Sunday, August 19, 2012

FLORAL JACKET

Zdjęcia z wczorajszego wypadu z Modefriends : ) 
Niestety,  z każdym dniem coraz bardziej da się odczuć, że lato dobiega końca : ( 
Z ostatnich dni ciepła mam zamiar teraz korzystać pełną parą : ) 
Legginsy z tego posta wylądowały już na allegro ponieważ są na mnie troszkę za duże. 
Często pytacie czy te buty są wygodne ? Owszem, są i to bardzo, dlatego z czystym sumieniem mogę je Wam polecić !




kurtka sheinside
nausznica veromoda
naszyjnik restyle
legginsy romwe
buty papilion

64 comments:

  1. świetną masz tą kurtałkę :)

    ReplyDelete
  2. Ładny outfit :D Ale czekaj na jednej z ostatnich stylizacji widać, że nie masz gipsu. To dlaczego nadal zakrywasz rękę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo nadal go mam :D haha może już się tak w tym wprawiłam :D

      Delete
    2. nie, nie tam na serio nie masz, mówię konkretnie o tym: http://mary-katefashion.blogspot.com/2012/08/yesterday.html poście. Obie ręce w całości :DD

      Delete
    3. bo tam zretuszowałam a po 2 miałam bandaż zamiast swojej łupki :P

      Delete
    4. aha ;) a kiedy ci tak całkowicie ściągnął?

      Delete
    5. tego nie wiem.. zależy co powie lekarz 21.08 :) trzymaj kciuki !

      Delete
    6. trzymać będę, żeby zdjęli bo chcę cię zobaczyć z dwójką zdrowych kończyn :)

      Delete
  3. Kurtka ładna.

    Przeraża mnie jednak to jak bardzo retuszujesz swoją ładną twarz :c

    ReplyDelete
    Replies
    1. no zawsze coś tam maznę w tym photoshopie ale nie retuszuję aż nadmiernie,nie przesadzajmy..nadal widać siniaki pod oczami ; )

      Delete
    2. jakie świetne butyyyyyyyyyyyy :D ogolnie set genialny ;-)

      Delete
  4. świetna kurtka, i jakie masz sliczne włosy :):)

    ReplyDelete
  5. świetna kurtka, ale legginsy i bluzka w nie wpuszczona - paskudztwo : <

    ReplyDelete
    Replies
    1. gdybym dała na wierzch skróciłoby mi to nogi ;p

      Delete
    2. niestety teraz też Ci je skróciły ;<

      Delete
  6. Świetnie wyglądasz :p Za te buty dałabym się pokroić ;p

    ReplyDelete
  7. yeeey ! cudowna masz kurteczke i buty ! ; D
    ogolnie swietny zestaw !!! :p

    ReplyDelete
  8. adrian to twój chłopak czy po prostu przyjaciel ?

    ReplyDelete
  9. ta kurtka jest nieziemska! :))

    ReplyDelete
  10. Genialny zestaw!
    Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    ReplyDelete
  11. Kurtka mi się podoba, ale co do butów jestem na nie ;))

    ReplyDelete
  12. love your jacket! :)
    xo
    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Kurtka jest magiczna<3
    legginsy nie w moim stylu

    ReplyDelete
  14. Kurtka jest świetna;)

    http://emyniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. t ragicznie jak zwykle-odrosty,za krótkie nogi do tych leginsów,bluzka w środku,koszmarnie to wygląda.niechlujnie!

    ReplyDelete
  16. Według mnie jedna z twoich najlepszych stylizacji :)

    ReplyDelete
  17. Przepiękny set! Wszystko do siebie pasuje :) Najbardziej urzekły mnie buty, są cudowne!

    ReplyDelete
  18. Nawet fajne ale te legginsy w zestawieniu z tą bluzką strasznie cię pogrubiają!

    ReplyDelete
  19. Buty niby oryginalne, ale w sumie średnio mi się podobają. Wszystko razem tworzy fajny zestaw, chociaż nie pasuje mi tu złota nausznica :)

    Pozdrawiam i zapraszam:

    zaplanowana.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Fenomenalny zestaw!!!pozdrawiam

    ReplyDelete
  21. w jakim programie obrabiasz zdjęcia? :)

    ReplyDelete
  22. kurczę, mam takie buty, ale niestety chociaż mój rozmiar są za małe. są boskie. bardzo żałuje.

    pozdrawiam. hmm.. zareaz zaglądam na allegro po legginsy. ;)

    ReplyDelete
  23. Twoje zdjecia maja po prostu niesamowite kolory! Cudowne :)

    ReplyDelete
  24. Buty robią na mnie niesamowite wrażęńę :)

    ReplyDelete
  25. okropna stylizacja. leginsy i buty są okropne. a dodatkowo robią Ci nieestetyczną "bułę" w strategicznym miejscu. poza tym bardzo dużo ciuchów prezentujesz na blogu i wystawiasz na allegro. to wygląda tak, jakbyś kupowała ciuchy tylko po to, żeby zrobić fajną stylizację, ale na codzień się tak nie ubierasz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam bardzo dużo rzeczy, moja szafa pęka już w szwach.Ubieram się tak na co dzień.Nie widziałabym większego sensu w zakładaniu ciuchów tylko do fot.Poza tym zdjęcia robione na parkowej ścieżce gdzie co chwilę przechodzą ludzie.Nie wiem jak w ogóle można wyciągać tak pochopne wnioski.

      Delete
    2. Wiola ubiera się tak na co dzień, to jej styl. Nie raz jak się z nią spotykam to nie robimy fot a i tak wygląda bardzo fajnie ;) A to że wystawia ciuchy na allegro to jest dużo powodów, np. że są za duże.

      Delete
    3. rany...widzę, że jesteś jedną z tych osób, które nie przyjmują krytyki. i masz swoje własne "kółko adoracyjne" które zażarcie będzie Cię bronić , nawet kiedy nie ma potrzeby bo przecież nikt Cię (bynajmniej nie ja) nie atakuje. wystawiasz swoje stylizacje, każdy ma prawo je ocenić. i nie zawsze te stylizacje muszą się wszystkim podobać. mnie się ta konkretna akurat ani odrobinę nie podoba i mam do tego prawo, tak samo jak Ty masz prawo uważać że wyglądasz super. o gustach nie powinno się dyskutować. kiedy gusta innych są zgodne z Twoim to siedzisz cicho, ale niech no tylko ktoś ma odmienne upodobania to podnosi się raban. zabawne to:)
      nie wyciągam żadnych wniosków, napisałam że "wygląda to tak...", a więc mówię tylko o swoim wrażeniu. jak jest naprawdę nie wiem, bo na oczy Cię w realu nie widziałam. miałaś prawo się do tego ustosunkować, ale nie musiałaś aż tak tego przeżywać. jeśli swoim komentarzem naraziłam Cię na stres i parę siwych włosów to wybacz:)

      Delete
    4. no to może trochę inaczej...pierwszy akapit Twojej wypowiedzi jest zupełnie niepotrzebny.Przecież ja również Cię nie atakuję :) Nie napisałam nic odnośnie tego czy podoba Ci stylizacja czy nie bo oczywiście może Ci się nie podobać więc nie wiem po co ten wywód ;p Adrian nie należy do żadnego kółka adoracyjnego, to mój przyjaciel który potwierdza tylko moje słowa.Poza tym sama sobie przeczysz...gdyż jak sama twierdzisz nie widziałaś mnie w realu a więc w sumie nie możesz stwierdzić czy się tak ubieram czy nie.W notce wyraźnie napisałam że legginsy są za duże i tyle.Amen.

      Delete
  26. Super leggi i buty ,ćwieki są super ;D!

    ReplyDelete
  27. niestety te zestaw cię pogrubia :-(
    nie lubie kłamać wole ci napisać prawdę

    ReplyDelete
  28. http://www.girlwhostolethestar.blogspot.com/August 20, 2012 at 10:26 AM

    Legginsy spoko ale marynarka przede wszystkim, taka lekko jak Cavalli, bardzo modnie wyszedł Ci ten look

    ReplyDelete
  29. ciekawy look !!
    sama nie jestem zwolenniczką takich stylizacji -
    ale Tobie pasują
    a i
    super ta kurteczka !!!



    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion BLOG



    :)

    ReplyDelete
  30. Hej! Ostry outfit! Trochę przypominasz mi Elen Page!

    caayenne.blogspot.com

    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  31. brak mi słów normalnie .. cudo ! :D ♥

    ReplyDelete
  32. kiedyś byłaś oryginalna,wymyślałaś ubrania a teraz jedziesz na gratisach tak popularnych że niczym sie nie wyrózniasz.szkoda!

    ReplyDelete
  33. pomyślałabym o innej koszulce do tej stylizacji, której nie chowałabyś w legginsy. są wysokie, a podciągnięcie ich i nieukrycie pupy pod koszulką tworzy to tzw. camel toe, które nie wygląda atrakcyjnie. oprócz tego wysokie legginsy i koszulka w spód sprawia, że wyglądasz jakbyś miała niezły brzuszek. pozdrawiam.

    ReplyDelete
  34. nausznica i buty dodaja pazura jaki bardzo do Ciebie pasuje

    xoxolook.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. legginsy mi nie pasuja jakos, znieksztalcaja troche noge ale buty zawowdowe i swietnie zestawione z delikatnymi kwiatkami kurtki. +

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !