Thursday, March 10, 2011

I'm not a plastic bag ( video & photos )

Kolejny,tym razem już krótszy klip z moją eko torbą na czele.Trwa niespełna 30 sekund.Zamiast koturn miały być tenisówki w panterkę ,ale stwierdziłam ,że koturny lepiej się prezentują..Parka już była i możliwe ,że pojawi się jeszcze raz ponieważ jestem w niej totalnie zakochana.Chwalę sobie torbę ,jest pojemna i bardzo uniwersalna.Podejrzewam ,że również będzie się tutaj często pojawiać : ) Nie będę zamęczała długim opisem gdyż jest on tutaj najzwyczajniej zbędny.
Miłego weekendu !
Pozdrawiam !

PS.Dziękuję mojej kochanej nesstyle za świetne foty i nagrania : *
PS2.Możliwie ,że już niedługo na moim blogu pojawi się konkurs !!!!!

okulary primark
koszula h&m
bluzka mohito
parka sh atmosphere
torba allegro.pl
pierścionek reserved
koturny rebel heart 

 

 muzyka : Mötley Crüe - Girls, Girls, Girls

24 comments:

  1. świetna torba, mam ją tylko różową ;)

    ReplyDelete
  2. torba super, chyba sobie takiej poszukam:)

    ReplyDelete
  3. bardzo fajnie ci w takim kształcie okularów :)
    torbę znam i lubię - przesłanie godne pochwały :D

    ReplyDelete
  4. powinnaś częściej się uśmiechać. gdy masz poważną minę to nie jesteś taka ładna jak wedy, gdy się uśmichasz ; )

    ReplyDelete
  5. nie przypominaj mi o gorsecie! wywalczylam go tydzien temu na shop.hm.com o 5:30 nad ranem i to o 2 miseczki za duzy! hahahahaha

    ReplyDelete
  6. jee tam co się przejmujesz ; p ważne że jest !!

    ReplyDelete
  7. Też mam taką bluzkę z mohito (tylko niebieską) ;-P

    ReplyDelete
  8. o jaa ! :O jaka ty jesteś śliczna ! :D

    ReplyDelete
  9. Fajna torba i okularki. Ciekawie połączyłaś koszulę, top z frędzlami i pasek :)

    ReplyDelete
  10. wyglądasz super! zestaw jest świetny, filmik też, ale najbardzije podobają mi się twoje włosy ;)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. zazdroszczę torby!!!może się powtórzę ale uwielbiam Twój STYL!!!!

    ReplyDelete
  12. `siem. jestem poppy ;>
    chciałabym cię poznać, fajnego bloga prowadzisz ;**
    wpadnij do mnie, jak dodasz się do obserwatorów to na pewno się odwdzięczę ;>
    pozdrawiam, xoxo

    OFFICIAL BLOG POPPY

    ReplyDelete
  13. bardzo podoba mi się tu wielowarstwowość :)

    ReplyDelete
  14. ostatnie zdjecie mnie urzekloo <3

    ReplyDelete
  15. Ale masz śliczne zęby!!! Nosiłaś aparacik?

    ReplyDelete
  16. świetne zdjęcia i zestaw:) wyglądasz przecudnie:)

    ReplyDelete
  17. Zapraszam na swojego bloga, interesujące ubrania z sieciówek w niskich cenach większość 5-20zł; rurki czarne zara, kapelusz zara, koszulka pull&bear, bolerko h&m, jeansowa sukienka h&m, bluza adidas i wiele innych. SPRAWDŹ

    ReplyDelete
  18. Na ostatnim zdjęciu wyglądasz przesłodko ;)

    ReplyDelete
  19. wszystko mi się podoba:) mam identyczną torebkę :)

    ReplyDelete
  20. super super super, genialny set, choć prosty :) bardzo mi się podoba

    ReplyDelete
  21. Hi ! I just found your blog and I love your style !
    Very cute on this photos !
    x

    http://thebeamofsunlight.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !