Monday, March 7, 2011

NYLON TV + MARY-KATE OLSEN

Od kiedy pamiętam Mary Kate Olsen była dla mnie inspiracją ( stąd również wzięła się nazwa mojego bloga ) : ) Nawet za czasów gdy nie interesowałam się modą była dla mnie "wielka".Video ,które podaję poniżej zawsze bardzo mi się podobało i za każdym razem gdy je oglądam powoduje ono u mnie dziwne uczucie podniecenia i zachwytu.Myślę ,że podkład muzyczny również robi swoje.Piosenka jest idealnie dobrana i stwarza świetny klimat.

Za kulisami z dziewczyną Nylonu (Grudzień 2007), ikoną stylu Mary-Kate Olsen, który mówi o jej projektach i kolekcji ubrań, Row.

 Piosenka : Their Cell - Girl in a Coma 

 


8 comments:

  1. Uwielbiam ją od samego dzieciństwa, zarówno mojego jak i jej ;-D

    ReplyDelete
  2. cudownie wygląda w stylu hipi!

    ps. zapraszam na wyprzedaż na moim blogu!

    ReplyDelete
  3. super sesja

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ma świetny styl, choć przyznam,że nie odróżniam jej od siostry:))

    ReplyDelete
  5. Love the video!! MK is always amazing!!

    http://mademoiselleconomist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. aaaaaa!


    magiczne videoooo <3!


    piękna jest..

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam jej styl, ale nie mogę przebaczyć tych prawdziwych futer -_- Filmik ma świetny klimat ;)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !