Autumn is coming // OVERSIZE SWEATER


Uwielbiam obszerne, oversizowe swetry. Jesienią zawsze wypełniają moją szafę po same brzegi : ) Tak też będzie w tym sezonie. Sweterkowa love nigdy się nie skończy <3
Lista "must have" na jesień ciągle się wydłuża. W niedługim czasie postaram się przygotować dla Was moje propozycje : )
Póki co zapraszam do oglądania zdjęć. Miłej niedzieli Kochani :*


 pics by M :*

 sweter sheinside
szorty levi's haute&rebellious
okulary, zegarek granashop
torba modekungen
buty choies

Comments

  1. Uwielbiam Twoje stylizacje coraz bardziej!

    ReplyDelete
  2. juz na lookbooku widzialam! boskie! uwielbiam ten zestaw! :*

    the-velvet-lady.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. pieknie kochana wygladasz, zdjecie mega sliczne! <3

    ReplyDelete
  4. Świetna kolorystyka zdjęć. :)

    ReplyDelete
  5. Jesteś fenomenalna. Uwielbiam każdy Twój look. Perfekcyjna <3 Pozdrawiam !

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Śliczna. Masz super urodę<3 uwielbiam CIę.

    www.imthegienia.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Masz coraz lepsze zdjęcia na blogu! Bardzo mi się podobają. :)

    ReplyDelete
  8. świetny post kochanie!! zapraszam do obserwowania mnie również :) Na lookbooku rzadko coś dodaje a wiem, że zaglądasz do mnie :) Buziaki

    ReplyDelete
  9. a torba skąd? :)

    ReplyDelete
  10. nigdy nie moge wyjsc z zachwytu nad Twoimi zdjęciami ♥

    ReplyDelete
  11. co tam sweterek....te buty wygrywają!

    ReplyDelete
  12. świetna stylizacja!

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Kochana, mam ten sam problem co Ty..., swetry. Zajmują jakieś 2/5 mojej szafy. Aż boje się wiedzieć, co będzie w tym sezonie.
    Jak zwykle wspaniale się prezentujesz <3
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  14. świetne szorty, stylówka jak najbardziej na tak :)

    ReplyDelete
  15. Buty do mnie nie przemawiają, ale cała stylizacja świetna <3
    http://pinkisunique.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Cudowne , klimatyczne zdjęcia ! Stylizacja jak zawsze fantastyczna-sweter jest niesamowity , a buty genialne . Wow ♡

    A G A T H I E

    ReplyDelete
  17. Jak zawsze wyglądasz świetnie! Sweter bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam, Angela

    ReplyDelete
  18. Tobie takie sweterki pasują, bo jesteś drobniutka więc zazdroszczę Ci tego i to bardzo <3. Świetna stylizacja, Kochana ;*

    ReplyDelete
  19. I don´t want to say goodbye to summer :/ Btw..Love your sweater <3

    Visit my blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  20. Jak zwykle piękne, uwielbiam takie sweterki, szorty i jakość Twoich zdjeć <3 tylko do butków dodałabym trochę materiału z tyłu, bo w takich pewnie będzie dosyć zimno jesienią ;)

    ReplyDelete
  21. Genialny look! Baaardzo podoba mi się zestawienie!

    ReplyDelete
  22. zdjęcia świetne, ładna kolorystyka.

    ReplyDelete
  23. przepieknie wyglądasz i cudowne zdjęcia!

    ReplyDelete
  24. Cudownie! Moja sweterkowa miłość jest też spora:)
    Wyglądasz super, piękne zdjęcia, jak zawsze!
    Pozdrawiam- Anna

    ReplyDelete
  25. te zdjęcia są magiczne ! :)
    www.flowingg.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetny zestaw, sweter wygląda na perfekcyjnie ciepły! Chociaż jeszcze staram się nie myśleć o jesieni. Pozdrawiam serdecznie ;-)))

    ReplyDelete
  27. rewelacyjne polączenie: buty są jedyne w swoim rodzaju! *.*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Po prostu cudownie. Sweter jest piękny i chyba mnie przekonałaś, do noszenia takich swetrów do szortów <3

    ReplyDelete
  29. Piękny sweterek ! <3 Ja również uwielbiam takie sweterki <3
    Kocham Ciebie w szminkach ! :)

    Zapraszam: http://zdeterminowane.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. ubóstwiam takie swetry, Twój jest przepiękny! I stał się dla mnie inspiracją. Na tegoroczną jesień poszukuję czegoś podobnego ;d
    piękny klimat zdjęć ♥

    ReplyDelete
  31. Prześliczny sweter ♥♥♥ z tymi szortami wygląda bajecznie :)

    ReplyDelete
  32. sweter jest ekstra ale szorty przebijaja wszystko ;)
    buziaki mała :*

    ReplyDelete
  33. widziałaś może podobne torby ale na jakiejś polskiej stronie? :)

    ReplyDelete
  34. Bardzo podoba mi się Twój styl. Również jestem blogerką i ostatnio otworzyłam swój sklep odzieżowy. Podsyłam link, może znajdziesz tam coś dla siebie. http://tinycarrie.pl/

    ReplyDelete
  35. podoba mi się pomysł połączenia ciuchów letnich z zimowymi. póki jeszcze jest taka pogoda, można śmigać w sandałach, te by nawet pasowały: eobuwie.com.pl/product-pol-52842-Sandaly-GIOSEPPO-Orchila-17965-Bronze-42.html - uwielbiam ćwieki, dobrze by grały z torebką :)

    ReplyDelete
  36. Love your outfit, you're stunning!

    http://blackhair-blackdress.blogspot.fr/ ❤

    ReplyDelete
  37. Kolejna stylizacja, którą sama od stóp do głów bym odziała ! superancko !

    ReplyDelete
  38. niesamowity outfit! podoba mi się! :)

    zapraszam do mnie: http://idacupas.blogspot.com/ <3

    ReplyDelete
  39. Również uwielbiam obszerne swetry! Jest w nich zdecydowanie cieplej ;)

    ReplyDelete
  40. cudny sweter <3

    http://pukimatok.blogspot.com/

    :)

    ReplyDelete
  41. Zdjęcia są niesamowite! :)

    ReplyDelete
  42. Świetnie, bardzo mi sie podoba :) xx

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. śliczne zdjęcia :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Kocham luźne sweterki, piękny look :)

    ReplyDelete
  45. Such beautiful shots - love your cutoffs, sweater and chunky watch! All so fabulous.

    Elizabeth x

    www.candyflosscurlscupcakesandcouture.com

    ReplyDelete
  46. świetna stylizacja! wszystkie elementy tworzą niesamowitą całość! WOW!

    ReplyDelete
  47. Uwielbiam swetry w każdym niemal wydaniu - a zwłaszcza, powyciągane i trzy rozmiary za duże. Twoja stylizacja mi się podoba, ale... buty do mnie nie przemawiają. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    ReplyDelete
  48. SUPER LOVE THE OUTFITS
    anyway, would you mind to follow each other?

    CHECK MY BLOG HERE
    MY LOOKBOOK 

    ReplyDelete
  49. Szczerze mówiąć to już stęskniłam się za sweterkami i cieplejszymi ubraniami. Taki oversize to sama wygoda no i ciepełko. :)

    ReplyDelete
  50. Cześć, masz nieziemskie stylizacje i w ogóle zdjęcia! :)
    Obserwuję Cię od jakiegoś czasu i mam pytanie co do zamawiania ubrań na stronie sheinside. Jak tam się płaci i w ogóle, mogłabyś mi pomóc? :>

    ReplyDelete
  51. super ,idealnie na letnie wieczory :)

    ReplyDelete
  52. Jaki masz aparat? jaki obiektyw? i w czym przerabiasz zdjęcia?

    ReplyDelete
  53. buty uwielbiam! bardzo oryginalne ;)

    ReplyDelete
  54. te buty są przepaskudne ;/

    ReplyDelete
  55. ŚWIETNE SZORTY BARDZO PODOBA MI SIE ICH JANY KOLOR
    !

    ReplyDelete
  56. OMG gorgeous jumper and shoes! :O

    Hayley xx
    www.addictionstoshopping.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !