Sunday, October 6, 2013

MADE IN THE 90's


Witajcie Kochani ! :*
Byliście ciekawi w jaki sposób połączę te buty, więc podczas piątkowego spaceru z mamą zrobiłam zdjęcia : ) Bluza pasuje do mnie idealnie pod każdym względem, a napis "Made in the 90's" jest prawdą ! Tak, urodziłam się w 91 roku i jestem z tego dumna :P Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do oglądania zdjęć : ) Kiss :*

P.S. Na allegro pojawiło się wiele nowych aukcji ! Zapraszam -> KLIK


 pics by Mum :*

bluza wasted
legginsy chicwish
plecak modekungen
botki underground via sarenza
(obniżka o 150 zł !!! )

48 comments:

  1. Wow I love those boots!!

    http://www.studdedkisses.co.uk/

    ReplyDelete
  2. Jakim aparatem robisz zdjecia? ;)

    ReplyDelete
  3. Piękna i wspaniała w każdym calu;) śliczna stylizacja <3

    ReplyDelete
  4. Bluza, spodnie, buty :o wszystko <3 wyglądasz niesamowicie jak zwykle :))
    buziaki i zapraszam do siebie na nowy post :*

    ReplyDelete
  5. Świetne spodnie :) Chyba kolejny punt na mojej liście zakupów :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetna bluza :) Burgundowy kolor rządził w mojej szafie rok temu, teraz królują szarości i czarny :) Ale Twoje spodnie chętnie przygarnęłabym :)

    ReplyDelete
  7. Wow! Fantastyczne połączenie. Kocham buty i sppdnie. Cudne zdjęcia ♡


    A G A T H I E

    ReplyDelete
  8. świetna bluza! ja też z lat 90-tych ;)

    ReplyDelete
  9. Twoje zdjęcia mają takie piękne kolory!!!
    co z fryzurą? zrobiłaś grzywkę? bo już się zagubiłam.
    kiss kochana!

    ReplyDelete
  10. zdjęcia - fajny klimat
    filmik- dla mnie sztuczny

    www.ddoubles.tk
    www.ddoubles.tk

    ReplyDelete
    Replies
    1. sztuczny ? hmm..nie powiedziałabym :) nie warto brać tak wszystkiego na poważnie tylko z przymrużeniem oka ;)

      Delete
  11. Fantastyczny zestaw, śliczne te botki:)

    ReplyDelete
  12. naprawdę wszyscy pieja z zachwytu nad kiczem?Nie dziwne że buty przecenione bo to chyba jakiś odrzut z lat 80tych.a te plastikowe,pomarszczone rajstopy?tandeta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiczem ? no cóż każdy ma inny gust.... a to nie rajstopy tylko legginsy z eko skóry, które zawsze się tak marszczą : )

      Delete
  13. Wooow, i love this post <3 photos are amazing!

    ReplyDelete
  14. to kontynując temat nadal usuwasz prawdę,ludzie te buty to wiocha i prymityw,jak cała reszta,nie obrażam nikogo

    ReplyDelete
    Replies
    1. usuwam ? nic nie usunęłam :)) a tematu z Tobą nie mam zamiaru kontynuować :) prawda jest taka, że wchodzisz na mój blog tylko po to żeby hejtować. Napisałaś już że buty Ci się nie podobają to po co się powtarzasz ? Nie ma w tym ani krzty sensu a prymitywne to jest Twoje zachowanie. Nie opublikuję tu już ani jednego Twojego komentarza bo i tak większość z nich tyczy się mojej sylwetki. Pozdrawiam i żegnam :)

      Delete
  15. Love this look, I love the colours you're wearing for autumn <3

    Cute to the Fashion

    ReplyDelete
  16. proste i klasyczne stylizacje są idealne na tą porę roku :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. swietny zestaw :-) pięknie w nim wygladasz

    ReplyDelete
  18. Naprawdę świetne połączenie idealne na codzień :) ach i ta kolorystyka zdjęć chyba jednak polubię jesień :)

    ReplyDelete
  19. Bluza jest świetna, buty też uwielbiam! Ogólnie świetna stylizacja <3 x

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. REWELACYJNA JAK ZAWSZE!!! ♡ ♡ ♡ ♡
    wspaniale:*
    OLA♡

    ReplyDelete
  21. I like your top !

    http://vulpeculamode.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  22. świetnie wyglądasz;)

    pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  23. piękny kolor spodni, ciekawe połączenie z bluzą i oryginalnym plecakiem, super ;)

    ReplyDelete
  24. Niceee! found u on lookbook!
    love your blog! following u!
    Keep in touch ;)

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  25. niesamowity outfit!

    Zapraszam do mnie: http://idacupas.blogspot.com/ <3

    ReplyDelete
  26. Lovely outfit.
    http://thinkworkandgo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. No, no, nawet udało Ci się w miarę połączyć nieco drapieżny, oldskulowy look z winklepickersami, ale według mnie mogłabyś spróbować zaszaleć ze stylizacją nawiązującą do bat cave i deathrocka, czyli stylów naprawdę godnych zestawiania z winklami ;) Trochę siatki, podrapane rajstopy, ciemna szminka, potargane włosy, może jakiś kapelusz, lennonki... Będę obserwować.

    ReplyDelete
    Replies
    1. P.S. welur będzie ok :) pozdrawiam!

      Delete
    2. Jeszcze jedna rzecz, o której wcześniej zapomniałam ;) pisałam tu powyżej o death rocku, który z death metalem nie ma ZUPEŁNIE nic wspólnego! Death rock można połączyć z oldskulowym gotykiem (ale też nie rozumianym w sensie ciuchów jak czarne firanki), zresztą możesz zobaczyć przykładowe fotki gdzieś w googlach, po wpisania haseł: winklepickers, death rock, bat cave. Myślę, że to całkiem ciekawe inspiracje, aby nieco ugrzecznić te style za pomocą różnych popularnych sklepowych ciuchów. Ok, to już mój ostatni komentarz, obiecuję ;p

      Delete
    3. hej ! wiem że death rock a death metal nie mają nic wspólnego ze sobą :) Jakoś tak mi się napisało u Ciebie na blogu ze nigdy nie słuchałam w odniesieniu do podgatunku :P hehe.dzięki za rady Pani Księżyc :* ;)

      Delete
    4. A po co takie rady? Jeśli ktoś nie słucha danej muzyki i nie ma więc z tym nic wspólnego nie musi robić żadnych stylizacji bo subkultur się nie naśladuje koleś!

      Delete
  28. paskudne buty, ale reszta całkiem spoko :)

    ReplyDelete
  29. świetna bluza i cuuuudowny usmiech:)

    ReplyDelete
  30. terrible shoes! damn :O I'm scared

    ReplyDelete
  31. TO SĄ BUTY DEATHROCKOWE,czemu wy zwykli ludzie musicie wkraczać w sfery undergrandu? Poszukuje takich od lat ! bo jestem związana z subkulturą,a innym tak łatwo je zdobyć.

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !