Last time in Poland


Witajcie Kochani! Przepraszam za chwilową przerwę na blogu, ale jak już pewnie większość z Was wie, wyjeżdżam w piątek do Holandii do pracy. Przygotowania niesamowicie mnie pochłonęły, zakupy, sprawy urzędowe wypełniły całe dwa dni i co najgorsze to jeszcze nie koniec, bo zostało przede mną pakowanie.
Będziecie mi musieli wybaczyć kolejną przerwę, ponieważ nie mam pojęcia jak będzie wyglądała sprawa z dostępem do internetu. Pewnie minie kilka dni zanim się oswoję i zadomowię w nowym miejscu : )
Nie wiem czy przed wyjazdem zdążę jeszcze wrzucić posta, także już teraz życzę Wam udanej majówki :*
Buziaki Kochani :* Trzymajcie się!


pics by Marcin :*

parka, sweter romwe
okulary choies
spodnie choies
torba modekungen

Comments

  1. Cudownie wyglądasz! Nie wiem jak przeżyję dłuższy czas bez Twoich postów na fb i tutaj, ale jakoś trzeba będzie wytrzymać ;) Powodzenia w Holandii!

    ReplyDelete
  2. Powodzenia :)

    ReplyDelete
  3. Ooo, wyjeżdżasz? Kiedy ja mam ochotę Cię zobaczyć w Dąbrowie, akurat ja mieszkam w dzielnicy Dąbrowy ;/ szkoda, dla mnie - nie będę egoistyczna, baw się dobrze :*
    http://welcome-friday.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh może się jeszcze spotkamy! W sierpniu wracam na 2 tyg :)

      Delete
  4. You're so beautiful! I'm trying to learn Polish, so I always read your blog as practise :)
    Good luck with your work in Holland!

    ReplyDelete
  5. Powodzenia! Stylizacja świetna! :)

    ReplyDelete
  6. zawsze wyglądasz tak świetnie! :)

    ReplyDelete
  7. Powodzenia w Holandii. Piękny kraj, na pewno wyjazd się uda!
    a mogę podpytać jaki to lakier do paznokci?

    ReplyDelete
  8. Przepięknie oglądasz + bardzo ładny sweterek ;*

    ReplyDelete
  9. świetnie wyglądasz!
    powodzenia w Holandii :)

    ReplyDelete
  10. Miłego wyjazdu :) Uwielbiam Holandię, chociaż denerwują mnie tamtejsze wahania pogodowe :P
    Masz swietną figurę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O taak! Pogoda bardzo zmienna :P byłam tam 4 lata temu i doskonale wiem o czym mówisz :D

      Delete
  11. gorgeous! love your sweater!

    http://www.thefashionhaven.com

    ReplyDelete
  12. Cudnie wyglądasz, sweterek i okularki są cudowne :)

    Powodzenia w Holandii :)

    ReplyDelete
  13. Kilkoro z moich znajomych wyjeżdża do Holandii do pracy. Na zbiory, przy czym tym będziesz pracować? Kto wie czy nie spotkasz tam gdzieś kogoś z moich stron ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Możliwe :) Jadę do Den Haag. Praca różna, ale głównie produkcja przy pomidorach kwiatach pakowanie etc.. :) może też być szklarnia :)

      Delete
  14. Nice:)) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  15. sweterek masz cudowny !
    bardzo podobny kupiłam ostatnio w sh :)

    ReplyDelete
  16. Tęskinlam za Twoim naturalnym kolorem wlosow. Wyjezdzasz na stale? czy tylko na sezon do pracy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. póki co na pół roku, a później się zobaczy :)

      Delete
  17. uwielbiam twoje zdjęcia. ;)


    --------------------------------------------
    esqedark.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja zawsze świetnie! Szkoda, że wyjeżdżasz, ale w sumie patrząc nan nasze realia w ogóle ci sie nie dziwie! Powodzenia!

    ReplyDelete
  19. Ależ masz boski sweter i okulary :) Powodzenia w nowej pracy!

    ReplyDelete
  20. Wyglądasz super, sweter jest boski <3

    Powodzenia w Holandii :)

    ReplyDelete
  21. sama wyjeżdżasz czy z chłopakiem? :)

    ReplyDelete
  22. ale mi się marzą tak dobrze leżące spodnie z wyższym stanem, boskie są! ;)

    ReplyDelete
  23. powodzenia :*


    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetnie wyglądasz, sweterek super, chociaż ja nie mogę się przekonać do takiej długości.
    Powodzenia w Holandii :)

    ReplyDelete
  25. Jaki ładniutki sweterek ^^
    Powodzenia w tej Holandii Kochana ;)
    XX
    Damian Ciastek

    ReplyDelete
  26. I love this <333
    http://annluckindarkdays.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  27. O mój boże, zakochałam się w tych botkach! <3 drogie były? Masz idealną figurę!

    ReplyDelete
  28. a podobno nie mogłaś wyjechać, ponieważ mamę masz chorą? Tak pisałaś na fb

    ReplyDelete
  29. śliczne włosy i brwi masz :) nie moge się napatrzeć :)

    ReplyDelete
  30. piękny kolor sweterka!

    Zapraszam do siebie, nowy post http://idacupas.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  31. Wyglądasz cudownie! :) Powodzenia w pracy!

    ReplyDelete
  32. Powodzenia na nowej "drodze życia" :)

    ReplyDelete
  33. The dress doesn't look cheap at all, which is surprising given the price! After receiving compliments practically from everyone, I got some pictures in this dress.

    ReplyDelete
  34. Mam pytanie... Jakim aparatem robione były te zdjęcia? I jaki obiektyw?

    ReplyDelete
  35. Z jakiej agencji pojechałaś? :) Jeśli to oczywiście nie jest tajemnica. Też chciałam jechać do Holandii na wakację i chciałabym szukać pracy przez jakąś sprawdzoną agencję.

    ReplyDelete
  36. Bardzo dobra stylizacja ;) Powodzenia! ;)

    ReplyDelete
  37. Do Karina: tak pisałam tak, ale mój brat został z mama w domu więc ma się kto nią opiekować :)
    Do Anonimowy 1: pojechałam z agencji Vorneputten, z chęcią biorą pary :)
    Do Anonimowy 2: canon 550d + obiektyw 50 mm 1.4

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !