The First Day of Fall


No to oficjalnie mamy już jesień ! Przyznam, że jest to moja ulubiona pora roku : ) Cieszy mnie myśl, że w końcu będę mogła tworzyć jesienne sety bez żadnych ograniczeń : ) W szafie przybyło mi kilka nowości i nie mogę się doczekać, aby je Wam pokazać : ) Zdjęcia tej stylizacji również były zrobione podczas wyjazdu do Zakopanego. Miłego oglądania ! Pozdrawiam ciepło Kochani :*

pics by Marcin :*

kapelusz h&m
koszula choies
sweter woakao
kurtka ickl fashion
spodnie chicnova
torebka bershka
botki vagabond

Super slim price flash sale ! Only 48 hours !
Fashionable best sellers! $14.99 up !
Don’t miss, girls !
Go: http://www.romwe.com/manage_activity/Best-Sellers-Flash-Sale/?abel

Comments

  1. Gdyby u mnie jesien tak ladnie wygladala tez bym lubila :)
    Pieknie!

    ReplyDelete
  2. Jesień to również moja ulubiona pora roku! Cudownie wyglądasz! Sama zainspirowałam się żeby połączyć kratę z denimem. Fantastyczny Look Kochana <3


    A G A T H I E

    ReplyDelete
  3. mega kapelusz <3
    sama zastanawiam się czy nie kupić go :D

    ReplyDelete
  4. Właściwie mam już dosyć tego kapelusika, zaczyna być monotonnie. Aczkolwiek rozumiem Twój wybór bo jest Ci w nim cudowne. A co do stylizacji... nie mam żadnych zastrzeżeń :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem czy czytałeś/aś wcześniejszego posta z zakopanego i opis do tego posta. Tak jak mówiła Mary. Wzięła do zakopanego tylko najpotrzebniejsze rzeczy. I w tym ją rozumiem. Po co tracić miejsce na dodatkowe kilogramy ciuchów tylko po to żeby zrobić sesje a potem je rozebrać?

      Delete
  5. Piękne zdjecia i stylizacja to mało powiedziane ♥

    ReplyDelete
  6. Również uwielbiam jesień. Zdjęcia podczas tej pory roku wychodzą chyba najbardziej klimatycznie.
    Piękna stylizacja, podoba mi się połączenie koszuli ze swetrem :)

    ReplyDelete
  7. Kurtka jest naprawdę niesamowita :)
    Muszę przyznać, że uwielbiam patrzeć na twoje zdjęcia :)

    ReplyDelete
  8. jesień to TWOJA pora roku, to widać ! pięknie wyglądasz ! :D

    ReplyDelete
  9. This photos make me miss Autumn weather in Poland, it's still really hot in Portugal!

    - bloomingflowersinjuly.blogspot.pt

    ReplyDelete
  10. Piękny outfit, rewelacyjnie dopasowany :)

    ReplyDelete
  11. rewelacja, wszystko mi się podoba, sweter, koszula :)

    ReplyDelete
  12. Cudownie wyglądasz, zestawienie "na cebulkę"- idealne na jesień, chyba najbardziej podobają mi się takie właśnie kompozycje :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. Z posta na posta jesteś coraz lepsza!

    ReplyDelete
  14. I like your photos. The colors are so deep and bright. And of course your style is amazing

    ReplyDelete
  15. Dżinsowa kurtka, mój faworyt :)

    ReplyDelete
  16. Love your flannel, the colours are so nice for the fall! x

    Maddy from UNSTITCHEDD 

    ReplyDelete
  17. Przepiękne zdjęcia, cudowna sceneria. Robi się niemal magicznie :)

    ReplyDelete
  18. wyglądasz mega promiennie!!!
    piękna koszula!

    ReplyDelete
  19. you have so really nice photos & great style :)
    http://anetteblogi.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Powiedz mi, jak Ty znajdujesz czas na tak częste dodawanie stylizacji? :* Uczysz się, pracujesz? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj nie wiem czy to tak czesto co kilka dni ;)
      kiedys dodawałam prawie codziennie :P
      Obecnie uczę się w szkole policealnej na kierunku wizażystka/stylistka : ))

      Delete
  21. jejeku jak cudowny zestaw :*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetny styl!! ;)
    Pozdrawiam www.madeleine-mode.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. sweterek idealnie pasuje do koszuli, bardzo podoba mi się to zestawienie, a klimat zdjęć- rewelacja!
    bardzo fajnie tu u Ciebie więc obserwujemy :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. DZIĘKUJĘ KOCHANI ZE KOMENTARZE :*:*:*

    ReplyDelete
  25. Amazing blog, I found it through your Lookbook profile which is also extremely good, you have an exquisite sense of style. xoxo

    Newest Nickers

    ReplyDelete
  26. Piękny post!
    Wspaniałe zdjęcia!
    Gratuluje!

    http://newlookstyleblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. w związku z tym, że jesień już trwa a dni się coraz bardziej zimne chciałabym poprosić Cię o radę w wybraniu idealnej parki. Chciałabym, żeby była z sieciówek, nie stać mnie na drogość, więc jeśli byś mi pomogła, byłabym mega wdzięczna. Kompletnie nie radzę sobie z wyborem kurtek, bo zawsze kupowałam płaszcze. A Twoja pomoc napewno mi to ułatwi, bo masz świetny styl i zawsze wyglądasz zjawiskowo. Pozdrawiam, jedna z wielu Twoich największych fanek, Justynka S.

    ReplyDelete
  28. kolor torby świetny ! kapelusz mam bardzo podobny ;)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. piszę ten komentarz już 3. raz, bo za każdym razem coś źle klikam! (hahaha :D)
    Tak więc nagłówek, zdjęcia, stylizacja, TY - wszystko (jak zawsze) znakomite *.*
    Spodobała mi się kurtka na sheinside ( http://www.sheinside.com/Green-Fur-Hooded-Long-Sleeve-Zipper-Drawstring-Coat-p-102896-cat-1735.html ) - wiem, że ją miałaś/masz (zdjęcie na dole :P) i dlatego też chciałabym się coś zapytać. Czy jest ona ciepła, nadaje się na zimę i tak ogólnie czy ją polecasz? Nie kupuję zbyt często przez internet i po prostu boję się, że wyrzucę 150zł w błoto. Zadawałam to pytanie też na asku, ale chyba nie za często tam zaglądasz :) Pozdrawiam ; **

    ReplyDelete
  30. Nie będę oryginalna pisząc, że wyglądasz rewelacyjnie. :)
    Dzięki za inspirację, jak zawsze z resztą. ;)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  31. /??http://www.doczepiane.pl/img/stylizacje/mary3.jpg heeej ile cm mialy tutaj te wloski

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !