Thursday, December 8, 2011

CODE 311076

Dziś sesja bardziej stylizowana : )
Tytuł posta pochodzi od napisu na kluczyku bransoletki, którą możecie kupić u bloggerki Kariny.
Polecam, gdyż wybór jest naprawdę bardzo duży !!!
Maxi spódnicę już pokazywałam bardzo dawno, ale kolejny raz doczekała się stylizacji : )
Tunikę z ROMWE o nietypowym kroju udało mi się kupić na allegro po bardzo okazyjnej cenie.
Ahh no i jak widzicie w końcu występuję w czarnej szmince.
Najbliższy post prawdopodobnie w weekend a więc już teraz życzę Wam miłego wypoczynku !
Pozdrawiam !




edit : te białe "paprochy" we włosach to w rzeczywistości śnieg : D

tunika ROMWE
spódnica h&m
torebka novamoda.pl
bransoletka Carry Me Bijoux

57 comments:

  1. przeeepiękne zdjęcia !!
    cudowne włosy i tunika :) spódnica też :)
    uwielbiam ten post ! :)

    ReplyDelete
  2. świetna fryzurka, jak zawsze ;)
    set na pewno nie na co dzień, ale do sesji extra

    ReplyDelete
  3. alleee mrocznie<3
    podoba mi się :)

    ReplyDelete
  4. nie nie nie! słabo

    ReplyDelete
  5. te paprochy we włosach to brokat ?

    ReplyDelete
  6. boska spódnica, świetna tunika, razem wg mnie trochę zbyt workowato:)

    ReplyDelete
  7. nie : D to śnieg ,chyba muszę to uwzględnić heheh bo pomyślicie ,że to łupież : D

    ReplyDelete
  8. trudno żeby nie wyglądało to workowato skoro ta tunika to nietoperz : )

    ReplyDelete
  9. swietny pomysl na fryzure :) musze chyba wyprobowac :)

    ReplyDelete
  10. z calym szacunkiem, ale wygladasz jak bezdomna... ;| Tylko fryzura jest genialna, poza tym to wygląda żałośnie. Moim zdaniem oczywiście :)

    ReplyDelete
  11. Podoba mi się pomysł. Nie musimy przecież zawsze spełniać jakieś określone kanony.

    ReplyDelete
  12. wybacz ,ale to musi być jakaś "bogata bezdomna" :D nigdy nie widziałam osoby bezdomnej w takich ciuchach xD

    ReplyDelete
  13. jak zwykle wyglądasz zjawiskowo!
    Cudowne zdjęcia!
    Serdecznie pozdrawiam :*

    http://fashionislikeobsession.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. tym razem mi się nie podoba ale i tak jesteś świetną blogerką:)

    ReplyDelete
  15. jaki masz model aparatu, i jaki obiektyw?

    wyglądasz olśniewająco!

    ReplyDelete
  16. Za cmentarnie :-D Nie podoba mi się . Pzdr

    ReplyDelete
  17. śliczna tunika! ładnie Ci w tej szmince, masz bardzo ładną cerę (dbasz o nią w jakiś szczególny sposób? )

    ReplyDelete
  18. Rewelacja. Jak nie lubię czarnych ust, tak tu wygląda to rewelacyjnie!

    ReplyDelete
  19. ja nie pisałam o cenie tych ubrań tylko o ich wyglądzie połączonych ze sobą :)

    ReplyDelete
  20. Już się zachwycałam na lb - MEGA Kochana!!!

    ReplyDelete
  21. ta czarna szminka daje niesamowity teatralny efekt, świetny zestaw:)

    ReplyDelete
  22. Ta pomadka jest boska, a w spódnicy jestem po prostu zakochana! Całość super :)
    xx

    ReplyDelete
  23. Coco,Coco....ja też nie miałam na myśli ceny ; )
    nigdy nie widziałam mimo wszystko bezdomnej tak ubranej.

    ReplyDelete
  24. całosć bardzo ciekawa- swietna stylizacja do zdjęć, robi wrażenie:) zwłaszcza ten czarny kolorek na ustach:)

    ReplyDelete
  25. czy biedni nie chodzą w takich szmatkach?One są potworne.Wyglądasz na wyjątkowo ubogą.KOSZMAR!

    ReplyDelete
  26. nie chodzą ; ) przynajmniej ja nie widziałam,chętnie zobaczyłabym Twoje "szmatki" ; )

    ReplyDelete
  27. może będac w twoich "wyższych sferach" ;| nie zauwazasz ludzi ubogich

    ReplyDelete
  28. Mnie się bardzo podoba :)
    Tunika jest świetna,a szminka genialna !
    Pozdrawiam,Angie

    ReplyDelete
  29. Moim zdaniem całość niezwykle klimatyczna i bardzo mi się to podoba. Wyraźnie widać, kto cię inspiruje :)

    ReplyDelete
  30. Jak pięknie!!! A fryzura - niesamowita! Też chcę taką ! :))

    ReplyDelete
  31. Jejciu jak ja ci zazdroszczę tej czarnej pomadki!

    ReplyDelete
  32. Wiktoria-te pomadki są w sklepach

    ReplyDelete
  33. Mnie się średnio podoba co nie zmienia faktu, że podziwiam za odwagę i doceniam pomysł:)
    Pzdr

    ReplyDelete
  34. Ja zdecydowanie wolę cię w bardziej dziewczęcych stylizacjach , ale i tak pięknie wyglądasz .

    Pozdrowienia <3

    ReplyDelete
  35. Wyglądasz świetnie. Bardzo oryginalnie! A czarna szminka super!!!!!

    ReplyDelete
  36. genialne *.* i ta czarna szminka *___________*

    xoxo

    ReplyDelete
  37. połączenie moich ulubionych kolorów daje jak zawsze ciekawy efekt, choć wydaje mi się, że poprzednie stylizacje bardziej do Ciebie pasowały, choć ta też jest ciekawa;)

    ReplyDelete
  38. jest kapitalnie! <3
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Świetna stylizacja, tunika niesamowita, wszystko ciekawie współgra. Pozdrawiam Gabanka

    ReplyDelete
  40. wow, jaka odmiana. na początku nie podobała mi się ale jak patrze już na to któryś raz to mi się bardzooo podoba :)

    wpadniesz do mnie? http://szafa-oli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Dobrze, że napisałaś o "paprochach" we włosach, bo można sobie pomyśleć o Tobie nie wiadomo co :P

    Pozdrawiam i zapraszam,
    www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    KONKURS
    KONKURS
    KONKURS

    ReplyDelete
  42. Coś ci się stało w twarz? To co Ci się dzieje pod ustami wygląda jakbyś kopiowała to od szpaka.

    ReplyDelete
  43. WOW! btw edit mnie rozwalił XD
    wstyd się przyznać, ale mimo, że zawsze na modnej polce klikam fajny a na lb hype dla Twoich looków to na blogu jestem pierwszy raz, ale już obserwuję więc od teraz będę tu często :)

    ReplyDelete
  44. wonderful black and white photos ♥

    i would like to invite you to join my original giveaway on my blog where you can win your illustration from me :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !