Tuesday, March 29, 2011

do końca życia !

Wczorajszą sesję zapamiętam do końca życia.Ciężko mi o tym pisać, jednak chciałabym przestrzec Was wszystkich...
Miała być fajna sceneria, klimatyczne zdjęcia, a skończyło się fatalnie. Nie spodziewałam się, że podczas powrotu przytrafi nam się coś tak strasznego. Zwykły szary chłopak wyszarpał torebkę Nesstyle , powalając nas na kamienną drogę. Wszystko trwało kilka sekund, walczyłyśmy dzielnie, jednak złośliwość rzeczy martwych wygrała - zanim się zorientowałyśmy, co jest grane w dłoni został tylko pasek od torebki, a po chłopaku nie było już śladu :(
Przepadły dokumenty, portfel, aparat cyfrowy, klucze od domu... zostałyśmy poturbowane jednak to nic w porównaniu ze stresem i pozostałym szokiem. Zaraz po całym zajściu zawiadomiłyśmy oczywiście policję. Jednak nigdy nie zapomnimy twarzy tego chłopaka z zaciśniętymi zębami... pełnej nienawiści.

Dlatego apelujemy do wszystkich !!! UWAŻAJCIE NA SIEBIE !!! 
PS. NADAL PRZYJMUJĘ ZGŁOSZENIA DO KONKURSU DO 31.03 - KLIK !!!!


marynarka no name sh
bokserka new look sh
spódniczka zara (wymiana)
kokardka reserved
pierścionek h&m
torebka primark
rajstopy h&m
koturny fusion



43 comments:

  1. ojoj...współczuję :(( nic Wam się nie stało? dziewczyny, uważajcie na siebie! ;* mam nadzieję, że on za to odpowie.

    ReplyDelete
  2. such a great photos!! like your look!

    http://mischeldoublew.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. czytałam to już na blogu Twojej współsesjowiczki, naprawdę straszne...
    ale jak i u niej napisałam, za to sesja bardzo udana!
    super stylizacja!
    piękna torebka! świetna spódniczka i kokarda we włosach :)

    ReplyDelete
  4. jezu , uwielbiam Cię - jesteś niesamowita .
    Torebka , spódnica i buty są proo :D

    ReplyDelete
  5. Współczuje :( Raczej ciężko będzie go złapać :( Najbardziej szkoda chyba aparatu.

    ReplyDelete
  6. jej wspolczuje;/ mam nadzieje ze uda sie odzyskac twojej kolezance rzeczy
    A sesja swietna

    ReplyDelete
  7. o kurdę , dopiero przeczytałam . Współczuję , naprawdę . szkoda że taka świetna sesja tak się dla Was skończyła ; o ; <

    ReplyDelete
  8. Szczerzę współczuję ponieważ znam ten ból...
    Świetna marynarka ! ;)

    ReplyDelete
  9. o rany, szerze współczuję. mnie się coś takiego jeszcze nigdy nie zdarzyło, ale były momenty, że zaciskałam mocniej dłoń na torebce.

    stylizacja za to śliczna. piękna spódniczka i to połączenie z różem - miodzio!

    ReplyDelete
  10. Masakra.!Współczuję Ci.Śliczne zdjęcia i ciuszki.;)Zapraszam do mnie.;*

    ReplyDelete
  11. oj biedactwa;/...ale świetnie wyglądasz!!

    ReplyDelete
  12. bosko wyglądasz, ale uważajcie na siebie następnym razem :)

    ReplyDelete
  13. Gdyby tylko spódnica była bez suwaka...
    Zdarzenia oczywiście współczuję, szczęśliwie nigdy coś takiego mi się nie przydarzyło -
    a trzeba też zwrócić uwagę na straty materialne. Ehh ludzie ;]

    ReplyDelete
  14. O kurcze...Ja jeszcze w życiu nawet nie widziałam żeby kogoś tak potraktowano a co dopiero samej to przeżyć...Dosłownie nie wyobrażam sobie tego...

    ReplyDelete
  15. współczuję. :(

    ale pierwsze zdjęcie powalające! <3

    ReplyDelete
  16. już czytałam o tym, mam nadzieję że go złapią

    ReplyDelete
  17. so pretty!

    www.moustachic.com
    www.moustachic.com
    www.moustachic.com

    ReplyDelete
  18. łączę się w bólu rąk, bo ja również sobie coś zrobiłam, nie mogę normalnie funkcjonować. boję się, że to ścięgna ;/

    ReplyDelete
  19. Polska to naprawdę, hmmm... dziwny kraj! Ludzie mają wszystko a robią takie rzeczy. dobrze że nic wam się nie stało!
    a wyglądasz jak zwykle pięknie!

    ReplyDelete
  20. oj, biedna! ale zdj sa faktycznie bardzo fajne! Spodnicy zazdroszcze, rozgladam sie za nia.. wiec jak ja bedziesz kiedys chciala sprzedac ... :)

    Zapraszam do siebie margaret-j

    ReplyDelete
  21. great & amazing :)))

    LOVE minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. współczuje takiej "przygody".. mam nadzieję, że przy próbie sprzedaży aparatu chłopak wpadnie albo że przy następnej próbie kradzieży ktoś okaże się od niego silniejszy i złodziej dostanie porządne lanie wraz z obowiązkowym spacerem na komendę

    ReplyDelete
  23. czytalam wlasnie u Nesstyle, to jakaś masakra!

    -----
    a Twój zestaw odwrotnie - bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam Cię;)

    Świetnie , bardzo podoba mi się Twoja torebka ;]

    ReplyDelete
  25. świetny outfit:)! masz super zdjęcia!

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. widziałam to już u Nesstyle, współczuję wam obu. aczkolwiek sesja bardzo udana, fajne stylizacje.
    xo

    disco-in-moscow.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. cholernie współczuje, naprawdę nie miłe doświadczenie.
    poza tym na pierwszym zdjęciu wyszłaś uroczo :)

    ReplyDelete
  28. Ważne ze Wam nic nie jest.

    Kokardka jest przeurocza tak jak i pierwsze zdjęcie :)

    ReplyDelete
  29. przede wszystkim dobrze, ze Wam sie nic nie stało !:)

    ReplyDelete
  30. wow wspolczuje wam..

    piekny outfit ,znowu;)

    xx

    ReplyDelete
  31. kurcze, biedactwa! szczerze współczuję..

    a co do stylizacji do bardzo podoba mi się spódnica i zdjęcia wyszły faktycznie klimatyczne!:]

    zapraszam do mnie - nowa notka i konkurs!
    http://mala-czarna90.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. bardzo ładnie wyglądasz!
    podoba mi się marynarka..

    ReplyDelete
  33. You look gorgeous dear!!! You have such an amazing style:)

    xxxx

    http://mademoiselleconomist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. super zdjęcia! :)
    i współczuję historii... oby się nigdy nie powtórzyla!

    ReplyDelete
  35. Amazing style. I basically NEED those tights. And I always appreciate a Union Jack bag.

    ReplyDelete
  36. cudowne zdjęcia! :)

    http://angelikastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. love your blog:) following :)
    http://classyfashon.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !