Inspired by Freja Beha ♥


Witajcie Kochani :*
Ostatnio moją największą, modową inspiracją jest Freja Beha : ) Miliony dziewczyn na całym świecie naśladuje jej grunge'owo-rockowy styl. Freja uwielbia prostą klasykę. Ja postanowiłam zrobić mały mix : ) Militarną koszulę połączyłam z retro płaszczem, który swoim wyglądem przypomina męską marynarkę. Przyznam szczerze, że na początku miałam duże obawy co do zestawienia kraty i moro. Rzadko zdarza mi się łączyć jakiekolwiek printy.
Tym razem mam wrażenie, że wyszło całkiem dobrze : )
P.S. Na blogu pojawił się nowy nagłówek, który wykonała dla mnie Marta :* ( http://modenfer.blogspot.fr/ ).
Jak Wam się podoba ? Ja jestem zachwycona !!!


+ BONUS 

Comments

  1. szaleję za Twoim stylem! :) piękna, jak zawsze.

    ReplyDelete
  2. Bardzo podoba i sie takie polaczenie printow! :) x

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nagłówek uroczy, ale ja się zakochałam w stroju! <3
    Super wszystko gra! ;D
    ~Paula.

    ReplyDelete
  4. masz prześliczną buźkę! :))
    uwielbiam takie koszule i buty <3

    ReplyDelete
  5. I love Freja and this outfit is super cute <3

    Cute to the Fashion

    ReplyDelete
  6. nie zapominaj o asku! :)

    ReplyDelete
  7. Świetny zestaw, ślicznie wyglądasz :) Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ostatnio coraz piękniejsze stylizacje, naprawdę aż miło tu wpadać coraz częściej :) przepiękne zdjęcia.

    ReplyDelete
  9. jesteś świetna:D! coraz lepiej!
    rozaliafashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Genialna stylizacja! Pięknie Ci w meloniku :)

    Buziaki,
    Style Junkie

    ReplyDelete
  11. uwielbiam Twoje stylizacje!!! Po prostu uwielbiam

    ReplyDelete
  12. pięknie jak zawsze ! Świetnie Ci w takiej fryzurze :)

    ReplyDelete
  13. Gorgeous, as usual. :) *

    - bloomingflowersinjuly.blogspot.pt

    ReplyDelete
  14. Świetny zestaw! Nie pomyślałabym o takim połączeniu wzorów, a patrząc na to, jak je zestawiłaś widzę, że to strzał w dziesiątkę! Drobna krata i duże plamy moro idealnie ze sobą współgrają. A w meloniku jest Ci tak niesamowicie do twarzy, że to niesprawiedliwe :-))))

    PS. serducho mi się raduje, że banner Ci się podoba :***

    ReplyDelete
  15. Kocham jej styl a Ty przepięknie pokazałaś swój <3 Śliczna jesteś !

    ReplyDelete
  16. Fantastyczna koszula! Wyglądasz cudownie i strasznie Ciebie lubię w kapeluszach! :)
    StylishSideofLife.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Freja jest boska ale ciebie dzieli dystans nie do pokonania!Jesteś niska,korpulentna,nogi masz grube,włosy brzydkie a styl fatalny.No i jeśli rzeczywiście kupiłaś te koszmarne buty to gratuluję wyboru!Może tam gdzie mieszkasz takie buty uznają za cud ale nie wiem czy na wsi ktoś by w czymś takim chodził!Ale poza tym to spoko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dla takich hejterów jak Ty, polecam: http://img.sadistic.pl/pics/1d3a03bbe025.png, nie daje jednak gwarancji że pomoże :D buhahahaha :D

      Delete
  18. Cześć ;)
    Za tydzień idę na 18nastkę do baru, a nie wiem w co się ubrać. Co proponujesz? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem jaki styl preferujesz, ale ja postawiłabym na szorty, rajstopy, t-shirt i ramoneskę : )
      do tego dodałabym złotą biżuterię. Średnio widzę elegancką sukienkę w barze więc myslę ze moj pomysl będzie ok : )

      Delete
    2. dzięki bardzo! ;)

      Delete
  19. Lovely outfit and great pictures!!! :)
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    ReplyDelete
  20. Love the jacket, it looks beautiful! x

    Maddy from UNSTITCHEDD 

    ReplyDelete
  21. You are original, mature and beautiful. I love your blog.
    Kisses

    ReplyDelete
  22. Faktycznie koszula moro i retro płaszcz pasują do siebie , cała stylizacje połączyła mała czarna torebka i elegancki melonik. Buty także idealnie pasują (boskie te buty!!!)
    PS. Nagłówek doskonale oddaje ciebie i twój styl !
    Mój blog http://vanhelene.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. uwielbiam nagłowek! :*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. super outfit!

    Zapraszam do mnie: http://idacupas.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  25. Nagłówek rewelacyjny, od razu przypadł mi do gustu :)
    Ciekawa marynarka, przyciąga uwagę a do tego musi być ciepła- idealnie na jesień :)

    ReplyDelete
  26. I udało się- KAPITALNE połączenie, świetna marynarka :) A nowy nagłówek, boshe, piękny! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  27. jolie ta nouvelle entête, surtout le dessin!
    Sinon j'aime vraiment beaucoup cette tenue :)
    xx http://wildlysweet.blogspot.fr

    ReplyDelete
  28. Super! Kiedyś ukradłam tacie taką marynarkę oversize! Uwielbiam!
    Pozdrawiam kochana,
    www.outgoingtaste.wordpress.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !