Wednesday, August 27, 2014

A/W 2014/15 Must Have


Nie ma się co oszukiwać, iż jesień zbliża się nieubłaganie. Dni są coraz krótsze, wieczory i poranki chłodne, coraz częściej pada deszcz. Jak co roku postanowiłam stworzyć swoją listę "must have", która nigdy nie ma końca, ale wybrałam dla Was najważniejsze ubrania i dodatki :) Nie są to typowe, basicowe rzeczy bo takich w szafie mam sporo. W nadchodzącym jesiennym sezonie stawiam na kratę, kolor espresso, nieśmiertelną czerń oraz szarość. Nie zabraknie również grubych wełnianych swetrów i ozdobionych sztucznym futerkiem kołnierzy. Mam ochotę na masę nowych kapeluszy, chociaż w zestawieniu pojawił się tylko jeden :) Tak jak wspomniałam, moja lista jeszcze się nie zamknęła i być może (raczej na pewno!) pojawi się update :) A Wy Kochani macie już swoje jesienne wishlisty? Jeśli tak, to pochwalcie się!
Pozdrawiam :*





16 comments:

  1. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś, podobają mi się buty i koszula w szarą kratę z pierwszego kolażu :)

    Chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, nie ma zasad wystarczy podać e-maila w komentarzu :) http://juliet-monroe.blogspot.com/2014/08/giveaway-with-julietmonroe.html

    ReplyDelete
  2. Wszystko świetne i godne przygarnięcia :)

    ReplyDelete
  3. super rzeczy wybrałaś - mam podobny gust :)
    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny design bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Aż sama poczułam przypływ chęci do nabycia jakiś ciepłych ubrań :)

    ReplyDelete
  5. Zamówiłam ten szary płaszcz z Sheinside. Też był moim jesiennym 'must have'. Bardzo jestem ciekawa jak będzie leżał, za parę dni powinien przyjść :)

    ReplyDelete
  6. Świetne rzeczy, najbardziej podobają mi się buty i swetry :)

    casadepattie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja dotąd nie miałam swojej wishlisty - teraz jako pierwszy trafia na nią sweter z ROMWE z futerkiem!

    ReplyDelete
  8. Krata, fiolety, brązy - jestem na tak! Plus kapelusze - to moja nowa miłość :)


    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    (nowa odsłona bloga - zapraszam!)

    ReplyDelete
  9. podoba mi się sukienka z new look'a;)

    ReplyDelete
  10. Mieć to wszystko... marzenie ! Najbardziej go gustu przypadły mi ciepłe sweterki i płaszczyki :)

    ReplyDelete
  11. Fajnie dobrane rzeczy. Szkoda, że teraz jest coraz zimniej.
    http://itstimetophotos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ach marzy mi się taka torba z pierwszego zestawienia, tylko w kolorze czarnym ^^

    http://amelia-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Merci pour le partage. J'adore !!
    Bonne journée.

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !