Wednesday, October 16, 2013

Amsterdam // Konkurs Zalando

Jako konkursową stolicę mody postanowiłam wybrać Amsterdam : ) Holandia jest krajem bliskim memu sercu. Trzy lata temu, spędziłam tam dwa miesiące w pracy : ) Przez ten czas zdążyłam poznać obyczaje tam panujące i cechy charakterystyczne stylu ubierania się Holendrów. Tak, to prawda Holendrzy przywiązują dużą uwagę do wygody, ale nie lubią wyglądać banalnie. Zestaw, który stworzyłam nadaje się idealnie do pracy, szkoły czy też na wyprawę po zakupy, jest więc bardzo uniwersalny. Holandia jest krajem, w którym pogoda potrafi się zmienić w ciągu 5 minut (znam to z własnego doświadczenia) więc, ciepły sweter czy stylowy szal są tam niezbędne. Jak dobrze wiecie, w mojej szafie nie może również zabraknąć grubego swetra w warkocze czy słynnych, skórzanych biker boots, które nie tylko są bardzo wygodne i modne, ale nadają stylizacji rockowego pazura. Tak jak Holendrzy uwielbiam klasykę, a moje zestawy są najczęściej casualowe : )
Jeansowe rurki to kolejny element garderoby bez którego nie mogłabym się obejść. Po pierwsze możemy je połączyć na różne sposoby (elegancki, sportowy) a po drugie świetnie sprawdzą się np. podczas jazdy na rowerze. W moim kolażu znalazł się także plecak, który nie tylko pasuje kolorystycznie do całości zestawu ,ale posiada jeden wielki atut - jest najpraktyczniejszy i z pewnością jest bardziej wygodny niż popularne torby zakładane na ramię. Stworzony przeze mnie zestaw stawia więc na wygodę, trendy i niebanalną klasykę : )








4 comments:

  1. śliczny kolaż zrobiłaś, kocham taki styl !:).

    ReplyDelete
  2. Swietnie !!! Powinnaś to wygrać :) Powodzenia :)

    ReplyDelete
  3. bardzo dobry opis i kolaz !

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !