work-bitch.html

    ReplyDelete
  2. That looks delicious! :)
    XOXO
    Nausikaä

    www.fashionatic.be

    ReplyDelete
  3. Ale pychotka ♥ Trzeba koniecznie zrobić :)) świetnie, że pokazałaś nam tutaj ten przepis ;)
    buziaki i zapraszam do siebie w wolnej chwli :*
    byłabym też niesamowicie wdzięczna za polubienie mojej strony na FB - https://www.facebook.com/CrystalOddity

    ReplyDelete
  4. Wczoraj akurat jadłam u siostry placuszki z dyni ! :D

    ReplyDelete
  5. Mam wiele talentow nie skromnie mowiac ale do gotowania w 100% go nie mam :D wiec zazdroszcze ze tak ladnie Ci to wychodzi i na bank jest pyszne ;)

    ReplyDelete
  6. bardzo chętnie wypróbuję :))

    ReplyDelete
  7. nienawidzę dyni, ale wyglada pysznie :))

    ReplyDelete
  8. Jejku, zjadłabym sobie. Muszę namówić mamę, żeby mi takie sporządziła haha
    supcarolyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam dynię i chętnie wypróbuję ten przepis :) Uwielbiam gdy dodajesz takie jesiennie posty, nawet o gotowaniu :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. uu muszę spróbować:)Fajnie wyglądają!:)

    ReplyDelete
  11. Nie obraź się, ale dynie mojej mamy są ze trzy razy większe xD Moja mama robi też ciasto dyniowe se startą skórką pomarańczy <3 Pyszności! No i robi też leczo ;D

    ReplyDelete
  12. wypróbuje, wygląda smakowicie ! :D

    http://madelineamari.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. A ja wycięłabym dynię i zrobiła lampion na halloween!! :D
    Nie mniej jednak- placuszki wyglądają smakowicie :)

    ReplyDelete
  14. jakie pyszności! współpracujesz lub zamawiałaś kiedyś może z sheinside? Co sądzisz o tym sklepie? Może trochę powiedzieć o jakości, obsłudzie itp.? Będę bardzo wdzięczna:)

    ReplyDelete
  15. placki spoko, ale ten sos z tytki...

    ReplyDelete
  16. Dobrze wygląda ;)

    obserwujemy?
    http://iralamodaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Zrobiłam dziś placki według Twojego przepisu - wyszły przepyszne i bardzo delikatne :)) Bardzo udany przepis!

    Pozdrawiam, Shamelessly

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !