Wednesday, June 5, 2013

Recenzja Schwarzkopf Oil Miracle


Po ostatnich zabiegach takich jak dekoloryzacja, kilkukrotne rozjaśnianie i farbowanie, moje włosy potrzebowały natychmiastowej pomocy : ) Skusiłam się więc na przetestowanie profesjonalnych produktów Schwarzkopf, które są często stosowane w salonach fryzjerskich.

Nr 1.
Liquid Oil Conditioner


To płynna 2 fazowa odżywka z olejkiem arganowym ( faza 1: formuła z cennymi olejkami, faza 2: transparentna formuła pielęgnacyjna ) Działanie ? Zgodne z opisywanym przez producenta. Po użyciu włosy rzeczywiście rozczesują się łatwiej : ) Na szczęście ja nigdy nie miałam z tym problemów, ale zauważyłam pewną lekkość w rozczesywaniu. Kolejne plusy ? Odżywka łączy w sobie zalety preparatu do nabłyszczania, więc dodatkowe jego stosowanie możemy sobie odpuścić. Pamietajcie by wstrząsnąć przed użyciem ! Ocena 6/6.

Nr 2.
Light Finishing Treatment


Maseczka do pielęgnacji końcowej z cennym olejkiem z drzewa maruli.
Działanie podobne do pierwszego z opisywanych kosmetyków. Dodatkowe zalety działania: elastyczność i miękkość włosów bez ich obciążania. Z tym stwierdzeniem zgodzę się w pełni, ponieważ nawet gdy przesadzimy z ilością olejku, włosy nie zrobią się tłuste i oklapnięte. Zapach i konsystencja na medal !
Ocena 6/6.

Nr 3.
Gold Shimmer Treatment


Maska wzbogacona o olejek arganowy. To chyba jedyny z tych trzech produktów po którym widać długotrwały efekt : ) Już po kilku zastosowaniach zauważyłam znaczną poprawę kondycji włosów. Są gładkie i nawilżone a co najważniejsze nabrały zdrowego połysku. Konsystencja i zapach są bardzo przyjmne co jeszcze bardziej kusi do częstego stosowania maseczki. Na opakowaniu zaleca się stosowanie 1 raz w tygodniu, lecz jeśli nasze włosy są bardzo zniszczone częstotliwość możemy zwiększyć do 2 a nawet 3 razy by szybciej uzyskać zamierzony efekt. Ocena 6/6.

Te oraz inne profesjonalne kosmetyki można kupić na stronie www.step4hair.com/shop/Index.do

Polecam : )

18 comments:

  1. A kogo to interesuje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj interesuje, uwierz mi : )

      Delete
    2. Później ktoś wie czy ma kupować czy nie ;)

      Delete
    3. bo ona jest wyrocznią nie tylko modową

      Delete
  2. Oo super byłam ciekawa czy po takich zabiegach coś jest w stanie pomóc..pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. Muszę sobie coś takiego sprawić moje włosy na chwile obecną potrzebują dużo Miracle!:)

    ReplyDelete
  4. Mam ten olejek jest znakomity ,po nim włosy lśnią ,chyba skuszę się jeszcze na maseczke!:)

    ReplyDelete
  5. A jak te produkty wyglądają cenowo?

    ReplyDelete
  6. Kosmetyki w bardzo dobrej cenie można znaleźć w sklepie internetowym! :)

    https://www.step4hair.com/Index.do?cat=2849

    ReplyDelete
  7. jak robisz, np. takiego jak na tym zdjęciu? http://instagram.com/p/aI0FT3TZt8/

    ReplyDelete
  8. Dzieki za polecenie, wlasnie szukalam czegos mocno nawilzajacego:)

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja mam maskę i jestem zadowolona użyłam cztey razy i już jest znaczna poprawa ,mam trochę zniszczone włosy farbowaniem,szczerze polecam. Ewa M..

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam wszelkiego rodzaju kosmetyki do włosów, zwłaszcza te odżywcze :) spróbuję!

    ReplyDelete
  11. Dobrze ze testowałaś te kosmetyki ,a właśnie szukałam czegoś bo zniszczylam włosy rozjaśniaczem ,czego szczerze załuje,widzę że ceny są przystępne, więc zakupię coś z tego. Pozdrawiam Asia :)

    ReplyDelete
  12. Dostała za darmo to i ocene daje 6/6, gdzie inne blogerki - nie modowe, daja tym gufnom moze 3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po pierwsze, jak widać nie tylko ja jestem z nich zadowolona : )
      Po drugie to jest moja opinia, wiadomo, że każdy ma inne potrzeby i wymagania co do kosmetyków. Po trzecie popracuj nad swoją kulturą osobistą : )

      Delete
  13. Może też je wypróbuję, ciekawe czy mi pomogą ;)

    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !