Sunday, December 14, 2014

Christmas Gift Ideas

Hej Kochani! Święta już tuż, tuż : ) Postanowiłam dla Was przygotować listę moich pomysłów na świąteczne prezenty. Zakres cen jest naprawdę różny, więc myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie : )
Dobrą opcją są tzw miksy, czyli np. poduszka + uroczy kubek.


1. drzewko ledowe allegro od 40 pln // 2. latarenka home&you od 19pln // 3. kubek home&you od 10pln // 4. aparat instax mini 8 allegro ok 300 pln // 5. lustro home&you 69 pln // 6. wieszak na biżuterię home&you od 20 pln // 7. poszewka home&you od 19 pln // 8. paletka naked3 sephora 199 pln


1. zegarek allegro od 20 pln // 2. słuchawki sony allegro od 70 pln // 3. skórzany portfel allegro od 20 pln // 4. pendrive allegro od 80 pln // 5. tablet lenovo allegro od 300 pln // 6. aktówka allegro od 70 pln // 7. komin h&m 40 pln // 8. skórzany pasek h&m 60 pln

Linki do sklepów:

13 comments:

  1. Dzieki za podpowiedzi ,ktore na pewno pomoga mi w zakupieniu prezentow.Caly rok mozemy sie przygotowac do tego , ale nigdy jakos nie ma czasu. Gdy jednak zblizaja sie swieta zastanawiam sie co kto z moich bliskich by chcial.Juz mam pomysl....
    Dzieki jeszcze raz.

    ReplyDelete
  2. Jak zrobiłaś taki kolaż ? :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo mi pomogłaś:) dziekuje:)

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajne pomysły, dziękuję za podpowiedz! :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    ReplyDelete
  5. awesome stuff!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetne pomysły, wykorzystam niektóre :)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ten aparat to moje największe marzenie! :)

    http://bluelikeskyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Latarenka <3 Kilka rzeczy wyląduje pod choinką, już zakupione czekają spakowane :D

    ReplyDelete
  9. świetne! mam teraz pomysł co mu kupić na święta! dzięki :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !