Friday, December 14, 2012

gold & black

Dziś postawiłam na mocniejszy makijaż : ) Wiele z Was pyta mnie o jego wykonanie, więc postaram się w niedługim czasie stworzyć osobny post "krok po kroku". Zapewniam Was, że to bułka z masłem ; ) Połączenie czerni i złota od zawsze należało do moich ulubionych. Uważam, że nawet najprostsza mała czarna + złota biżuteria wygląda bardzo stylowo i ciekawie. Sweterkiem jestem zachwycona - mega jakość. Ubolewam jedynie nad botkami, które niestety nie nadają się na zimę, ponieważ nie są ocieplane. Kochani, Święta zbliżają się wielkimi krokami a ja za niedługo będę miała dla Was aż dwa konkursy tak że oczekujcie dzielnie. Pozdrawiam Was cieplutko ;**
Miłego weekendu !


 photos by my Brother <3

 sweter choies
spodnie, torba house
buty choies

83 comments:

  1. Boskie buty, na pewno nie masz tego problemu co ja czyli przemakanie :) Pięknie wyglądasz, a makijaż jest super!:)

    ReplyDelete
  2. Sliczne masz wlosy!A buty naprawde genialne:)

    ReplyDelete
  3. też mam te spodnie, są przegenialne. mogłabyś napisać, jaki to rozmiar, bo wyglądasz w nich megaszczuplutko :))

    ula

    ReplyDelete
  4. Jak patrzę na ten sweterek to od razu robi mi się cieplutko xD <3

    ReplyDelete
  5. wow! ale masz teraz ciemne włosy <3 wolałam czerwone, ale w tych też Ci ładnie :)

    ReplyDelete
  6. Świetne spodnie.I te ćwieki na torbie :3

    ReplyDelete
  7. po co tyle białego w kącikach oczu? ...

    ReplyDelete
  8. Jestes tu taka sliczna *-* najlepszy zestaw wedlug mnie :)

    ReplyDelete
  9. So beautiful!!!!! Love the make up!

    http://yourdulde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. loving your whole look! especially the pants and boots :)

    http://therubberdoll.com

    ReplyDelete
  11. really nice look. what a fantastic combination.
    lovely greets
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    ReplyDelete
  12. To prawda, czerń ze złotem tworzy elegancki i ciekawy look! ;)

    ReplyDelete
  13. ile w przeliczeniu na zł kosztowały buty?<wraz z przesylka?
    bo są mega<3
    I zastanawiam sie czy nie sprezentować ich sobie.:)

    ReplyDelete
  14. fajne butki, spodnie i sweterek:) w całości wygląda to genialnie:)

    ReplyDelete
  15. śliczny sweter i fantastyczne buty, wyglądają idealnie ze złotymi spodniami ;)

    ReplyDelete
  16. Masz bardzo plastyczna twarz,za kazdym razem jestes inna ale w pozytywnym tego znaczeniu. Sliczna dziewczyna jestes i piekny masz makijaz! Ps.Buty mam bardzo podobne, no i nie nadaja sie na zime-a szkoda.

    http://badzprozna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Cudowny sweterek :). jeszcze połączony z tymi cudownymi spodniami i butami <3. Oszalałam normalnie :*

    ReplyDelete
  18. wszystko mega a ty jesteś z każdym postem ladniejsza ,pewnie zima tak na twoją urodę wpływa !

    ReplyDelete
  19. zauważyłam 2 błędy w pisowni... tylko ciuchy w głowie.

    ReplyDelete
  20. Taktaktak dla każdego elementu <3

    ReplyDelete
  21. wspaniały sweterek *.* tez taki chcę!

    ReplyDelete
  22. świetny makijaż! bardzo Ci w nim do twarzy:)))
    (i sweterek<33)


    lena

    ReplyDelete
  23. Dawno nie widziałam tak ciekawego zestawu z pazurem! Szalenie mi się podoba jak wystylizowałaś kudłaty sweter, bomba!

    ReplyDelete
  24. Ładny makijaż ale nie nazwałabym go 'mocniejszym makijażem' ;-)
    A co do włosów to kolor Cie postarza;/ ale moze dlatego ze ogólnie z ubiorem jakos tak sie ciemno zrobiło moze w innej stylizacji bedzie to ladniej wyglądało;)

    ReplyDelete
  25. super stylizacja :) świetnie wyglądasz :) buty cudowne!

    zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę :)

    ReplyDelete
  26. połączenie czerni i złota, które uwielbiam! :) a spodnie masz świetne! sweterek też jest śliczny:)

    ReplyDelete
  27. makijaż nietrafiony. przez tą mocniejszą kreskę z zewnętrznej strony oko nabiera takiego "smutnego" kształtu. robi ci się opadający kącik i oczy wyglądają na zmęczone i małe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale przynajmniej wyglądają na większe,bo ma zdecydowanie małe oczy!

      Delete
  28. Fantastyczny zestaw :) Świetne spodnie!
    A w takim makijażu bardzo dobrze wyglądasz.

    ReplyDelete
  29. świetny zestaw ! is-charlie.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. śliczny makijaż i cała reszta ,a sweterek jest wyjątkowy .

    ReplyDelete
  31. a ja pokochałam Twoją fryzurę i makijaż <3

    ReplyDelete
  32. masz bardzo fajny sweter i buty :)

    ReplyDelete
  33. genialnie, ślicznie Ci w ciemnych kolorach ♥

    ReplyDelete
  34. Wow! wonderful outfit, very good jacket for winder season

    Winter Clothing

    ReplyDelete
  35. świetny blog. przy okazji zapraszam ma bloga o modzie i nie tylko prowadzonego przez chłopaka :)

    http://osobliwosczprzedmiescia.blogspot.com/

    taka mała odmiana. dopiero zaczynam.

    ReplyDelete
  36. Pięknie kochana! :** W tej czerni wyglądasz bardzo elegancko i wyrafinowanie :)

    ReplyDelete
  37. Stylizacja przepiękna, uwielbiam Cię ! :* Taki makijaż idealnie do Ciebie pasuje, ale jest jedno, ale... nie rób takich nietypowych ust do zdjęc :P Wyglądasz wtedy nieciekawie. Po prostu się uśmiechaj, bo uśmiech to Ty masz nieziemski. Pozdrawiam,

    M.

    ReplyDelete
  38. DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA KOMENTARZE :*
    JESTEŚCIE MEGA :* <3

    ReplyDelete
  39. genialny zestaw!<3 wszystko perfect<3:)

    ReplyDelete
  40. ja mam wrażenie, że teraz 80% zimowych butów nie jest odpowiednio ocieplana ;)
    Piękny ten sweter, zauroczona ostatni jestem takimi misiowymi ;d
    i torba genialna! :D

    ReplyDelete
  41. spodniee świetne *.* buty niezbytt.:)

    ReplyDelete
  42. Ciekawa jestem jak Wioluś zrobiłaś ten make up, jakimi kosmetykami? Chciałabym go skopiować i zrobić sobie... <3

    Ładny <3

    ReplyDelete
  43. Jak zwykle wyglądasz świetnie! Makijaż jest cudny i fajnie Ci pasuje :) Poza tym bardzo trafiony kolor włosów, Wioluś :) Buziaki!:***

    http://mowminessa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. ja właśnie eksperymentowałam z włosami ;/ chciałam przejść na blond z takich ciemnych brązowych w efekcie mam może o dwa odcienie jaśniejsze włosy i blond odrosty ,takie ombre na odwrót haha i jak zobaczyłam teraz Twoje to chyba zaraz wracam do brązu ;) takiego jak Ty bo mi się tęskno zrobiło a uwielbiam takie, nie wiem co mi odbiło żeby się bawić ;P i ładnie Ci w takich :))

    ReplyDelete
  45. Jestem zachwycona! Piękny makijaż i włosy, ciuchy też świetne, buty i spodnie są mega

    ReplyDelete
  46. Boże jaka Ty jesteś piękna ! Rewelacyjna stylizacja i ten włochaty sweterek mmm :)
    Będe wpadać częsciej :)

    POWODZENIA !

    XOXO Cynamon

    ReplyDelete
  47. piękna<33
    sama przerabiałaś nagłówek? w jakim programie?

    ReplyDelete
  48. Mary- Kate,moim zdaniem jesteś najładniejszą blogerką jaką poznałam,, nie tak dawno na tym blogu, jestem oczrowana tobą i twoimi stylizacjami .pozdrawiam Kasia.

    ReplyDelete
  49. Mam bardzo podobną torebkę i kocham ją!

    ReplyDelete
  50. Mogła byś napisać kiedy kupowałaś te spodnie z HOUSEa?
    Bo nigdzie nie mogę ich znaleźć a bardzo mi się podobają
    i jestem zdecydowana na zakup takiego cuda ;)

    Czekam na odpowiedź!
    Pozdrawiam.

    Magdalena Megi

    ReplyDelete
  51. buty genialne.. dobrze ci w takiej ciemniejszej kolorystyce.

    ReplyDelete
  52. poczekajcie,zaraz wszystko sprzeda tym bardziej że spodnie wyglądają na za małe i za długie

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesli sprzeda to jej sprawa a nie twoja,a spodnie leża super .

      Delete
    2. nie rozumiem jaki masz problem w tym, że sprzedaje ubrania... u blogerów to norma.Widać, że niektóre osoby już nie mają się do czego doczepić.
      Karolina !

      Delete
  53. cudowne butki MK, sledze cie juz od dawna na LB:) ale zaczne tez tutaj bo nawet nie zauwazylam ze mialas taki sliczny makijaz

    ReplyDelete
  54. Rewelacyjna stylizacja, wszystko pięknie się ze sobą komponuje :)
    Świetny blog i genialne wyczucie stylu. Zaobserwowałam.

    ReplyDelete
  55. Bardzo ładny czarno złoty zestaw :) Błyszczy z klasą, bez przesady :) Podoba mi się połączenie faktury spodni i sweterka :)

    ReplyDelete
  56. Slicznie wygladasz na buzi i wlosy piekne!

    ReplyDelete
  57. Złoty kolor świetnie się prezentuje zimą! Super, pozdrawiam Kate

    ReplyDelete
  58. jaki masz rozmiar tych bucików i czy masz zamiar je sprzedawać ? :)
    Karolinaaa ;}

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !