Thursday, June 30, 2011

i just called to say...FUCK YOU ! + WYNIKI

Krotko,zwięźle i na temat.Sesja odbyła się w domu z powodu bardzo niesprzyjającej pogody ,ale muszę przyznać że jestem bardzo zadowolona : ) Myślę ,że takich domowych pod ścianowych sesji będzie na blogu więcej.A co Wy o tym myślicie ? Podoba się Wam ? : )
Kardigan mam z wymiany na szafie a rurki kupiłam klika dni temu na wyprzedaży w Cubusie.
Przyszedł również czas na ogłoszenie wyników konkursu organizowanego z DASH44.
Gratuluję zwycięzcom jak i wszystkim pozostałym osobom ! Pozdrawiam !

FACEBOOK

kardigan ichi wymiana
rurki cubus
pierścionki I am , reserved
jazzówki luuluu.pl


na czwartym zdjęciu z Nesstyle

WYNIKI  

121 freshflesh@interia.eu
34 jserwusgmail.com
16 kisiak@onet.eu


55 comments:

  1. ślicznie wyglądasz! bardzo podoba mi się ta opaska i sweter:)

    ReplyDelete
  2. Świetny sweter, Twoje zdjęcia zawsze są niezwykłe

    ReplyDelete
  3. Ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne!! A sweterek uroczy :)

    ReplyDelete
  4. Cudowny sweter!

    Pozdrawiam,
    dominique-f.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. wyglądasz bardzo fajnie:)
    a ostatnie zdjęcie cudowne.
    zapraszam do mnie na mały konkurs

    ReplyDelete
  6. świetny pomysł na taką sesję! prześliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  7. zdjęcia bardzo fajne, kardi świetny! ;))

    ReplyDelete
  8. Ostatnie zdjęcie jest mega boskie!!
    Gratuluję zwyciężcą :)

    ReplyDelete
  9. świetnie:) bardzo mi się podoba i sesja i strój :)

    ReplyDelete
  10. świetna sesja :)) Jestem zdecydowanie za zdjęciami w dom u:) pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. genialna sesja ! bardzo fajnie wyglądacie ;)

    ReplyDelete
  12. cudowne zdjęcia! uwielbiam Cie:D

    ReplyDelete
  13. Rzeczywiście fajnie wyszły :)

    ReplyDelete
  14. Świetne zdjęcia! Zazdroszczę kardiganu ; )

    ReplyDelete
  15. Amazing pictures :))

    LOVE minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. wyglądasz oszałamiająco, zwłaszcza kardigan mi się podoba i przepiękna sesja! Sama od wczoraj kombinuję, jak zrobić fajne zdjęcia w taką pogodę... teraz mam inspirację!

    http://curly-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. te zdjęcia są super! maja klimat a to lubię.
    I świetnie wyglądasz w tych spodniach:)
    Czy mi się zdaję czy one są miętowe?:)

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjęcia!Obie fantastycznie wyglądacie!(Uwielbiam Twoją fryzurę łącznie z opaską:)

    ReplyDelete
  19. Świetnie wyglądasz i pozytywne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  20. Niby nic wymyślnego jednak przyciąga uwagę:)
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  21. Jestem za zdjęciami w domu:D
    Przepiękne <3

    ReplyDelete
  22. zdjęcia wyszły jak profesjonalna sesja! świetnie :D

    ReplyDelete
  23. Ile dałaś za rurki? :D

    ReplyDelete
  24. Wiocha!Tapeta koszmar.Spodnie za ciasne!Trzeba schudnąć!Nogi grube i wykrzywione!Tandeta!

    ReplyDelete
  25. o ja dziękuje!!

    czytałam Twojego posta, ale nie wgłębiałam się w rozstrzygnięcie konkursu dash44, ponieważ nigdy nic nie wygrywam, a tu nagle niespodzianka :))

    ReplyDelete
  26. Anonimowy 06:59 żałosna/y jesteś!
    set super. figura idealna. tak trzymaj, świetny blog :)

    ReplyDelete
  27. dziękuję : ) cóż niestety inni próbują leczyć swoje kompleksy w tak właśnie żałosny sposób : )

    ReplyDelete
  28. Powala nie tyle stylówka sama w sobie, co otoczenie i klimat,foty w domu,ale nie na zasadzie-,,stanę na tle drzwi i wygnę się w talii''. Trochę hipsterstwo z lat '80 w stanach. Perfekcyjnie dopracowane. Najlepsze zdjęcie z Nesairah, wyglądacie jak wyjęte z reklamy american apparel,a to się chwali...
    Ukłony!

    ReplyDelete
  29. świetny sweter
    a w zdjęciu z Ness jestem zakochana <3

    ReplyDelete
  30. ooh kardigan jest uroczy :) i fajna sesja :))

    ReplyDelete
  31. świetny kardigan!!!
    zapraszam do nas fashion-ache.blogspot.com

    kisses K&M

    ReplyDelete
  32. Wiesz, że absolutnie uwielbiam ten set, a te Wasze zwariowane sesje są czarujące! :))) cudnie wyglądasz - genialna opaska!!! <3

    Dziękuję Ci Kochana!! Ty u mnie też jesteś na liśice blogów :*****

    ReplyDelete
  33. Genialne zdj.
    Świetnie wyglądasz.
    Zapraszam
    +dodaję, bardzo ciekawy blog.

    ReplyDelete
  34. całość po prostu perfekcyjna

    zapraszam: http://limitoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. gorgeous photos! love them , especialy the sweater

    ReplyDelete
  36. kardigran jest uroczy, ślicznie wyszłyście na zdjęciach :)

    ReplyDelete
  37. genialne zdjęcia! bardzo, bardzo podoba mi się ta sesja, świetny pomysł i wykonanie

    ReplyDelete
  38. Genialna sesja :) Pasuje do Ciebie ten kardigan, chciałam się zapytać ile cm mają te twoje koturny,które przerobiłaś na kosmiczne (swoją drogą są świetne:D) i ile za nie zapłaciłaś i gdzie kupiłaś?

    ReplyDelete
  39. Zdjęcia mają świetny klimat. A ten kardigan jest prze prze prze - śliczny!

    ReplyDelete
  40. genialne zdjecia, uwielbiam taki klimat ! <3
    I oh jeste przesliczna !

    ReplyDelete
  41. Spodnie są świetne! Uwielbiam przedostatnie zdjęcie :)
    A zdjęcia zrobione w domu rzeczywiście mogą być równie fajne, jak te zrobione w plenerze :)

    ReplyDelete
  42. w fajnym stylu, koleżanki chustka na głowie to moja faworytka;)

    ReplyDelete
  43. prześwietnie i bardzo oryginalnie!!!

    ReplyDelete
  44. Hej , kto jest z tobą na przedostatnim zdjęciu? Widziałam jej blog i zapomniałam nazwe . Możesz kochana mi przypomnieć?

    ReplyDelete
  45. to Nesstyle : ) podpisane to jest na końcu.

    ReplyDelete
  46. pięknie obie wyglądacie!! :)
    musiałabym Ci napisać komentarz pod każdym postem, takie mam zaległości, ale jedno jest pewne - patrzę na Twoje kosmiczne koturny i nie mogę wyjść z podziwu jak rewelacyjnie Ci to wyszło :O zazdroszczę talentu, ja jutro będę walczyć z malowaniem spodenek ;)
    myślisz , że farba olejna jest tu niezbędna?
    pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  47. ja malowałam farbą olejna i spodenki i koturny i nie miałam problemów także możesz spróbować ! pozdrawiam !

    ReplyDelete
  48. oh matko. ale ja ślepa .. niezauważyłam :P

    ReplyDelete
  49. świetne jest to zdjęcie z Ness!

    ReplyDelete
  50. Niestety, Twoje stylizaje niczym się nie wyróżniają. Prawie wszystko to h&m..

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !