Last Breath Of Autumn


Obecna pogoda w niczym nie przypomina zimy, ani nawet jej namiastki. Słońce, dodatnia temperatura nie wróżą raczej białych Świąt : ( Są oczywiście plusy takiej pogody. Nie zamieniam się w sopel lodu podczas sesji :P
Jak Wam idą przygotowania do Świąt ? Ja kupiłam już prezenty, zrobiłam pierogi i przygotowałam listę świątecznych potraw : )


 pics by Marcin :*

sukienka sheinside
kardigan sheinside
torebka romwe
buty cropp

Romwe Xmas big sale!
Up to 80% off! Whole week!
Biggest discount! Most styles ever!
Date: 12/17/2013 -12/23/2013

Comments

  1. Great photos, i just love your posts, always :))

    Sweet Love ♡,
    http://sweetcamomile.blogspot.pt

    ReplyDelete
  2. Boziuchno, jak mi się podoba ta sukienka! A jeszcze w połączeniu ze swetrem, mmm ♥

    ReplyDelete
  3. cudowna stylizacja i zdjęcia!:)

    ReplyDelete
  4. Cała stylizacja dobrze zestawiona,a buty są kapitalne!!!

    ReplyDelete
  5. Ten zestaw jest przesłodki! Wyglądasz jak mały śliczny elf, jakoś tak bajkowo mi się kojarzy:)

    ReplyDelete
  6. Genialny zestaw, bardzo mi się podoba taka stylistyka przy Twoim typie urody :) I genialne rajstopy, Black-Garden.pl może? ;> Bo też mam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej ! rajstopy z jakiejś zagranicznej stronki, ale dziękuję za link :P jak mi się te zedrą to już wiem gdzie kupić nowe :*

      Delete
  7. Ale wspaniałe połączenie jak zawsze kochana!

    ogromne pozdrowienia:*
    Ola

    ReplyDelete
  8. You look so pretty! I love the necklace :)

    http://vintageloyal.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  9. świetnie wyglądasz :)
    jak zawsze stylowo i z klimatem !

    ReplyDelete
  10. mam wielką ochotę na świąteczne przysmaki - jednak będę musiała uważać, aby nie przejeść się nad to! :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jak zwykle piękne zdjęcia i ciekawy kolorowy zestaw - wyglądasz super!

    Pozdrawiam
    LiliS

    ReplyDelete
  12. ślicznie jak zawsze :)
    sukieneczka jest idealna :)

    ReplyDelete
  13. nie napisałaś skąd rajstopy, a szukam właśnie czegoś takiego mogłabyś podać?

    ReplyDelete
    Replies
    1. swoje mam z jakiejś zagranicznej stronki, ale takie same są tutaj: http://black-garden.pl/rajstopy-w-drobne-kropki-czarne-retro-vintage-lolita-pin-up-goth-p-1037.html :)

      Delete
  14. Śliczny sweter, a konkretnie wzór bardzo przypadł mi do gustu :)

    memyselfandiga.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. pięknie wyglądasz jak zawsze ;)

    ReplyDelete
  16. Piękny sweter i ślicznie prezentuje się na Tobie :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  17. Kapitalne buty i sweterek,zdjęcia Twoje zawsze takie piękne są:)

    ReplyDelete
  18. DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE KOCHANI :**

    ReplyDelete
  19. lubie takie połączenia, strasznie mi się podobają :>

    ReplyDelete
  20. perfect for Christmas! <3

    xx
    http://sony-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Kochana mam pytanko, czy przy zamawianiu tej sukienki były jakieś komplikacje?
    Jaką przesyłkę wybierałaś ( płatną czy za darmo) proszę odpowiedz bardzo mi zależy <3

    ReplyDelete
  22. Świetny blog, uwielbiam Twoje stylizacje i zdjęcia (: Wielkie propsy! (:

    ReplyDelete
  23. Świetny blog, uwielbiam Twoje stylizacje (: Wielkie propsy! (:

    ReplyDelete
  24. Nice look dear.

    I also have 2 Giveaways on my blog now. You can win one 30$ certificate from dressale.com and one dress from this brand every week. I will be happy to see you participating.

    1 - http://www.summercaffe.com/2013/12/dressale-giveaway-win-30-certificate.html#.UrF9eOI_X0f

    2 - http://www.summercaffe.com/2013/12/dressale-free-christmas-giveaway-win.html#.UrF9muI_X0d

    Kiss from Italy.

    ReplyDelete
  25. rajstopy są urocze i takie dziewczęce :D
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. gaszona czerwień strasznie Ci pasuje!

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !