Sunday, March 20, 2011

wiosenne nowości

Każdy z nas z upragnieniem czeka na wiosnę...mam nadzieję ,że ten śnieg i chłód są ostatnimi podrygami zimy ! W końcu jutro pierwszy dzień wiosny !!!!!!!!
Bardzo dawno nie dodawałam zakupowej notki ...ciesząc się chwilowym ciepłem zaopatrzyłam się w klika perełek :

kapelusz terranova ( wymiana na szafa.pl )
neonowa spódniczka h&m
czarno-biała sukienka h&m
ciemno malinowa sukienka sh
jeansowa opaska kokarda reserved
kobaltowy lakier miss sporty
limonkowy lakier essence I LOVE BERLIN

PS. WSZYSTKICH KTÓRZY JESZCZE NIE BRALI UDZIAŁU W MOIM KONKURSIE SERDECZNIE ZAPRASZAM ( KLIK ) !

25 comments:

  1. moja spódniczka <3 fajne kolory lakierów ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie, http://plaamkaa.blogspot.com/ :);*

    ReplyDelete
  2. super kolory lakierów


    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. fajne zdobycze, szczególnie limonkowy lakier, ma świeży kolor i podobno ma być modny

    ReplyDelete
  4. piękne rzeczy, spódniczka i kolory lakierów zachwycają :)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Tylko Ci się wydaje że nie twój ^^
    Na żywo wyglądają świetnie :)

    ReplyDelete
  6. kolory lakierów swietne, ale nie poweidziałabym ze spódniczka ma neonowy kolor.

    ReplyDelete
  7. Świetne lakiery !

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  8. jest neonowa ,ale ja mam tendencje do rozjaśniania zdjęć i to dlatego wyszła tak trochę blado : )

    ReplyDelete
  9. neonowa spodniczka bardzo przypadla mi do gustu:)

    ReplyDelete
  10. Świetne kolory lakierów :)
    A kapelusz z chęcią bym Ci ukradła... :)

    Zapraszam do mnie flomachine.blogspot.com - dopiero zaczynam, i jeszcze się za dobrze nie znam :P

    ReplyDelete
  11. miałam ten sam lakier, ale go oddałam - jakoś nie mogłam się przekonać do kobaltu na paznokciach ;)

    ReplyDelete
  12. bardzo bardzo podobaja mi sie te rzeczy!
    neonowa spodniczka z h&M jest prześliczna

    ReplyDelete
  13. great nailpolish colours, and oh looove the bow

    ReplyDelete
  14. świetne rzeczy:) nie mogę się doczekać Twojego outfitu!!

    ReplyDelete
  15. ciekawy zestaw, myślę jednak, że jeszcze lepiej będzie wyglądał na Tobie :)

    zapraszam do siebie na bloga o modzie
    www.radlewski.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. śliczne te ciuszki! ;)
    ciekawe stylizacje masz!
    zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  17. od dawna szukam takiego niebieskiego lakieru

    ReplyDelete
  18. TA SPÓDNICZKA JEST PIĘKNA!! NIE MOGĘ DOCZEKAĆ SIĘ OUTFITU Z TĄ MALINOWĄ SUKIENKĄ!

    ReplyDelete
  19. Super bluzka uwielbiam wzór w trójkąty , jeszcze te kolory - po prostu bomba !!

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !