Weekend w Paryżu

Hej Kochani! Mam nadzieję, że miło spędzacie niedzielę? Ja owszem :) Właśnie pożegnałam się z rodzinką, która przyjechała na weekend. Szkoda, że te najlepsze chwile kończą się tak szybko...
Powoli zabieram się za przygotowanie pokoju do remontu. Ruszamy po 1 listopada :)
Kupiłam już kilka dekoracji, które będę Wam chciała pokazać na blogu. Co powiecie na to, abym od czasu do czasu wrzucała wpis o dekoracji wnętrz? Przyznam szczerze, że ostatnio bardzo zainteresowałam się w/w tematem. Zobaczymy na ile ten pomysł Wam się spodoba :)
Marynarkę, którą mam na sobie, podkradałam mamie. Jest świetna! Zakochałam się również w golfach <3 Dziwne, bo wcześniej za nimi nie przepadałam. Uważałam, że drastycznie skracają mi szyję. Jeśli ktoś z Was ma ochotę założyć golf, a niestety natura nie obdarzyła Was długą szyją, to pamiętajcie iż wysokie upięcie w takim przypadku to podstawa :)
Życzę miłego popołudnia Kochani. Trzymajcie się ciepło! :*

P.S Zapraszam do mojej szafy :)

 pics by Marcin

marynarka mum // golf mango // spodnie allegro ralph lauren // torebka parfois // buty mellow yellow

Comments

  1. Też nie przepadam za golfami aczkolwiek Ty bardzo fajnie go połączyłaś i jestem mile zaskoczona widząc jego zastosowanie w dzisiejszych czasach! Mimo wszystko torebka pobija <3

    ReplyDelete
  2. kojarzysz mi się bardzo (wizualnie) z jakąś aktorką. tylko jeszcze nie odkryłam z którą :P

    ReplyDelete
  3. Bardzo lubię oglądać wnętrzarskie inspiracje, bo sama często coś zmieniam w swoim mieszkaniu, także chętnie będę czytać u Ciebie takie posty :)
    Marynarka bardzo mi się podoba! Może też występować w roli płaszcza, ale to już pewnie nie w tym roku, bo strasznie zimno się ostatnio zrobiło :(

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Jak zawsze fajnie wyglądasz, torebeczka mnie oczarowała ;)

    ReplyDelete
  5. Świetne połączenie kochana! jestem zainspirowana. oczywiście obserwuje i bede sledzila dalsze stylizacje! ;)

    ReplyDelete
  6. Nie przepadam za golfami, ale w tej stylizacji bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  7. Kto by pomyślał, że biel może wyglądać tak dobrze nawet jesienią! Aaa i też mnie zaraziłaś golfami - nigdy mi się nie podobały :))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    + a u mnie: stylizacja z "WĄSAMI", zapraszam!

    ReplyDelete
  8. marynarka jakiej firmy ?

    ReplyDelete
  9. Gorgeous outfit! ♥

    www.runwayarcadia.com

    ReplyDelete
  10. Wyglądasz świetnie, a czerwień na ustach rewelacyjnie dopełnia całość!

    ReplyDelete
  11. Beautiful:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  12. płaszcz nie powala,taki babciowy.Kolory też nie twoje.a ile przytyłaś od powrotu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to nie płaszcz, tylko marynarka, która niczym nie przypomina babciowej ..;o
      Nie przytyłam praktycznie wcale, może 1/2kg.. :)

      Delete
  13. takie lata 90. ;))) parfois się udały te torebki ;)

    ReplyDelete
  14. Ten golf skojarzył mi się z Reachel z Przyjaciół :D

    ReplyDelete
  15. Podoba mi się to zdjęcie profilem. Torebka mega, marynarka - już wiem po kim odziedziczyłaś dobry gust. Mi się kojarzy z retro ten styl. A w jakim stylu będzie wnętrze po remoncie?

    http://karolinakoscielniak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Swietny post i przepiekne zdjecia. :)

    Poklikasz w linki? Proszę to dla mnie bardzo ważne. Dziekuje <3 http://lusialuska.blogspot.com/2014/10/wishlist-sheinside.html?m=0#comment-form

    ReplyDelete
  17. i have the same shoes but yellow one!

    http://aswildchild.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam golfy i jesienne klimaty na zdjeciach <3 stylizacja przeswietna:)

    ReplyDelete
  19. So elegant! I love it!

    xo

    www.ILOVEMODA.com.br

    ReplyDelete
  20. śliczna stylizacja :)
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Such darling shoes!!! Love the comfy outer layer of the coat as well
    <3 Beautiful <3

    http://loveyenrose.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. te queda bonito el cabello amarrado

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !