Friday, July 26, 2013

Black , mint , pink


Spodnie z baskinką ? Czemu nie : ) Świetna alternatywa dla osób, które nie lubią spódniczek. Na szczęście ja do takich nie należę, ale nowe spodnie bardzo przypadły mi do gustu. Zdradzę, że 10 sierpnia będę brała udział we wspaniałym evencie modowym, który będzie miał miejsce w katowickiej Silesi : ) Relacja jak zwykle po wydarzeniu ; ) Póki co udanego weekendu moi Drodzy :*

P.S. Dopiero teraz odkryłam potęgę połączenia koloru różowego i zielonego ;o


pics by Mum :*

gorset romwe
spodnie, naszyjnik, torebka lookbookstore
szpilki I love shoes

70 comments:

  1. świetna stylizacja <3 i wspaniały blog<3

    ReplyDelete
  2. Niesamowicie wyglądasz ,ekstra!

    ReplyDelete
  3. Zdjęcia jak zwykle świetne! <3
    Jednak nie przekonują mnie spodnie z baskinką, jakoś w ogóle nie lubię tego kroju, moim zdaniem strasznie poszerza...

    ReplyDelete
  4. W żadnym sklepie nie widziałam spodni z baskinką, a to faktycznie genialne rozwiązanie!
    Wyglądasz świetnie :)

    ReplyDelete
  5. te spodnie z baskinką są świetne! I gorset przepiękny ♥

    ReplyDelete
  6. Super !
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Love the necklace, you look beautiful! x

    Maddy from UNSTITCHEDD 

    ReplyDelete
  8. Piękny jest ten zestaw,naszyjnik strasznie mi się podoba i ta kopertówka:)

    ReplyDelete
  9. rewelacyjny look, chociaż dzisiaj w tych spodniach to się jakoś nie wyobrażam :)

    ReplyDelete
  10. Świetnie!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Hej, bardzo ładnie Ci w tych nowych włosach, chociaż ja chyba wolałam Cię w dłuższych. Ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia :)
    Mam do Ciebie pytanie, co sądzisz o rajstopach kabaretkach z małymi oczkami? Można je nosić, czy kiczowate/wulgarne? A jeżeli tak, to z czym je połączyć? Kompletnie nie mam na nie pomysłu :(
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mysle ze takie rajstopy to wbrew pozorom trudno połączyć by nie wyglądać tandetnie. Ja bym postawiła na kontrast czyli jeansowe szorty a na gore biala koszula moze byc nawet z dodatkiem koronki.Makijaz neutralny i akcent jedynie na usta bądź na oczy. Jesli chodzi o buty to powinny byc zakryte. Najlepiej jakieś sztyblety lub ew biale trampki : ))

      Delete
  12. jesteśmy pozytywnie zaskoczeni, super:)))

    ReplyDelete
  13. o raju, genialna stylizacja! ;3

    http://maleastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Kochana, wyglądasz po prostu przepięknie!

    ReplyDelete
  15. Kolejny swietny look! Spodnie <3

    ReplyDelete
  16. nie podobają mi się spodnie z baskinką, ale spódniczki, bluzki i sukienki bardzo lubię :) mimo wszystko wyglądają bardzo dobrze, tak Cię wydłużają, że wyglądasz jakbyś miała 175 cm wzrostu - co najmniej ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha właśnie widzę ; D a ja taka mała ogólnie :pp

      Delete
  17. najbardziej podoba mi się naszyjnik , ale tak to cała stylizacja jest świetna . Lecz moim zdaniem ładniej ci w tradycyjnych (jeśli można je tak nazwać) rzeczach , niż w nowoczesnych .

    ReplyDelete
  18. ciekawe spodnie, ale chyba za bardzo przyzwyczaiłam się do baskinki na bluzkach i spódnicach, i tak jakoś dziwnie na spodniach :) Ale całość super:)

    ReplyDelete
  19. spodnie są idealne:) i jeszcze nie miałam z takimi styczności:P jak zawsze wyglądasz bardzo fajnie:)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. rozkochałaś tą stylizacją wielu. :D

    ReplyDelete
  21. Ta nowa fryzura zdecydowanie na plus, a naszyjnik boski ! :)

    ReplyDelete
  22. faktycznie polaczenie zieleni i rozu w tym wydaniu ma moc ! :) spodnie..ciekawe ;) ale czy nie dodaja ci kilogramow? .. ogolnie i tak świetnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może ciut w biodrach ale taka rola baskinki ; )) ogólnie to mi mega nogi wydluzyly. Coś za coś :p

      Delete
  23. genialny outfit! <3

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Bardzo oryginalne spodnie. Uwielbiam oglądać zdjęcia na Twoim blogu, są zawsze świetne :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  25. wyglądasz CUDOWNIE! to jeden z moich ulubionych looków stworzonych przez Ciebie <3 doskonały!

    ReplyDelete
  26. Jestem pod wrażeniem. Zachwycam się już praktycznie każdym kolejnym Twoim zestawem. ; )

    ReplyDelete
  27. nie wiem w którym miejscu cie te leginsy wydłużyły,fatalnie sie marszczą,nie powinnaś nosić takich obcisłych.

    ReplyDelete
  28. a jednak krytykę kasujesz,cóż twój wybór,miło że czytasz.a nogi masz krótkie i grube,nic na to nie poradzisz.popatrz sobie na Justynę albo Maff,te to mają co pokazywać.miłej lektury

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie kasuje : ) Opublikowalam.Ulzylo ? : ) myślę ze tak : )

      Delete
    2. I przestań dodawać komentarz za komentarzem bo nudne to jest : ) ps.dzieki za jeszcze większą motywację do ćwiczeń. Za kilka miesięcy opadnie ci kopara a ty utoniesz w swoim jadzie.Amen.

      Delete
    3. jak mnie denerwuje takie gadanie ludzi.. sorry ale wkurzyłam się. To jest blog marykate a nie maff .. I wygląda tak jak wygląda nie będzie się do kogoś innego porównywała no heloł. Nikt z nas nie jest idealny po pierwsze ! Ale dziwi mnie czepianie się dziewczyny, która wygląda jak cudeńko !

      Kibicuje Ci bardzo marykate i wyglądasz świetnie ! Żadnych ćwiczeń nie potrzebujesz !!!

      Delete
  29. ślicznie wyglądasz ;) szpilki i naszyjnik najlepsze <3

    ReplyDelete
  30. Twoja mama robi cudowne zdjęcia, a Ty wyglądasz fenomenalnie! Zestaw idealny :))

    ReplyDelete
  31. Łał ! Zestaw idealny, trafiłam przypadkowo ale będę zaglądać częściej ;) Świetne włosy! ;)
    pozdrawiam :) http://mowmihejka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Świetny zestaw, jeden z najlepszych na Twoim blogu :)

    ReplyDelete
  33. świetne dodatki, niebanalna całość i super wyglądasz w nowej fryzurce

    ReplyDelete
  34. ja mam takie pytaie czy nie jest Ci gorąco w ponad 30 stopniach w takich ubraniach? A może to nie ubranie na taką pogodę. Była bym wdzięczna jeżeli zaprezentowałaśbyś jak ubierasz się w tak wysoką temp. ;)) Pozdrawiam. A nogi w cale nie są grube !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej kochana :* zdjecia byly robione przed 20 wiec juz wtedy słonko tak nie palilo. Ogolnie najczęściej wybieram jakis gorset i szorty lub zwiewna sukienkę. Oczywiście wszystko w jasnych kolorach : )) pozdrawiam :*

      Delete
  35. Kochana, nogi masz szczuplutkie, nawet nie zwracaj uwagi na te idiotyczne komentarze. Świetnie się obcięłaś ! bardzo Ci pasuje :)

    ReplyDelete
  36. so chic! I really really love the outfit :)

    http://imaginarymi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. świetne te spodnie:)
    zapraszam do mnie http://magdelaj.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. jakie cwiczenia Ewy cwiczysz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaczelam książkę ale doszlam do polowy. Przerzucilam sie na skalpel 2 : )

      Delete
  39. i love your blog,pretty color dear,here is my loved blog,i think maybe you are love too: http://www.shopyart.com/jewellery-pearl,Keep in touch,best wish for you.

    ReplyDelete
  40. Fantastyczny zestaw:)

    ReplyDelete
  41. przepięknie :) ten naszyjnik jest świetnym uzupełnieniem :)

    ReplyDelete
  42. co jest 10 w silesi ?

    ReplyDelete
  43. Spodnie bardzo oryginalne, wyglądasz w nich zjawiskowo ;)

    ReplyDelete
  44. przepiękna ta stylizacja, zarówno spodnie, jak i naszyjnik wymiatają :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !