Lady Autumn // Halloween Session

Witajcie Kochani!
Jak co roku przygotowałam dla Was sesję halloweenową ;) Tym razem wcieliłam się w postać urokliwej Pani Jesień. Strój wykonałam sama, począwszy od uplecenia wianka do ozdobienia sukienki kolorowymi liśćmi. Przyznam szczerze, iż są to moje ulubione halloweenowe zdjęcia.
Nie widzieliście poprzednich? Zapraszam: 2013, 2012, 2011. Która sesja podoba Wam się najbardziej? :)
Pewnie większość z Was już wie, że wygrałam konkurs na szafie i weekend 7-9 listopada spędzę w pięknym Paryżu :) Spodziewajcie się relacji Kochani :*
Pozdrawiam,
Wasza Mary :*

pic by Marcin

sukienka, wianek DIY // kardigan romwe // buty steve madden

Marynarkę z Sheinside wygrywa N.Mocek :)
Nagroda została już do Ciebie wysłana. Gratulacje :*

Comments

  1. Twoje stylizacje sa zawsze orginalne :)

    ReplyDelete
  2. sesja mi się skojarzyła z panią jesień

    http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. mega oryginalna stylizacja, jestem pod szczerym wrażeniem! cudnie
    i gratuluje wygranej!

    ReplyDelete
  4. Kto wygrał ostatni konkurs?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wyniki podałam już dawno na facebooku, ale zaraz podam również tutaj :)

      Delete
  5. Gratuluję wygranej :) A sesja haloweenowa w tym roku bardziej nostalgiczna i grzeczna :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Świetne są te sesje, ale ta najbardziej mi się spodobała! :)

    ReplyDelete
  7. Sukienka z liśćmi jest fantastyczna!

    ReplyDelete
  8. Niesamowita sesja. Kreatywność aż przebija mi tu przez monitor;-) Buciki śliczne.

    ReplyDelete
  9. Beautiful photos♥ xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  10. pierwszy raz widzę takie przebranie, bardzo oryginalnie!

    ReplyDelete
  11. Swietnie ze masz takie oryginalne pomysly, naprawdę wyszło super! :)

    Pozdrawiam,
    ohvictorria.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jak dla mnie halloween'owa styliizacja z poprzedniego roku jest o niebo lepsza od wszystkich razem wziętych :) Makijaż i fryzura przebiły wszystko, dodatek dyni i kart to przysłowiowa wisienka na torcie!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    + za chwilę u mnie: duuużo KRATY, zapraszam!

    ReplyDelete
  13. Mi też podobała się najbardziej Królowa Kier, ale to również jest boskie :)

    ReplyDelete
  14. Bardzo kreatywna sesja (strój i makijaż:) , a tak pojedynczo najbardziej podoba mi się sweter i buty :)

    ReplyDelete
  15. No no, kreatywnie!<3
    Super pomysł<3

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
  16. Twoje stylizacje sa zjawiskowe.Pozdrawiam.
    blogmademoisellefashion.blogspot.fr

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !