Saturday, February 4, 2017

Come Back (Canon 5D Mark III)

Witajcie Kochani! Wracam po sporej przerwie, chyba najdłuższej w historii mojego bloga :o
Nie mam usprawiedliwienia dla siebie, bo blog rzeczywiście poszedł w odstawkę na kilka "ładnych" miesięcy. Przez cały listopad przygotowywałam się do zawodów pole dance, w których zajęłam I miejsce, dodatkowo z kursantki awansowałam na instruktora pole dance. Obecnie prowadzę zajęcia w dwóch szkołach (MissFit i Riri Pole Dance), chętnych zapraszam na lekcje! Powracając do historii mojego zniknięcia...jak pewnie zauważyliście blog był przez pewien czas niedostępny, a wszystko to sprawą domeny która wygasła w grudniu przez moje zaniedbanie. Póki co zostaję przy starym adresie www.mary-katefashion.blogspot.com :) 
A teraz trochę dobrych nowin! Od tej chwili będziecie mogli oglądać zdjęcia w nowej jakości, ponieważ zaopatrzyłam się w nowy sprzęt (Canon 5D Mark III) o którym marzyłam już od kilku lat. Mam nadzieję, że będziecie pozytywnie zaskoczeni a ja postaram się tutaj bywać częściej niż dotychczas. Blog nadal będzie poświęcony tematyce modowej, ale również sportowej :) Zapraszam do odwiedzin! Pozdrawiam serdecznie :*


 koszula/spodnie bershka
top missguided

10 comments:

  1. Witaj , Fajnie że powróciłaś do blogowania, przepiękne zdjęcia i ślicznie wyglądasz kochana.Magda S:)

    ReplyDelete
  2. przecudowne zdjęcia, ta jakość jest oszałamiająca :))

    ReplyDelete
  3. świetna jest ta koszula, bardzo ładnie Ci jest w czerwieni ;)

    ReplyDelete
  4. Jakość zdjęć zachwycająca! Chyba też właśnie zaczęłam marzyć o nowym cudeńku do fotografowania! ♥

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia tym sprzętem wyszły super :) Mam nadzieję, że wkrótce pojawią się kolejne posty z super zdjęciami :p

    ReplyDelete
  6. Przepiękne zdjęcia! <33 Przerabiałaś je jeszcze czy prosto z aparatu ?
    Gratuluję 1 miejsca!!! :*

    ReplyDelete
  7. Może i zaniedbałaś bloga, ale poświęciłaś się pasji, co jest całkowicie zrozumiałe :)
    Widać, że jest to coś, co kochasz, a nie chwilowa zajawka na pokaz - bo moda na sport.
    Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! :D

    ReplyDelete
  8. ale masz extra łóżko!a zdjęcia super.

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !