Winter is coming !


Zimno, zimno i jeszcze raz zimno ! Czuć zbliżającą się porę roku, której nie znoszę, zresztą jak większość z Nas : ) Na szczęście na przyjście mrozów jestem już odpowiednio przygotowana a Wy ?


pics by Marcin :*

kurtka chicwish
komin cubus
legginsy pull&bear
torba modekungen
botki vagabond

Romwe “Rose D” sweatshirt
Get the chance to have it at bargain price on 26th Nov.  $1.99 or free!
Leave your comment below the product page:
Then you will have bigger chance to win!
Don’t miss, girls!

Comments

  1. Te buty są świetne.. ale ubolewam, że nieocieplane :<

    ReplyDelete
  2. Czemu cały czas patrzysz na dół?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha no rzeczywiście ;D nie wiem, takie akurat zdjęcia wybrałam :)

      Delete
    2. Bo tak się jej spodobały jej buty że nie mogła oderwać od nich wzroku :D

      Delete
  3. Idealna zimowa stylizacja <3 Genialna kurtka :)

    ReplyDelete
  4. bardzo fajny look!
    świetne legginsy

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  5. Ślicznie wygląda ta kurtka!
    Rewelacyjnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  6. ślicznie wyglądasz, kurtka nieziemska!

    ReplyDelete
  7. ja zimę tak jak misiaczki najchętniej bym przespała,ale niestety nie ma tak dobrze;/Super zestaw kurtka świetna widać ,że cieplutka;)pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Hej Wiolu:)
    Ja tez jestem przygotowana na zime i to jak:)
    A Twoj zestaw jest cool!
    Buziaki- Anna

    ReplyDelete
  9. bardzo fajny set na co dzień, świetne spodnie !

    http://hipnature.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. fajny strój na co dzień :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Te kolory idealnie do Ciebie pasują :*

    ReplyDelete
  12. Fajna stylizacja! Chyba średnio jestem przygotowana, zobaczę jeszcze jak to będzie ;-;
    ✌ blog

    ReplyDelete
  13. wszystko jest super,sama chętnie bym się tak ubrała :)

    ReplyDelete
  14. cudownie wyglądasz :)
    botki bardzo mi przypadły do gustu

    ReplyDelete
  15. uwielbiam te kurtki, świetnie wyglądają :)) no i te czerwone usta!

    ReplyDelete
  16. wiem ze się czepiam,może czasami za bardzo.Ale ten zestaw jest paskudny!Wyglądasz jak ruska baba,kurtka brzydka,może gdyby taka nie ściągnięta w pasie,torba zupelnie nie pasuje,no i mina,oczy spuszczone.Porażka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty się zawsze czepiasz :D Mało tego..po prostu hejtujesz pod swoim jakże ambitnym nickiem grubas :D
      Opublikowałam ten komentarz tylko dlatego, że jest do przeżycia i nie obraziłaś mnie tak jak w poprzednich. Zrobiłam to również dla świętego spokoju, żebyś nie wyrzucała mi, że nie umiem przyjąć krytyki : ) Pozdrawiam i więcej refleksji nad sobą życzę.

      Delete
    2. grubas chyba nie wiesz co jest teraz modne.. Pokaż swoją garderobę ;)

      Delete
    3. o to miłe!Nick mam taki jak każdy inny,jest równie ambitny jak pozostałych wpisywaczy.I nie zawsze się czepiam,serio.Pozdrawiam

      Delete
    4. a właśnie, że wygląda śliicznie *_* świetnie zestawione ciuchy :D
      przygarnęłabym wszystko oprócz botków, bo nie umiem chodzić w butach wysokim obcasie^^

      Delete
  17. No ja to chyba niebardzo jestem gotowa. Ale może dlatego że wcale nie przepadam za tą paskudną porą roku i nie szykuję się do niej z euforią jak do lata czy wiosny;)
    Ale Ty widać już jesteś w pełni gotowa i uzbrojona po zęby:) Ładnie:)

    ReplyDelete
  18. świetna kurtka <3
    kolor komina to zdecydowanie mój ulubiony kolor na jesień :D

    ReplyDelete
  19. Świetny look :) kurteczka cudowna i botki jak marzenie

    Pozdrawiam Kamila

    ReplyDelete
  20. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !