Saturday, March 5, 2011

VIDEO OUTFIT 03.03

Witam wszystkich ! Nareszcie na moim blogu pojawił się pierwszy video outfit.Przyznam szczerze ,że wcześniej nie miałam większej styczności z obrabianiem filmików i jestem zadowolona z efektów : ) Jeśli będzie się Wam podobał,postaram się od czasu do czasu dodać klip.Pragnę się pochwalić moją lumpkową zdobyczą w postaci parki z atmosphere.Jest idealna na wiosnę i gdy zrobi się jeszcze cieplej rozstanie z nią będzie cholernie trudne.Miłego oglądania życzę ! Pozdrawiam !

PS.przymierzyłam w h&m maxi spódnicę i się w niej zakochałam !!!!

szal c&a
szorty sh
torba atmosphere
kardigan sh atmosphere
parka sh atmosphere
koturny rebel heart


Na filmie ja i nesstyle

muzyka : Royksopp - Remind Me

29 comments:

  1. ukradłabym Ci spodenki :)
    h&m <3

    ReplyDelete
  2. fajny klip :)
    jedna na video można wiele więcej zobaczyć niż na zdjęciach. świetnie wyglądałaś!

    ReplyDelete
  3. Świetny filmik :D

    PS. Też mieszkam w DG ;D

    ReplyDelete
  4. fajny filmik?
    ponownie pytam gdzie kupiłaś tą torebkę z atmosphere? na allegro czy innej stronie, odp. proszę :)

    ReplyDelete
  5. hej !!! torebkę kupiłam na szafie : ) ale niedawno widziałam takie na allegro : )

    ReplyDelete
  6. świetny zestaw,aczkolwiek filmik troszkę za długi jak dla mnie ;] torebka cudowna :D

    ReplyDelete
  7. hmm, ja właśnie weszłam w dział torebek wpisałam atmosphere i szukam.

    ReplyDelete
  8. a pamiętasz od kogo kupiłaś na szafie?

    ReplyDelete
  9. tak to jest profil tej dziewczyny : )
    http://szafa.pl/profil/Ketchupowaxdd

    ReplyDelete
  10. wielkie dzięki. Czy twoja torebka nie jest podobna do tej: http://moda.allegro.pl/torebka-pikowana-chanelka-atmosphere-primark-i1482210964.html ta ma tylko inny łańcuszek i takie coś pod spodem.

    ReplyDelete
  11. na filmiku prezentujesz się rewelacyjnie!!!pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. nie znalazłam na allegro :<

    ReplyDelete
  13. tak sa prawie identyczne : ) też się fajnie prezentuje z tego co widzę : )

    ReplyDelete
  14. super filmik! postarałyście się dziewczyny ;)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. bardzo fajny zestaw i film, choć osobiście wolę krótsze trochę

    ReplyDelete
  16. Też fajnie też, tyle akurat na tej focie na allegro nie widać, że ma takie 4 złote stópki pod spodem i mi się to nie podoba i twoja jakoś ładniejsza. Po ile kupiłaś?

    ReplyDelete
  17. rzeczywiscie bardzo super filmik, fajny outfit :)

    ReplyDelete
  18. Bardzo przyzwoicie wyszedł ten filmik :)

    ReplyDelete
  19. zostałaś tagowana i wyróżniona :)

    ReplyDelete
  20. SWIETNY POMYSL!
    chcemy wiecej bez dwoch zdan:)
    szorty sa genialne

    behindblueeyes

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !