Tuesday, December 4, 2012

Faux Fur Collar Blue Dress

Wrzucam klika fotek mojego outfitu ze spotkania ; ) Jak widzicie znów zmieniłam kolor włosów i chyba w tym czuję się lepiej : ) 
Minie trochę czasu i nałożę jaśniejsze pasemka. Narazie moje włosy potrzebują długiego odpoczynku. Kołnierzyk przy kobaltowej sukience to świetny dodatek, który jak najbardziej wpisuje się w aktualne trendy. Nie przedłużając zapraszam do oglądania zdjęć i filmików.
Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Pola ! KISS ;***


photos by Adrian

sukienka choies
rajstopy emarilyn
botki papilion

62 comments:

  1. śliczne ten kolor, ale wydaje mi się że trochę cię postarza... ale może to tylko moje odczucie :)

    ReplyDelete
  2. Mówisz jak upośledzona

    ReplyDelete
  3. jak zwykle świetnie! :) Pięknie Ci w upiętych włosach...

    ReplyDelete
  4. Teraz wyglądasz na 30 latkę :D

    ReplyDelete
  5. Jeszcze razy dzięki bardzo uwielbiam Twoje bloga i całej reszty ;*!

    ReplyDelete
  6. co to za pola? mogłabyś podać link do jej bloga? :)) + piękna stylizacja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://pleasurepointfashion.blogspot.com/

      Proszę;)

      Delete
  7. Replies
    1. Widać że najgorsza to ty jesteś bo tylko umiesz krytykować, a stylizacja jest śliczna i wyjątkowa.

      Delete
  8. O matko Pola ma najlepszego chłopaka pod słońcem, że zrobił jej taki prezent! :)

    ReplyDelete
  9. Na tym filmiku wydajesz się jakbyś miała co najmniej 30 lat. ale poza tym świetna stylizacja

    ReplyDelete
  10. Kto to ta Pola? Fajny kobaltowy kolor sukienki.

    Ps.Troche energi, malo zycia bylo przy tym skladaniu zyczen.

    http://badzprozna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. LINK DO BLOGA POLI :
    http://pleasurepointfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ojj moim zdaniem brzydko wyglądasz w tym brązie. Lepiej farbuj na blond i wtedy regeneruj. Wyedy jak zafarbujesz to nie będziesz musiała farbować swoich bo masz blond naturalne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ; ) moje włosy zbyt dużo przeszły i nie będę ich katować.
      A naturalny kolor to ciemny blond a nie blond a to różnica ;p

      Delete
  13. prosto i pięknie ;) bardzo podoba mi się ta fryzurka :)

    ReplyDelete
  14. sukienka ma super kolor, a kołnierzyk dodaje jej świątecznego uroku ;)

    ReplyDelete
  15. nom ładnie ;) tez mam dzisiaj urodzinki ;D

    ReplyDelete
  16. Wyglądasz swietnie w tej sukience, ma wspaniały krój a kolnierzyk dodatkowo bardzo fajnie są ozdabia!
    Uważam, ze bardzo dobrze Ci w tym kolorze!

    ReplyDelete
  17. Najbardziej to podobają mi się buty. Filmik krótki ale uroczy :)

    ReplyDelete
  18. Wow amazing colour!

    ReplyDelete
  19. bardzo mi się podoba! prosto, ale stylowo! :)

    ReplyDelete
  20. Czerwone włoski były super, wyraziste, seksowne. ten kolor calkiem nijaki i dodaje lat. Ale ważne, że Ty lepiej się w nim czujesz. Ślicznie Ci w niebieskim:)

    ReplyDelete
  21. śliczną masz tą sukieneczkę:*

    ReplyDelete
  22. Love the royal blue :)
    giveaway on my blog ...
    http://classyfashon.blogspot.com/2012/12/giveaway.html

    ReplyDelete
  23. Bardzo dobrze Ci w tych włosach <3

    ReplyDelete
  24. dobre posunięcie, z brązu 100000000razy łatwiej zejść do jaśniejszych włosów ;) za kilka miesięcy (2-3) jak nie będziesz farbowała to za jednym zamachem zrobisz blond, mnie się udało :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokładnie Kochana ;* szkoda, że tak mało osób to pojmuje ;p

      Delete
    2. Zejść do blondu? Czyżby w ślad za Ness;)

      Delete
    3. nie, w ślad za przeszłością ; )

      Delete
    4. haha ktoś tu na siłę tropi aferę:P Weź Wioletta nie kopiuj już Justyny bo wszyscy to widzą!! ahahahah

      Delete
    5. taa a teraz kopiuję od niej mixy fotek chociaż to wszyscy takowe wrzucają a akurat wczoraj ona wrzuciła po mnie, ale i tak ja ją skopiowałam ;D masakra ;D

      Delete
    6. to ja też was kopiuje wszystkich!! też czasem wrzucam mixy!! ehh ja kiedyś miałam taką "przyjaciółkę", która na koniec "przyjaźni" stwierdziła, że wszystko od niej zgapiałam od glanów w dzieciństwie (wiadomo, wszyscy nosili) po makijaż (który ona zgapiła w sylwestra xD) przez wszystkie inne ciuchy, buty, włosy i takie tam, chociaż miałyśmy zupełnie inny styl, więc wiem jak to jest, kiedy ludzie Ci na siłę wpierają, że chcesz kogoś przypominać, kiedy bardzo nie chcesz...

      Delete
  25. taka sama mina przez całe życie hahah
    pozdrawiam, Julia

    no ale sukienkę masz ładną :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, nie przez całe ; )
      specjalnie wstawiłam filmiki ; )

      Delete
  26. Zestaw fajny jest <3 i dobrze Cie uslyszec ;)

    ReplyDelete
  27. boże.... boże. boże. nie mogę wyjść z podziwu jakiego głupka z siebie robisz...

    ReplyDelete
  28. sukienka bardzo mi się podoba, ale kołnierzyk absolutnie nie... kojarzy mi się z kiczowatą ozdobą na bluzkach starszych pań. albo z łańcuchem choinkowym, a nie z ozdobną etolą.

    ReplyDelete
  29. Piękna sukienka i pięknie Ci w tych włosach :).

    ReplyDelete
  30. czy zaglądasz czasem do lustra,bo wyglądasz w tym zestawie wyjątkowo niechlujnie!pozdro

    ReplyDelete
  31. twoj glos wyobrazalam sobie jako bardziej delikatny, zupelnie nie pasuje do ciebie ;)

    ReplyDelete
  32. niczym kruellademon... z tym futerkiem z psich jąderek ;D

    ReplyDelete
  33. haha, rozwala mnie filmik ze śmiechem ;))

    ReplyDelete
  34. jaka piękna ta pomarańczowa szmina! <3
    Cóż to?

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !