Tuesday, December 13, 2011

bronze metallic jeans & VIDEO

Nareszcie nowy post ! Tak, wiem miał być już w weekend ,ale niestety pewne sprawy się pokomplikowały dlatego dodaję go dopiero dzisiaj : )
Mam za to dla Was niespodziankę w postaci video stworzonego z prawie 500 fotek.
Zapraszam do obejrzenia !
Wiem,że spodnie nie leżą na mnie idealnie..: (
Niestety są zrobione ze sztywnego materiału i nie układają się tak jakbym chciała.
Mimo to pokochałam je za cudowny,miedziany kolor !



sweter laredoute
spodnie laredoute
bransoleta,kolia,puszek zielonykot.pl
pierścionek krzyż romwe.com 
 buty papilion.pl

53 comments:

  1. cudowne zdjęcia :)
    świetnie wyglądasz :)
    super te spodnie ;)

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajny, ciekawy zestaw.
    www.stylanki.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. jeju! masz cudowny usmiech! usmiechaj sie dla nas czesciej, prosimy! :)

    ReplyDelete
  4. super zestaw! spodnie bardzo fajne :)

    ReplyDelete
  5. e tam! głupoty gadasz, spodnie leżą bardzo fajnie :)) a video pozytywne ;D

    ReplyDelete
  6. zgadzam się, kolor mają cudowny!
    świetnie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  7. zdjęcia są rewelacyjne! i bardzo fajny zestaw :)

    ReplyDelete
  8. super filmik:) a spodnie moim zdaniem leżą na Tobie bardzo fajnie:)

    ReplyDelete
  9. widać, ze filmik inspirowany tym od maffashion^^
    ale tak poza tym piękna bransoletka<3

    ReplyDelete
  10. Ooo serio ? a mogę prosić link do filmika Maff ? :)
    nie widziałam takiego u niej ; )

    ReplyDelete
  11. spodnie - dyskretne złoto - I like!

    ReplyDelete
  12. swietne foty, zestaw tez cudny <3

    ReplyDelete
  13. jak dla mnie leżą ok, choć może gdyby były jeszcze bardziej obcisłe...ale fakt wszystko zależy od materiału...generalnie całość bardzo wysmakowana..pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. super wyglądasz, spodnie też wyglądają ok, nie ma się czym przejmować :)

    ReplyDelete
  15. Beautiful outfit! I saw the video is very entertaining ... of who is the music?

    ReplyDelete
  16. nie przejmuj się, że nie leżą idelanie bo te spodnie są genialne, a Ty wyglądasz prześlicznie :)

    ReplyDelete
  17. Oooo, przyszła paka :D! Gacie są super, naprawdę wyglądasz w nich bardzo fajnie :))

    ReplyDelete
  18. przyjemny dla oka set, kolorystyka mi się bardzo podoba, a filmik widziałam już na fb i fajnie wam wyszedł ;)

    ReplyDelete
  19. nie obraz sie, ale nie podoba mi sie zadna z twoich stylizacji. w rzeczywistosci masz kilka fajnych ciuchow jak przeghladam twoje posty, ale zupelinie nie umiesz tego wmiksowac, zeby tworzylo subtelna calosc. wsyztsko jest "nawalone" jakby: im wiecej tym modniej i jazda. komponuj. pozdrawiam.

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam tą stylizację, genialnie skomponowana;)

    ReplyDelete
  21. świetnie wyglądasz, spodnie są bajeczne :)

    ReplyDelete
  22. Genialny set! Spodnie są rewelacyjne :)

    ReplyDelete
  23. te spodnie miała już nesstle.
    zestaw fajny, a spodnie wyglądają dobrze

    ReplyDelete
  24. Świetne te spodnie.

    ReplyDelete
  25. mam taką wiadomość do wszystkich, którzy piszą, że nie umiesz komponować ubrań ze sobą itd.
    1.Jak dla mnie jesteś genialna, piękna i bardzo Ci zazdroszczę figury!
    2.Pięknie komponujesz zestawy, sama się Tobą inspiruję.
    3. Jak wam się nie podoba to nikt wam nie karze tu wchodzić i ją krytykować, jak widać radzi sobie w życiu tym, że prowadzi bloga i robi przede wszystkim to co naprawdę kocha!
    jak jesteś zazdrosna/y to sam sobie stwórz bloga i zobacz jaka to ciężka praca.
    Pozdrawiam, fanka :)

    ReplyDelete
  26. http://www.youtube.com/watch?v=cJHsT33HN2I&list=UUGbynthZ29_PMUU9JoTYJaA&feature=plcp proszę:)

    ReplyDelete
  27. Szczerze obejrzałam i nie widzę żadnego podobieństwa... oprócz jej tańca ,który trwa kilka sekund.Każdy dla żartów może coś takiego zrobić,pozdrawiam : )

    ReplyDelete
  28. DZIĘKUJĘ RÓWNIEŻ WSZYSTKIM ZA MIŁE I MNIEJ MIŁE SŁOWA !!!;**

    ReplyDelete
  29. super filmik!

    odpiszesz mi na maila?

    ReplyDelete
  30. wyślij Olu jeszcze raz ! przypomnij mi się bo w tej stercie gdzieś musiałam zgubić ; )

    ReplyDelete
  31. uwielbiam ten zestaw.
    a filmik jest świetny ! oglądałam go kilka razy :D

    ReplyDelete
  32. Swietne zdjecia, najbardziej podoba mi się to 2. :)

    ReplyDelete
  33. Cała stylizacja mnie zachwyciła, nie tylko ziemistymi barwami ale ogólem. Gratuluję!

    ReplyDelete
  34. Ale super wideo! Jestescie tak pozytywnie zakrecone, uwielbiam!

    ReplyDelete
  35. super wyglądasz i świetny filmik!
    Ty musisz być chyba bardzo bogata bo masz tak dużo ciuchów. Starczy Ci chyba na każdy dzień w roku ;p

    ReplyDelete
  36. Skąd ty masz tyle ciuchów?? ;o

    ReplyDelete
  37. wow! świetny blog, cieszę się, że tu zajrzałam: )
    oczywiście obserwuję!

    ReplyDelete
  38. spodnie czaderskie <3
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. genialnie wyglądasz, te spodnie są boskie!

    ReplyDelete
  40. przepiękna kolia <3 ale chyba musi być ciężka, prawda? ;)

    ReplyDelete
  41. bardzo fajne dodatki
    smartnesspattern.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. wow świetny filmik i fotki !

    http://allforalis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. jakiej używasz szminki? ( kolor, marka) kiedy następny post ?

    ReplyDelete
  44. naprawde fajna stylizacja a najbardziej podobają mi się w niej spodnie:)
    Zapraszam także do mnie :)
    http://f-heroine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. zarówno spodnie, jak i sweter są super :) a filmik rewelacyjny!!!

    ReplyDelete
  46. Cudowna, super stylizacja, zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  47. Wyglądasz świetnie ! Super zestaw i filmik

    zapraszam do mnie
    http://superbrunetkablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. If black off shoulder dress keeps women a sense of mystery.Then floral party dress shows the neat and pure of a girl.

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !