Saturday, September 28, 2013

Burgundy & Black


Połączenie burgundu z czernią, należy do moich ulubionych zestawień kolorystycznych. Najchętniej sięgam po nie podczas trwania jesieni, ale nie rezygnuję oczywiście z zieleni, brązów czy beżów : )
Ostatnio bardziej niż zwykle pokochałam wszelkie nakrycia głowy, a na widok kapeluszy, widniejących na witrynach sklepowych, dostaję bzika ! Serio :P
Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Wam Kochani dobrej nocki i miłej niedzieli :*:*:*
Ściskam !

P.S. Na blogu powstała zakładka "Questions". Zapraszam do skorzystania ! : )


pics by Mirella

płaszcz romwe
sukienka lashesoflondon
kapelusz h&m
torebka woakao
botki vagabond

+ VIDEO 

41 comments:

  1. stylizacja skróciła i pogrubiła nogi, poza tym bez zarzutu :)

    ReplyDelete
  2. super!:) http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam burgund, a w szczególności na włosach <3. Świetny kapelusz!

    ReplyDelete
  4. prześlicznie wyglądasz, sukieneczka jest urocza, ale w torebce się zakochałam :)

    ReplyDelete
  5. To także jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych! Wyglądasz świetnie, jak zawsze!

    ReplyDelete
  6. Love this outfit, you look so cute! x

    Maddy from UNSTITCHEDD 

    ReplyDelete
  7. You are beautiful. I love you.

    ReplyDelete
  8. Przepięknie wyglądasz, a filmik super!

    ReplyDelete
  9. Sukienka bardzo pasuje do kapelusza i rajstop, świetnie się układa:) botki i torebka też ładnie graja ze sobą:)

    ReplyDelete
  10. Kochamm cie ogladać w kapeluszach. Cudowna jesienna aura

    ReplyDelete
  11. ładne buciki! :D nagłowek zachywca!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Cudowna kolorystyka! I kapelusz:)

    ReplyDelete
  13. Pięknie jak zawsze :). Uwielbiam nosić burgund na jesień :) x

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ja również uwielbiam to połączenie kolorystyczne:) Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja!

    ReplyDelete
  15. Stylizacja jak zawszę cudowna ♥
    Przepraszam za SPAM
    Ale jesteś moją najukochańszą blogerką i bardzo zależy mi na Twojej opinii. Może to być jedno krótkie słowo ale wystarczy, że będzie a ja będę skakać z radości ♥

    http://fashion-juicee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Super. Bardzo podoba mi się ten kapelusz :)

    ReplyDelete
  17. Bardzo lubię twoje stylizacje :)

    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Burgundowy, wyjątkowo Ci pasuje! Słodko ;-) Pozdrawiamy!

    ReplyDelete
  19. Kapitalne połączenie burgundu i czarnego, a wydawać się mogło, że to takie dwa ciemne i ponure kolory... Wyglądasz pięknie i świetne zdjęcia :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  20. świetna stylizacja :) zapraszam do mnie :) http://niska-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Fajny zestaw, uwielbiam kolor burgundowy.
    Bardzo chętnie kupię taki kapelusz, jezeli ktoś ma to prosze o wiadomość.

    ReplyDelete
  22. przepiękna stylizacja! uwielbiam Cię;*
    a powiedz mi wygodne są te buciki? bo zastanawiam się nad ich kupnem, są świetne

    ReplyDelete
  23. Thanks for one's marvelous posting! I truly enjoyed reading it, you might be
    a great author.I will make certain to bookmark your
    blog and will often come back someday. I want to encourage continue your great work,
    have a nice evening!

    Feel free to visit my homepage - more details

    ReplyDelete
  24. piekna sukienka!

    pozdrawiam Violet

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !