Saturday, December 24, 2011

Merry Christmas & outfit !

Przyszedł czas na świątecznego posta ; ) Zdjęcia ponownie z Katowic.
Kochani tak więc chciałabym Wam życzyć wesołych ,zdrowych oraz mega rodzinnych Świąt !!!
Niech uśmiech z Waszych twarzy nigdy nie znika.
Spełnienia marzeń związanych z modą jak i tych osobistych ,wielu inspiracji i nowych pomysłów.
Nie zapominajcie o tym co w życiu jest najważniejsze.
Pozdrawiam Was cieplutko i zostawiam z fotkami.
Nie wiem czy to dobrze widać ,ale legginsy również się błyszczą : ) Buziaki ;**



sweter sh
legginsy,czapa terranova
bransoleta romwe.com

39 comments:

  1. super look ;) bardzo mi się podoba!

    wesołych świąt :)

    ReplyDelete
  2. sweterek miodzio ;*

    spokojnych i radosnych Kochana! ;)

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba ♥♥

    Wesołych, Spokojnych i Rodzinnych Świąt !

    zapraszam do siebie
    pearlobsession.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Pięknie wyglądasz, wesołych!!!

    ReplyDelete
  5. Świetna stylizacja, buźka :) Legginsy<3

    ReplyDelete
  6. świetna stylizacja a szczególnie sweter ;D
    również życzę wesołych świąt :)

    ReplyDelete
  7. Pięknie wygląasz ;))

    wesołych świąt ; ))

    ReplyDelete
  8. sweter jest boski! piękna jesteś!
    Wesołych Świąt! :)

    ReplyDelete
  9. Fajna kolorystyka! :) Wesołych Świąt! :)

    ReplyDelete
  10. Śliczna kolorystyka :).
    Bardzo ładnie prezentuje się całość :).
    Wesołych świąt :*.

    ReplyDelete
  11. Wesołych Świąt i sukcesów w Modzie ; *

    ReplyDelete
  12. widać:) świetne buty i bransoleta:)

    ReplyDelete
  13. wyglądasz super! co prawda prosto jak ma Ciebie, ale bardzo mi się podobasz w tym wydaniu :)

    ReplyDelete
  14. wyglądasz super! wesołych świąt!:)

    ReplyDelete
  15. Te legginsy są tak jakby brokatowe? Wyglądają świetnie. Bardzo podobają mi się też te buty :)

    ReplyDelete
  16. Wszystko mi się podoba ;) Piękne koturny

    ReplyDelete
  17. Zestaw jest świetny, ale to, co mnie uderzyło w tych zdjęciach to makijaż oczu. Cudowny.

    ReplyDelete
  18. Piękny sweterek, do twarzy Ci w nim ;)

    Wesołych Świąt ! <3

    ReplyDelete
  19. ten żółty sweter jest rewelacyjny!

    ReplyDelete
  20. ile płaciłaś za legginsy i sweterek ? z góry bardzo dziękuję za odp. :D

    ReplyDelete
  21. Świetna stylizacja! Szukam takiej czapki :)

    ReplyDelete
  22. eej ! ten sweterek jest genialny ! <33
    http://malinowa-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. ślicznie :)
    wysłałam do Ciebie maila, liczę na szybką odpowiedź ;)

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam , uwielbiam, uwielbiam !

    ReplyDelete
  25. bardzo ladnie wygladasz;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. przepiękne zdjecia ! szczególnie pierwsze :)
    świetnie wyglądasz ! bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  27. Świetne zdjęcia, pierwsze najlepsze ;)
    Ładnie ci w tych kolorach. :)

    ReplyDelete
  28. uwielbiam ten look ;) obserwuje ;*

    ReplyDelete
  29. sweterek kupiłam w lumpie za kilka groszy a legginsy z przeceny w terranovie za 15 zł : )

    ReplyDelete
  30. buty !<3


    Zapraszam do mnie
    paula-tybinkowska.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !