Home Decoration #1


Witajcie Kochani! Zgodnie z obietnicą wrzucam wpis o dekoracjach do pokoju, które ostatnio zakupiłam. Tak jak wspominałam w poprzednim poście, po 1 listopada ruszam z remontem :)
Dajcie znać, czy taka tematyka wpisów jest dla Was interesująca? :)
Pozdrawiam! Buziaki ;*

P.S Przypominam o wyprzedaży mojej szafy :) Zapraszam!

    
wazon 19 pln / świecznik 15 pln 
BlackRedWhite


koszyk 15 pln / ramka 3,50 pln
Pepco


latarenka 30pln
Pepco


lampka 33pln / ramka 10pln
BlackRedWhite / Pepco

Comments

  1. też planuję remont i kocham biały kolor :) świetne dodatki :)

    Pozdrawiam,
    ohvictorria.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Białe dodatki we wnętrzu to jest to!

    ReplyDelete
  3. Oo, widzę, że wszędzie króluje biel! Też niedawno robiłam remont, więc zazdroszczę dodatek! A pomysł na post jest ekstra, więcej takich :D

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    + a u mnie: stylizacja "z wąsami", zapraszam!

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam dodatki do domu, a te wyglądają rewelacyjnie!

    ReplyDelete
  5. ja właśnie zbieram pieniążki, bo mam zamiar kupić trochę nowych dodatków do mojego pokoju i wymienić 2 meble :D

    *zapraszam na konkurs, do wygrania "Zniszcz ten dziennik" :)

    ReplyDelete
  6. ja juz tez kupiłam pare ciekawych dodatków też w bieli.Chyba większość z nas zakochało się w białych dodatkach i meblach!:)pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Nice inspiration :)

    Check out a giveaway on my blog: YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
  8. ładne dodatki

    http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam białe dodatki! Wszystko mi się podoba :)

    ReplyDelete
  10. Świetne rzeczy ! Ciekawa jestem jak będzie wyglądał pokoik po remoncie :)

    ReplyDelete
  11. ja aktualnie mam manię urządzania mojego pokoju i też robiłam podobna notkę na ten temat. ;) pepco uwielbiam! jysk i kik to tez fajowe kopalnie dodatków!

    ReplyDelete
  12. bardzo fajny post, sama muszę kiedyś o takim pomyśleć :)
    lampka i wazon są przecudne <3 koszyk i latarenka też świetne, w zasadzie wszystko bym chciała :)

    ReplyDelete
  13. Piękne dodatki, sama często odwiedzam Pepko, mają fajne i niedrogie dodatki :)

    ReplyDelete
  14. W Pepco zawsze można kupić świetne rzeczy :)

    ReplyDelete
  15. Właśnie dlatego kocham Pepco i potrafię tam spędzić mnóstwo czasu :-P

    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  16. Śliczne rzeczy, uwielbiam Pepco, bo można się tam obkupić we wszystko za małą kasę ;)
    Pozdrawiam, Panna Obrażalska :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !