Wednesday, August 29, 2012

Mesh Cut Out Slinky Maxi

To moja pierwsza maxi kiecka. 
Przyznam szczerze, że wcześniej nie byłam przekonana do tej długości ze względu na powszechne słowa : niskie osoby powinny sobie odpuścić krój maxi ponieważ dodatkowo się skracają.Zdecydowanie się z tym nie zgadzam ! Zwłaszcza, gdy założy się obcasik : ) 
Ja akurat wybrałam płaskie buty ponieważ wycieczka do Katowic trwała tym razem dłużej niż zwykle : ) 
Mimo tego czułam się świetnie !

photos by MF

sukienka axparis
koszula KappAhl

89 comments:

  1. Odważna ^^ Ja zawsze ubieram płaskie buciki do długich spódnic/sukienek bo jakoś szpilki mi nie pasują.

    Masz piękny kolorek włosów :)

    ReplyDelete
  2. wow !!!!
    wyglądasz nieziemsko ! cudowna sukienka i kapelusz !
    piękne zdjęcia , idealnie :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo odważna i piękna sukienka;)

    ReplyDelete
  4. Czułaś się świetnie, bo wyglądałaś ŚWIETNIE!!!

    ReplyDelete
  5. fajna stylizacja, a co do tego mitu, odsyłam do filmu Radzkiej - każda dziewczyna może nosić maxi! ; )
    http://www.youtube.com/watch?v=rQ8jvETBtIw&feature=plcp

    ReplyDelete
    Replies
    1. wcale Radzka nie mówiła, że każda. 2:35 mówi, że dziewczynom 1,5-1,6 nie radzi nosić

      Delete
    2. nie radzi nosić spódnicz maxi czy sukienek nie-jednolitych : ) proste w kroju i jednolite poleca

      Delete
  6. ślicznie wyglądasz <3
    włosy same ci się tak kręcą?

    ReplyDelete
  7. Pięknie Ci w tym meloniku, wygladasz tak uroczo :)

    xoxo

    www.klaoudyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. bardzo ładnie, ale jakos nie trawie tych butów ..

    ReplyDelete
  9. Jak zwykle wyglądasz olśniewająco :)

    ReplyDelete
  10. ojeeej to chyba twoja najlepsza stylizacja! *.* wygladasz nieziemsko! te twoje włosy idealnie pasują do czarnego <33 i torebka - mmm

    ReplyDelete
  11. Fajna stylizacja tylko ta koszula cos mi nie pasuje, przytłacza tą długą sukienke, ja osobiscie uwazam ze do maxi spodnic czy sukienek nie pasują jakies wielkie buty szpilki koturny itp bo to za duzo, płaskie balerinki są lepsze bo nie rzucają sie tak w oczy ; )

    ReplyDelete
  12. REWELACJA !!! Niesamowita stylówka ;D Nie moge sie napatrzeć!!!

    ReplyDelete
  13. Myślałam, że 'zdjęli' Cię z jakiegoś planu filmowego. Odważne połączenie :)

    ReplyDelete
  14. bardzo fajnie wygladasz:>
    mi sie zawsze wydawalo, ze takie spodncie wlasnie wydluzaja;o

    ReplyDelete
  15. fajna odmiana od reszty twoich kiepskich stylizacji : )

    ReplyDelete
  16. do długości maxi nie jestem przekonana, ale góra od sukienki jest rewelacyjna! <3

    ReplyDelete
  17. Odważnie... Osobiście bym tak nie wyszła ale Ty wyglądasz fajnie :)
    Jak gwiazda filmowa :D

    ReplyDelete
  18. LOVE your outfit!

    fashionfledge.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Mowę mi odjęło jak zobaczyłam ten post. To najlepsze co zobaczyłam na Twoim blogu do tej pory!!!! Kochana, wyglądasz perfekcyjnie. Wszystko super. Gdybym była facetem to marzyłabym o tym, aby Cię schrupać ;P

    Buzzziaki :-***

    ReplyDelete
  20. wyglądasz nieziemsko! popieram przedmówczynie, chyba najlepsza Twoja stylizacja ever! uwielbiam Cie!
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  21. great bag! :) having time visit my blog http://uk-us-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. wygladasz idealnie! kazda rzecz jaka masz na sobie chciałabym sama miec w swojej szafie <3

    xoxolook.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. A jednak brakuje mi tu obcasów. Nie hejtuję tej stylizacji ponieważ jest świetna ale Twoja pewność siebie „ mi własnie ładnie jest w sukience maxi ” zupełnie tutaj nie pasuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tylko, że ja nigdzie tak nie napisałam :) napisałam, że czułam się świetnie a to jednak różnica ;))

      Delete
  24. Wyglądasz jak cyganka;)

    ReplyDelete
  25. jesteś przepiękna i znowu idealnie wyglądasz ;) po poprzednim zestawie w życiu bym nie powiedziała, że da się lepiej... a jednak! przestań, ta sukienka w żadnym wypadku Ciebie nie skraca - wyglądasz super!

    ReplyDelete
  26. piekna sukienka, jestem pod wrazeniem! i slicznie pokrecilas wlosy ;)

    ReplyDelete
  27. Fajnie... ale na Tobie. Z tego zestawu nałożyłabym jedynie kapelusz i bransoletkę.

    ReplyDelete
  28. ślicznie, ta sukienka, te włosy i grzywka! tak najlepiej :D

    ReplyDelete
  29. przepiękna sukienka, idealny look! jedynie lekko razi mnie ciemniejsza konturówka do ust niż ich wypełnienie,ale pewnie Ci się starła szminka i stąd taki efekt;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. taką mi poleciła babka w inglocie :D mówiłam, że chcę jaśniejszą ale nie było i kazała mi tą wziąć xD
      ale to fakt tu mi się starła trochę : )

      Delete
  30. Jaka fantastyczna torba! Marzenie :)

    ReplyDelete
  31. bardzo fajne zestawienie kolorystyczne :) podoba mi się :) a poza tym Tobie pasują takie kolorki ;)

    ReplyDelete
  32. omomom <3 <3 idealnie !!! wyglądasz cuudownie <3

    ReplyDelete
  33. Według mnie nie należysz do niskich :) Ciekawa stylizacja ,chyba pierwszy raz widzę cię w takim wydaniu :)

    ReplyDelete
  34. love this dress!

    www.lovecharliej.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. beautiful dress! you're beautiful!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. baaardzo fajna ta sukienka, te przeźroczyste wstawki są świetne, podoba mi się również twoja nowa fryzura, ale chyba dodaje Ci troche wiecej lat niz masz :)

    ReplyDelete
  37. mam pytanko, czy ta sukienka się przy ruchach nie przesuwa? czy nie trzeba cały czas pilnować żeby nie było widać za dużo? planuję zakup i się nad tym zastanawiam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tez się tego obawiałam ale, nie przesuwa się także szczerze polecam ! : )

      Delete
  38. trzeba mieć trochę biustu aby założyć takie coś, nie mówię że brzydko ale na siłę próbujesz wyeksponować biust ściskając go przedramieniami, którym niestety cię natura nie obdarzyła. nie obraź się, pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. moim zdaniem na zbyt dużym biuście ta sukienka by wyglądała o wiele gorzej..

      Delete
    2. Zgadzam się : ) tego typu sukienki są wręcz stworzone dla małych biustów, większy wg mnie wyglądałby mało estetycznie.

      Delete
    3. może i dla małych, ale ty go nie masz wcale ! a to jest kolosalna różnica.

      Delete
    4. Ona nie ma wcale? To chyba żart

      Delete
    5. Kolosalną to Ty masz.. wadę wzroku : ) hihihihihi.

      Delete
    6. Wiolka, jesteś bystra niczym woda w klozecie ;)

      Delete
    7. do większych biustów mało estetycznie?:-) a na jakiej podstawie tak uważasz?

      Delete
    8. na takiej, że mam wiele koleżanek z miseczką C i raczej nie założyłby tego typu sukienki bez stanika.Nie oszukujmy się, ale biust C i większe nie są takie kształtne i nie układają się dobrze bez stanika.No chyba, że wyglądają tak :http://nokautimg2.pl/p-51-5b-515b5398af103334ee7204991a786184500x500/nakladki-na-biust-liana-nipple-covers-obsessive.jpg
      co raczej jest niemożliwe bez operacji plastycznej, ale to tylko moja opinia.Pozdrawiam : )

      Delete
  39. pięknie. sukienka fantastyczna

    ReplyDelete
  40. wow !!

    fajny look !

    w pierwszej chwili myślałam, że to kombinezon :))

    podoba mi się ta sukienka, choć jest dość odważna
    Tobie pasuje !



    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    ;)

    ReplyDelete
  41. a skąd kapelusik? Od dawna poszukuję takiego czarnego "nie głębokiego" ;d
    Pięknie wyglądasz! <3

    ReplyDelete
  42. świetne foty i muszę przyznać,że jak dla mnie w takich zestawach wyglądasz zjawiskowo i oryginalnie!

    ReplyDelete
  43. jak dla mnie w tym kapeluszu, pogniecionej koszuli i sukience do ziemi wyglądasz jak lump.

    ReplyDelete
    Replies
    1. koszula jest już tak "fabrycznie" pognieciona : )
      ps.chciałabym, aby "lump" wyglądał tak ja ja, nasz kraj byłby wtedy piękny : )

      Delete
    2. uważasz że wyglądasz pięknie?

      Delete
    3. skoro się tak ubrałam to znaczy, że musi mi się to podobać.Innym nie : )

      Delete
  44. Kolejny zestaw, którym mnie zachwyciłaś do reszty <3

    ReplyDelete
  45. Cudownie, bardzo mi się podoba :)

    + ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO MNIE NA KONKURS DO WYGRANIA BRANSOLETKA + KARTA PODARUNKOWA H&M 100 PLN:)
    http://szafane.blogspot.com/2012/08/konkurs-bransoletka-bon-do-h-100-z.html

    ReplyDelete
  46. skąd masz taki piękny kapelusz? Cudowny jest:)

    Magdalena

    ReplyDelete
    Replies
    1. od nessssss ;DDDD

      Delete
    2. tak kapelusz Nesstyle, zgadza się :D

      Delete
    3. widzieli go już wszyscy w tvn-ie jak ness prezentowała się w nim, oraz maxi kiecce przed Tomkiem Jacykowem i wygrała koszulkę... sołkiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.
      ale tak szczerze, to nie widzę w nim niczego zachwycającego. jest taki babciny można by rzec. ale kto co lubi.
      pozdrawiam

      Delete
    4. Nesstyle nie miała na sobie wtedy maxi sukienki ; )

      Delete
  47. Również jestem niska (jedynie 160 cm) a mam takie samo zdanie jak Ty, sukienki maxi mogą nosić zarówno niskie jak i wysokie dziewczyny! :) Bardzo podoba mi się Twoja sukienka, jednak nie jest dla każdego ze względu na przeźroczysty materiał, ja bym się nie odważyła na nią, wizja bez stanika mnie przeraża ;)

    ReplyDelete
  48. Ta stylizacja jest taka inna od wszystkich poprzednich, zdecydowanie najlepsza! Może warto by zmienić kolorystkę outfitów na bardziej stonowaną i mroczną, jak w tym przypadku?? :)

    ReplyDelete
  49. sukienka wystrzałowa, wyglądasz zjawiskowo:) i masz super kolor włosów:) coś w mój deseń:P
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://callmeladyana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. "trzeba mieć trochę biustu aby założyć takie coś, nie mówię że brzydko ale na siłę próbujesz wyeksponować biust ściskając go przedramieniami, którym niestety cię natura nie obdarzyła" haha, dobre :P chociaż dużo prawdy w tym jest ;P po co na siłę "powiększasz" biust dziwacznie zginając ręce? Może masz małe piersi, ale takie też może się komuś podobają. Zresztą zajmujesz się m.in. prezentowaniem na sobie ubrań, a prawie wszystkie modelki są chude i nie mają czym oddychać. Nie przejmuj się, nie musisz być seksowna, nie pracujesz dla Victoria's Secret ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz rację , nie muszę :P Powiem szczerze, że nie ścisnęłam ramion po to by wyeksponować biust co sam wygląd małego biustu w takiej sukience : )

      Delete
  51. ładny look oraz same zdjęcia do mnie przemawiają.

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !