The bevy leggings // Legginsy w ptaki

Hej Kochani! Wrzucam zaległą sesję, którą właśnie odnalazłam na dysku podczas robienia porządków w folderach : ) Sesja była robiona w sierpniu w 2013 roku.
Przedwczoraj dotarła do mnie moja nowa szafa i dziś wspólnie z bratem usiłujemy ją złożyć. 
Gdy pomyślę o tym ile czeka mnie porządków to robi mi się słabo :P Mam nadzieję, że miło spędzacie weekend? :) Zapraszam do oglądania zdjęć!


pics by modefriends

kurtka romwe // legginsy lovely sally // torba modekungen // buty choies

Comments

  1. Śliczna stylizacja!

    Zapraszam do mnie na gwiazdkową akcję blogerską :)
    http://testacja.blogspot.com/2014/11/ho-ho-ho-gwiazdka-blogerska-z-testacja.html
    OSTATNI DZIEŃ ! :)

    ReplyDelete
  2. miałaś tu świetne włoski <3

    ReplyDelete
  3. cudownie wyglądasz,piekna stylizacja:)

    ReplyDelete
  4. Jak dobrze się ogląda takie zaległe lekkie zestawy, kiedy za oknem taki mróz :)

    ReplyDelete
  5. Beautiful!:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  6. Ale ładna stylizacja, niesamowicie wyglądasz.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. świetny :) szkoda że wcześniej go nie było!

    ReplyDelete
  8. Odważny print, nie każdemu jest w takim dobrze :) Ale Ty wyglądasz świetnie! :)

    ReplyDelete
  9. Porządki na dysku <3
    Wspaniała :)!

    ReplyDelete
  10. Świetnie wyglądasz, leginy są ciekawe ;)

    ReplyDelete
  11. Kurtka jak dla mnie genialna! :)

    ReplyDelete
  12. this is super awesome look!!!! love it!
    xoxox

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !