Wednesday, March 23, 2011

dziewczyna jak malina

Nareszcie zawitała wiosna a wraz z nią w mojej szafie zaczyna się roić od przeróżnych kolorów : ) postanowiłam wprowadzić małą zmianę do mojej garderoby - OD TERAZ ZDECYDOWANIE WIĘCEJ CIEPŁYCH BARW ! Fragment tej sukienki mieliście okazję ujrzeć w poprzednim poście.Zupełnie nie wiedziałam z czym ją fajnie zestawić ,ponieważ nigdy wcześniej nie posiadałam żadnej rzeczy w takim kolorze ,więc był to dla mnie nie lada problem.Nie chciałam zbytnio przekombinować ,więc kolejny raz przeważa czerń głównie przez ramoneskę którą musiałam niestety założyć,ale warto zwrócić uwagę na prezentację sukienki bez niej : )
Zapraszam do obejrzenia video.Pozdrawiam !

 PS. WSZYSTKICH KTÓRZY JESZCZE NIE BRALI UDZIAŁU W MOIM KONKURSIE SERDECZNIE ZAPRASZAM ( KLIK ) !

 kapelusz terranova (wymiana na szafie)
sukienka sh
pasek h&m + diy
ramoneska (wymiana na szafie)
buty CCC



muzyka : Lykke Li - Let It Fall

39 comments:

  1. Ślicznie, nowe haslo zostan Trendsetterką Elle to coś związane z różem:) Zgłoś się Piękna !

    ReplyDelete
  2. przecudnie:) wlasnie... zobaczymy Cie w Elle pewnie:)

    ReplyDelete
  3. swietne zdjecia!
    kolor sukienki jest swietny taki soczysty

    ReplyDelete
  4. wyglądasz pięknie! a kapelusz jest boski!:)

    ReplyDelete
  5. wygladasz mmm, bosko !^^ ;**

    ReplyDelete
  6. fajny kolor paznokci

    ReplyDelete
  7. świetnie wyglądasz!:)
    Uwielbiam <3

    ReplyDelete
  8. Dziewczyna jak malinka na 100% :) Też muszę trochę bardziej kolorowo się zacząć ubierać :)

    ReplyDelete
  9. Zauroczyłam się tym zestawem, zakolanówki, ta kokarda na sukience, ramoneska, kapelusz-wszystko super!

    ReplyDelete
  10. Świetny kolor i fajny ten czarny dodatek

    ReplyDelete
  11. tez mam te buty z CCC !
    mega wygodne, ale noski tez mam obdarte :(
    świetna sukienka :)

    ReplyDelete
  12. Krój sukienki bardzo mi się podoba, kolor niekoniecznie :)

    Ostatnie zdjęcie jest świetne!

    ReplyDelete
  13. łaaa jaki słodziaczek , mega dziewczeco , uwielbiam!

    ReplyDelete
  14. Piękny kolor kiecki! Fajnie wygląda z zakolanówkami!

    ReplyDelete
  15. już się nie mogę doczekać kolejnego posta;d

    ReplyDelete
  16. ile masz wzrostu???

    ReplyDelete
  17. ♥Love your blog♥

    in which language do you speak? it the same as Russian, but enother letters.))*

    ReplyDelete
  18. bardzi dziewczeco i uroczo ,nic dodac nic ujac ;)

    zapraszam do mnie http://letthefashionrocks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. świetnie wyglądasz :) sukienka i pasek są piękne, no i kolor paznokci super!

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Hello beautiful! I found your blog right now and I love that style often have a big kiss, I invite you pass by my blog whenever you want .... . Chatte-Parisienne.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Love your dress, its adorable!

    http://www.hsquaredfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. słodziutko wyglądasz w tej sukieneczce. ;)

    ReplyDelete
  23. Uśmiechnęłaś się w końcu i całkiem inaczej wyglądasz:)

    ReplyDelete
  24. Very cute dress and I love how you combinated the dress with the socks, amazing!

    http://fashiablee.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. bardzo fajnie wyglada ta sukienka z paskiem! : )

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !