Thursday, December 20, 2012

koniec świata !

Tak, tak jutro koniec świata. Oczywiście ja w te brednie nie wierzę i jeszcze dziś raczę Was kilkoma fotkami, które zrobiłam jakiś czas temu : ) 
Przyjrzyjcie się dobrze moim brązowym włosom, ponieważ już wczoraj powiedziałam im bye bye ! Wróciłam do blond ombre ; ) Za niedługo nowe foty.
Przygotujcie się również na konkurs, który wystartuje jutro. Nagroda ? Warta Zachodu : )
Póki co pozdrawiam Was ciepło :* 



 photos by Sylwia

sweter sh
płaszcz house
szal venezia
legginsy allegro

41 comments:

  1. Nie mogę się doczekać zdjęć :)

    ReplyDelete
  2. śliczne jet to zdjęcie na którym się tak szczerze uśmiechasz :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Powtórzę się, genialnie Ci w bieli, w jasnych kolorach. :*
    Buziaki!

    ReplyDelete
  4. również czekam na fotki włosów. a zestawienie jak zawsze rewelacyjne.
    ten płaszczyk jest uroczy!

    ReplyDelete
  5. Ahh jaka piękna jesteś :) Stylizacja genialna! Co do ombre to nie mogę się doczekać aż Cię zobaczę :) Pozdrówka!:))

    http://mowminessa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. uśmiech <3
    Wiola często się tak śmieje ! :)

    ReplyDelete
  7. Staaasznie wyglądają te włosy tutaj, nie mówię o kolorze, ale o tym 'uczesianiu' :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. BUHAHAHA :D wiem ;p wiało troszku wtedy a ja miałam loki no i taki właśnie efekt z tego :D

      Delete
    2. Nie wiem dlaczego, ale skojarzyłaś mi się troszkę z Brendą Walsh z Beverly Hills, 90210 :D

      Delete
  8. O, fajnie że wróciłaś do blondu. w takim ci najlepiej .

    ReplyDelete
  9. You look amazing I love your shoes ! C. <3

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam takie polaczenia jak wlasnie przykladowo tutaj - czerwone botki z szarym plaszczem :3 mega ;)
    ..i nie moge doczekac sie zobaczenia Cie w ombrrrree ;D
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  11. płaszcz jest świetny! i cała "jasna" stylistyka mi się bardzo podoba:) super!

    ReplyDelete
  12. znowu nie udana stylizacja.. troche bazarkowa.. i zły makijaż!

    ReplyDelete
    Replies
    1. z tego co zauważyłam Tobie jeszcze się nigdy nie spodobała moja stylizacja ; )

      Delete
    2. każdy ma prawo do krytyki
      mnie też się nie podoba, bo tak się ubiera co druga dziewczyna na ulicy.
      ni to twórcze ni odtwórcze

      Delete
  13. Cudowne sesja! Stylizacja jest mega! Ślicznie Ci w jasnych kolorach, cudownie kontrastują się z Twoimi włosami :)

    ReplyDelete
  14. jezu wyglądasz w tej fryzurze jak 40 letnia baba! i to jeszcze z lat 70tych! okropieństwo! powinnaś zawsze wiązać te kłaki bo w związanych nie wyglądają jeszcze tak koszmarnie. potworność!

    ReplyDelete
    Replies
    1. a mnie taka fryzura z lat 70 tych bardzo podoba się,i ślicznie ci w niej.

      Delete
    2. Dokładnie :) Od razu rzuciło mi się w oczy, bardzo ładnie i naturalnie. Wreszcie widać jakie masz ładne, gęste, bujne włosy :)
      Stylizacja śliczna!

      Delete
    3. Popieram :) bardzo fajne ma wlosy nasza MaryKate :D

      Delete
  15. Love the colors!

    http://yourdulde.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Te zdjęcia są fantastyczne !!!

    Zapraszam na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2012/11/giveaway-konkurs.html Do wygrania 25 voucherów na okulary przeciwsłoneczne, korekcyjne lub zerówki.

    ReplyDelete
  17. oj, szkoda że to leginsy a nie rajstopy. Ale by to było eleganckie a zarazem nietuzinkowe i stylowe! Ale i tak uważam, że jesteś rewelacyjna!

    ReplyDelete
  18. Swietnie wygladasz w bieli! Jestem bardzo ciekawa Twojego nowego koloru włosów :)

    ReplyDelete
  19. No i dobrze, że pożegnałaś ten brąz, bo wygladasz w nim strasznie.

    ReplyDelete
  20. czekałam i czekałam na ten zestaw na blogu, wielbię go! Moja ulubiona kolorystyka ♥

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam biel zimą! A co do włosów, to myślałam, że to specjalny zabieg. Kojarzysz mi się na tych zdjęciach z takimi starymi, świątecznymi filmami:) Bardzo pozytywnie!:)

    ReplyDelete
  22. Ty się śmiej ja robiąc zebranie w pracy punkt 10 rano i nagle nie ma nigdzie prądu i zostaliśmy uwięzieni w firmie, nawet wyjść nie mogliśmy ;P

    ReplyDelete
  23. Wyglądasz genialnie! Jestem zachwycona!

    ReplyDelete
  24. Co ci się stało z włosami? wyglądasz trochę jak kura xD

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !