Monday, June 9, 2014

Classic Summer Set


W tym poście chwalę się swoimi najnowszymi zdobyczami :) Plecakiem, który udało mi się kupić za jedyne 13 euro i Vansami, które również kupiłam w bardzo przystępnej cenie 32 euro. Wybaczcie mi te skarpetki, ale mam bardzo obtarte pięty i chodzenie w jakichkolwiek półbutach graniczy z cudem :D Powoli odliczam dni do powrotu do Polski :)
Bardzo tęsknię za swoją rodziną i domem, ale muszę jeszcze trochę wytrzymać :(
Życzę Wam Kochani miłego tygodnia i dużo uśmiechu :**


 pics by Marcin :*

bokserka romwe
stanik rilke
szorty levis's
plecak xenos
trampki vans

28 comments:

  1. stanik boski :) łupy też udane, w holandii dużo można perełek wyszperać na promo :)

    ReplyDelete
  2. Cudowny, prosty outfit. Idealny na upalne dni :)

    ReplyDelete
  3. Stanik robi wrażenie, ale ja nie potrafiłabym tak wyjśc z cyckiem na widoku :D

    ReplyDelete
  4. En estas fotos me recordaste tanto a mi hermana!! me encantan <3

    ReplyDelete
  5. Plecak strasznie mi się podoba <3

    http://immortal-hell.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  6. ładna stylizacja

    Zapraszam serdecznie do mnie na przepis na pyszną sałatkę z truskawek.
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/saatka-z-truskawkami.html

    ReplyDelete
  7. Super!! Dla mnie kolejna petarda!!! Uwielbiam cię!

    Ola

    ReplyDelete
  8. znów świetnie wyglądasz :))
    plecak bym ci zabrała :p

    ReplyDelete
  9. To nie powinno sie nosić skarpetek do trampek ? O-O nie wiedziałam.
    Ale przecież tak sie nie da - każde trampki obcierają bez skarpetek ;_;
    Czy to tylko ja jestem niewymiarowa ?

    ReplyDelete
  10. Na takie upały, które teraz leją się z nieba, zestaw idealny! :) Szorty uwielbiam ponad wszystko, a ta poszarpane szczególnie :P świetnie wyglądasz kochana! Luz bluzzzz :) miłego dnia :)

    ReplyDelete
  11. świetna stylówka jak i foty!
    A stanik przepiękny <3

    ReplyDelete
  12. Zestaw idealny na upalne dni i wakacje na które tak bardzo czekam,.świetnie wyglądasz:) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  13. Plecak świetny :) A skarpetki wcale nie wyglądają tutaj źle.

    Wytrwałości, dasz radę :) Kiedy wracasz?

    ReplyDelete
  14. Puchną Ci nogi? Pytam poważnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, tzn ja nie zauważyłam, ale z pewnością są obrzmiałe od wielogodzinnego stania w pracy :)

      Delete
  15. Świetna stylizacja, szczególnie na te gorące dni !

    ReplyDelete
  16. Super plecak i pasuje do całego outfitu
    http://fire-of-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. nice and causal !
    My friend and I just started our own blog and hope you can take a look !
    http://kaleidoscopeffect.wordpress.com

    ReplyDelete
  18. Great casual summer outfit!
    Love your hair color :X
    http://adelinaschoice.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Czytasz czasem o sobie na Niemodnych? Mają rację?

    ReplyDelete
  20. Taki look zdecydowanie jest dla mnie! :) Mam hopla na punkcie jeansowych spodenek, powiedz mi czy te Twoje są z dobrej jakości jeansu? Bo szczerze mówiąc zastanawiam się pomiędzy tymi co masz, a tymi tutaj http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/spodenki.html#1.

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !