Wednesday, March 25, 2015

Pole Dance Training 25.03

14 comments:

  1. Obserwuję od początku Twoją przygodę z Pole Dance i z zaciekawieniem oglądam każdy filmik! ^^
    Jak dla mnie zrobiłaś ogromny progres w bardzo krótkim czasie, tak 3maj :*

    ReplyDelete
  2. kto nagrał Ci ten filmik do wiosennego lookbooka z przedostatniego postu? :)

    I w jaki sposób dokonalas tak zjawiskowej post-produkcji? Jestes genialna, w kazdej dziedzinie <33

    ReplyDelete
  3. wow, ostatni obrót jest boski!:)

    ReplyDelete
  4. Woow, coraz lepiej Ci idzie Kochana. Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  5. this is amazing, i wish I could do that.

    http://www.thefashionhaven.com

    ReplyDelete
  6. Jestem pod wrażeniem! Jednak zastanawiam się dlaczego nazywasz się Pole Dancerką skoro się uczysz i nie tańczysz żadnych układów, a jedynie odtwarzasz pojedyncze figury. Zdaje sobie sprawę, że nie opublikujesz tego komentarze, ale w moim odczuciu należy nazywać się pole dancerką jeśli zna się "podstawy" i potrafi zatańczyć jakiś układ (i to nie jeden).

    ReplyDelete
    Replies
    1. No come on...a jak miałam nazwać stronę tak, aby konkretnie "mówiła" o tym co robię? Pole Dance? To ogólne pojęcie...a ja raczej nie jestem pole dancem...
      Tak samo jest z wieloma innymi dziedzinami, choćby z fitnessem...
      Nie wiesz też czy potrafię zatańczyć coś więcej, bo oceniłaś to właśnie na podstawie tych kilku figur, układy przygotowuje się nieraz miesiącami a żeby jakikolwiek stworzyć to trzeba znać figury ;) To dopiero mój początek i dziwi mnie, że ludzie wymagają od innych od razu pełnego profesjonalizmu. Pozdrawiam :)

      Delete
    2. Oceniłam to na podstawie tych kilku figur, bo jak sama piszesz to początek Twojej przygody z Pole Dancem. Nie miałam zamiaru Cię urazić i rozumiem Twoje oburzenie. Pomyślałam sobie jedynie, że taką stronę założyłaś trochę za wcześnie. :)
      Pozdrawiam :)

      Delete
  7. Wiolu, gdzie można dostać tego typu strój? Od jakiegoś czasu szukam ale nie ma nic fajnego, opiętego co nie przeszkadzałoby w ćwiczeniach na rurce.

    ReplyDelete
  8. ja tez chyba nielugo zaczne cwiczyc :D
    nerlit.blogspot

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !