Wednesday, October 9, 2013

Sweater Weather


Nareszcie doczekałam się prawdziwej, polskiej, złotej jesieni ! : ) Jak zauważyliście, połączenie burgundu z czernią ostatnio mnie nie opuszcza. Czas jednak na małe zmiany. Obiecuję, że kolejny zestaw nie będzie opiewał w burgundzie. Trzymajcie mnie za słowo ! :P
Październik to dla mnie gorący okres. Mam nadzieję że nowa szkoła, wyjazdy i kilka innych spraw nie uniemożliwią mi dodawania regularnie postów. Jesienny klimat chcę wykorzystać w 100% ! : ))
Miłego oglądania Kochani :*

P.S. Ostatni dzień konkursu z ROMWE :)) Zapraszam !


pic by Marcin :*

sweter chicnova
spodnie h&m
worek allegro
kapelusz h&m
botki vagabond

Romwe Columbus Day Weekend Sale Up to 74.92% off From 10/08 to 10/14, whole week! Don’t miss, girls!
Go: http://www.romwe.com/Columbus-Day-Weekend-Sale-c-322.html?abel

Super slim price flash sale! Only 48 hours! Fashionable best sellers! $14.99 up! Don’t miss, girls! 

58 comments:

  1. Fantastyczna kolorystyka , po prostu bajkowo, idealnie <3

    ReplyDelete
  2. Hej:)
    Ja uwielbiam bordo! U Ciebie zachwyca!
    Pozdrawiam- Anna

    ReplyDelete
  3. czy sweterek jest dobry jakosciowo??jest sliczny:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak :) jest świetny ! mysle o jeszcze jednym, ale w innym kolorze : )

      Delete
  4. ajj jak ja zazdroszczę tego kapelusza, niestety w Wawie wszędzie wyprzedany :((

    ReplyDelete
  5. Kochana, jesteś niezastąpiona! Każdy Twój zestaw zachwyca :) śliczny sweterek <3

    ReplyDelete
  6. fantastycznie :)

    http://blondehairgreyeyes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. jest klimacik<333

    ReplyDelete
  8. tez sie tak ekscytuje tą polską, złotą jesienią ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Sweterek i przedostatnie zdjęcie najlepsze <3
    Mnie dopiero czekają takie zdjęcia *.* U mnie jesień nie tak kolorowa, ale do czasu ! :)

    Zapraszam : http://zdeterminowane.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ślicznie, nie dziwię się, że tak oszalałaś na punkcie tego połączenia, burgund po prostu doskonale do Ciebie pasuje :)

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia i śliczny sweter <3

    Juliet-Monroe.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  12. Fantastic sueter!

    www.urbanikamoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. piękny sweter!

    Zapraszam do mnie: http://idacupas.blogspot.com/ <3

    ReplyDelete
  14. Świetna stylizacja :) Pozdrawiam ciepło :) I zapraszam do mnie:http://because-i-like-dots.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  15. Połączenie super, worek-torebkę uwielbiam :)

    ReplyDelete
  16. Przedostatnie zdjęcie - mistrzostwo! :)
    Stylizacja bardzo udana, taka Twoja. :)

    ReplyDelete
  17. Piękne te rzeczy.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję.

    ReplyDelete
  18. już pisałam,że idealnie ale powtórze to jeszcze razz:)

    ReplyDelete
  19. Absolutely adore the outfit!!! Btw, I love your style :)

    Claudia

    clauture.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  20. ten sweter jest piękny.

    (I'm just learning polish. I hope it's correct)
    I love the sweater and the setting. autumn looks so beautiful. all these red and yellow tones are so beautiful<3

    matthiasdengler.blogspot.de

    ReplyDelete
  21. Sweter <3 Zachwycające zdjęcia!

    ReplyDelete
  22. Twój blog i styl pasują mi do jesiennego klimatu :)
    Ps. Jedź do Londynu!!! :P I instagramuj i fejsbukuj, będę śledzić :D

    ReplyDelete
  23. Co to za nowa szkoła ? Czego sie uczysz ?

    Uwielbiam twojego bloga i twoje zestawy :)
    Masz świetne usta - chciałabym takie mieć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Roczny kierunek stylizacja i wizaż : ) dziękuję :*

      Delete
  24. Byś mogła coś bardziej orginalnego wymyśleć. Bo prawie wszystkie Twoje stylizacje są podobne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakbyś przeczytała notkę to byś wiedziała czemu tak a nie inaczej :) :P

      Delete
  25. Pięknie Ci w tym kolorze :)

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Twoje stylizacje idealnie komponują się z piękną złotą i klimatyczną jesienią :) Super!

    ReplyDelete
  27. Nádherný svetrík! <3

    ReplyDelete
  28. Cudowny klimat tych zdjęć <3

    ReplyDelete
  29. Piękne zdjęcia, kapelusz gorgeous :)
    Złota polska jesień tej pory roku brakuje mi najbardziej odkąd mieszkam w Irlandii, zimy nie lubię za upałami nie przepadam, ale te złote liście <3 u nie nadal zielono i buro :(
    http://justifashion.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  30. kapelusz,sweterek-cudo!uwielbiam cie w tym kolorze <3 zdjęcia też są świetne:)

    ReplyDelete
  31. az molo obajrzec taka sesje, zdjecia swietne stylizacja bardzo przyjemna na jesien, cudo :)

    ReplyDelete
  32. Ładne zdjęcia ale ciuchy nuda! Stajesz się przewidywalna. Może taki masz styl, nie oceniam. Wolę jednak poszukać czegoś bardziej kreatywnego.

    ReplyDelete
  33. obłedny sweter i cudna torba <3
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. To życzę udanych poszukiwań, ale zapewniam Cię ciężko będzie. Fakt faktem ostatnio przesadzam z połączeniem burgundu i czerni, do czego nawet przyznalam sie w notce, ktorej nie przeczytalas jak widać :) Mam swój styl, ale nie nazwalabym go przewidywalnym, troszke bledne okreslenie. Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  35. Wonderful look for autumn - the colours are amazing :)

    Spark&Bark

    xx

    ReplyDelete
  36. Swietnie Ci w tym kolorze i w ogole super zdjecia.
    A kapelusza niestety nie widzialam w h&m, szkoda.

    ReplyDelete
  37. Jak na mój gust, to każda Twoja stylizacja może być burgundowa, jeżeli każda będzie tak dobra jak ta. Niby zwykłe, codzienne połączenie, a jednak ma w sobie to coś. Ogromny plus ode mnie za kapelusz, dodaje dużo uroku i niebanalności. :)

    ReplyDelete
  38. jakie żywe zdjęcia, super!

    ReplyDelete
  39. Adorei o seu look.
    A sua roupa me lembra o natal e eu adorei isso!
    A única coisa que eu acho que poderia mudar é o plano de fundo das fotos dos looks, porque é sempre o mesmo '-'
    Xoxo,
    Gabi
    Viagem A Terra do Nunca

    ReplyDelete
  40. Jak jest z vagabondami ? czy but po pewnym czasi sie naciaga? zamierzam je kupic, i chcialabym wiedziec czy moge kupic ciut wieksze by na zime noisc cieplejsza skarpete :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !