Wednesday, April 9, 2014

Sporty Elegance 30.03


Nie przepadam za połączeniem stylu sportowego z kobiecym. Tym razem postanowiłam poeksperymentować i zestawiłam pastelowe air maxy z tiulową midi :) Dobrze wiem, że ta stylizacja nie przypadnie niektórym do gustu, że powinnam założyć szpilki czy inne buty na obcasie. Czasami jednak lubię zaszaleć i wyjść poza pewne schematy!
Przy okazji chciałabym Was zaprosić do wzięcia udziału w wiosennym konkursie, który właśnie trwa na Cuponation
Wystarczy wysłać swoją stylizację i zbierać głosy lub też zdać się na wybór jury! Powodzenia Kochani :*


 pics by ModeFriends

ramoneska chicwish
spódnica sheinside
okulary choies
buty nike

Kochani, wielka prośba! Jeśli podoba Wam się moja stylizacja to bardzo proszę o głosy :)
Za każdy głosik ślicznie dziękuję i ślę buziaki :*
KLIK
CupoNation

37 comments:

  1. Cudownie! :) Kupowałaś buty przez internet czy w stacjonarnym sklepie nike? :)

    ReplyDelete
  2. wyglądasz genialnie! widziałam niestety bardzo mało udanych stylówek, w których było połączenie sportowych butów i zwiewnych spódniczek/sukienek (a uwielbiam to połączenie), ale Ty zrobiłaś to na 6!
    <3

    ReplyDelete
  3. Co sądzisz o tych butach? Opłaca się kupić? Nadal będą modne? Czy są wygodne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. air maxy są bardzo wygodne, ale ja nie kupiłam ich ze względu na modę tylko właśnie na wygodę :D

      Delete
  4. Wyglądasz zachwycająco! Po prostu idealnie :)

    ReplyDelete
  5. ten eksperyment świetnie Ci wyszedl, stylizacja nie przesadzona, wszystko gra :)

    ReplyDelete
  6. Wow ta tiulówka jest idealna! :) Super, że przełamałaś ją sportowym ubuwiem, szpilki jak dla mnie byłyby tu zbyt oczywiste i banalne :) Podoba mi się ten zestaw kochana :)

    ReplyDelete
  7. You look gorgeous!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  8. ubierając te adidasy popsułasz tą stylizację

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ja uwielbiam takie połączenia! dla mnie to właśnie jest prawdziwa zabawa w mode!

    ReplyDelete
  10. stick a needle in my eye...aua az mnie oko zabolalo:,(

    ReplyDelete
  11. Świetny zestaw. Wygoda plus kobiecość, jeśli można tak napisać.

    ReplyDelete
  12. Według mnie - niesamowity look! Świetnie dobrane kolory. Estetycznie i oryginalnie ;)

    ReplyDelete
  13. zachwyca mnie połączenie butów i spódnicy - jednego i drugiego Ci zazdroszczę ;d

    ReplyDelete
  14. genialna stylizacja ! adidasy i ta spódnica wyglądają ekstra ! :))

    ReplyDelete
  15. ale to są adidasy,a takie buty pasują do wszystkiego,fajnie to wygląda.no i jest wygodne!

    ReplyDelete
  16. jedna z lepszych Twoich stylizacji !!!

    ReplyDelete
  17. Cudowne zdjęcia, wygodnie i uroczo :)

    ReplyDelete
  18. 8 zdjęcie - miszcz drugiego planu - jadą po ciebie :D

    ReplyDelete
  19. W sumie, też nie jestem wielką fanką połączenia elegancji ze sportem, jednak bardzo spodobała mi się Twoja stylizacja! <3

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Okulary <3


    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Nieeee, tylko nie to :D Nie ogarniam tego stylu, nie ogarniam, jak można dodać dresy do eleganckich ubrań?! Jeszcze rok, dwa lata temu był to szczyt wieśniactwa i kompletna wtopa.
    Gdy widzę kogoś ubranego w dres mam jedno skojarzenie- "o, pewnie z Sosnowsi!".
    Wolę inne Twoje stylizacje :D

    ReplyDelete
  22. Buty masz rewelacyjne :) Bardzo udany zestaw!!! :)

    ReplyDelete
  23. A ja tak z innej beczki , kiedy jakiś post o efektach ćwiczeń ? Też od niedawna jestem na etapie ćwiczenia ale powoli zaczynam się zniechęcać , przydała by się jakaś fit motywacja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zapraszam! http://www.mary-katefashion.com/2014/04/moje-efekty-po-miesiacu-cwiczen.html :)

      Delete
  24. wow. Jestem pod wrażeniem zdjęć! :D

    ReplyDelete
  25. Air maxy do lekkiej spódnicy to jeden chyba z najbardziej oklepanych zestawów tego sezonu i jest wałkowany już wszędzie w naszym kraju. I oczywiście większość blogerek szczególnie właśnie tych oklepanych, ubranych wprost sieciówek musi się w nim pokazać. Jednak chyba gdybyś założyła szpilki byłabyś mniej przebrzmiała:) dodatkowo Air maxy są teraz passe, chodzą w nich jedynie rozpieszczeni gimnazjaliści, licealiści i tego typu społeczeństwo. Problem większości blogerek polega na tym, że myślą, że są fajne i modne, ale w prawie każdym przypadku to zwykła dziewczynka z aparatem ubrana w ten sam sposób co inni. Na ulicach jest milion takich dziewczyn jak Ty, nic sobą ciekawego nie reprezentujesz, nie wnosisz nic swoimi postami, nie masz własnego stylu. Nudna i przeżytek. Moda przemija, tak jak i Twój blog. Styl trwa, a Ty tego stylu nie posiadasz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie kupuję masy rzeczy z sieciówek :) staram się mixowac stylizacje czyli trochę sh, trochę rzeczy z sieciówki, trochę online. Bardzo nie lubię wkładania ludzi w ramy i jakieś schematy. To, że air maxy noszą tak jak piszesz rozpieszczone gimnazjalistki, to nie oznacza, że ja nie mogę założyć tych butów chociażby ze względu na wygodę :) To samo można powiedzieć o conversach i o jeszcze wielu innych modelach. Bloga prowadzę dla siebie, ale też dla innych którzy jednak z chęcią tu zaglądają i czerpią inspiracje, a skoro Tobie się to nie podoba, to ja już nic na Twój ból nie poradzę.Ostatnie zdanie w Twoim komentarzu nie ma jakiegokolwiek sensu. Pozdrawiam i dyskusję uważam za zamkniętą :)

      Delete
  26. hej! bardzo fajne zestawienie, jedno z ciekawszych dla mnie ostatnio u ciebie :) jedynie założyłabym bardziej obcisły top, żeby się nie fałdował i tyle ;) gratuluję rezultatu ćwiczeń, świetna motywacja dla mnie, pozdrawiam!

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !