Backstage // Session for Viva & Viva! Moda

Witajcie Kochani !
Dziś mam dla Was zapowiedź sesji dla Viva i Viva! Moda, która ukaże się prawdopodobnie jesienią ; )
Dziękuję wszystkim dziewczynom za mile spędzony czas ;*
Zapraszam do śledzenia mnie na instagramie : ) W końcu założyłam !
CLICK -> http://instagram.com/marykatefashion/



 ♡♡♡ 

Comments

  1. Wow ♥ cudowne zdjęcia:))
    wszystkie jesteście przepiękne!

    ReplyDelete
  2. Super zdjęcia :D
    Fajny napis na walizce :P

    ReplyDelete
  3. Jesienią!?!?!?! O niee... :( chciałam już, teraz!

    ReplyDelete
  4. Wszystkie wyglądałyście przepięknie < 3

    ReplyDelete
  5. Love :)

    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. moje ulubione blogerki na jednym zdjęciu! <3
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ślicznotki! nie mogę się doczekać efektu :)

    ReplyDelete
  8. ZAGADKA: Dlaczego MACADEMIAN girl ma tak mało komentarzy na blogu mimo kulkunastu tysięcy fanów?
    ODPOWIEDŹ: Bo przyjmuje tylko same słodkie komentarze i zero krytyki.

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  9. Love all the pics!!! They are so cool! :P

    Claudia
    http://clauture.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  10. jak ladnie wygladalas!:)

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. OMG Mirella, Maff, Soincarmel, Skinnyliar <3 wszystkie takie cudne :*

    ReplyDelete
  12. zachwyciła mnie Twoja sukienka!
    wyglądasz w niej mega seksownie :)

    ReplyDelete
  13. Nie mogę się doczekać wyników :)
    Zazdroszczę !

    ReplyDelete
  14. Mega, czekam na efekt końcowy!

    ReplyDelete
  15. Zakochałam się w twoim stylu !
    http://beautymyobsession.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. ale musiało być wspaniale! :)

    ReplyDelete
  17. ale o co chodzi z tym czarnym za duzym plaszczem do ziemi?;|

    ReplyDelete
    Replies
    1. na szczęscie był tylko do portretu : )
      a czemu płaszcz ? bo gazeta ukaże się w sezonie jesień/zima 2013

      Delete
  18. O matko ! genialnie wygladasz i ta fryzura ! zazdroszcze wam. :) pozdro !

    ReplyDelete
  19. no wreszcie sie uśmiechasz na całych 2 zdjęciach :D już miałam pytac czy Ty w ogóle sie uśmiechasz :P
    czekam niecierpliwie na to wydanie Vivy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No przeciez w ostatnich postach mam pelno fot z usmiechem ;)) ja tez sie doczekac nie moge ! Pozdrawiam ; *

      Delete
  20. świetnie.
    wreszcie coś innego.
    czekam na efekty.

    zapraszam.

    www.gryga-photography.tk
    www.gryga-photography.tk

    ReplyDelete
  21. Wpadła mi w oko walizka z ostatniego zdjęcia ;) Świetna !

    ReplyDelete
  22. Sesja jak dla królowej ^^. Wyglądasz naprawdę bosko :)

    ReplyDelete
  23. już wiem czego na pewno nie kupię!Chyba nikomu tam nie przypadlaś do gustu skoro taki ohydny płaszcz ci założyli.Ze wszystkich dziewczyn wyróżniałaś się brzydotą nie do ogarnięcia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama go zalozylam ;)) hehe nie ma to jak popoludniowy hejcik ;* uwielbiam ! Zaluje tylko ze nie potrafisz ogarnac swojej zazdrosci i musisz tak pluc jadem ;))

      Delete
    2. Hah, dokładnie o tym rozmawiałyśmy w środę. Politowanie.

      Delete
    3. Boże. Nie mogę sobie wyobrazić, że ktoś usiadł przed komputerem, pomyślał, i co gorsza, napisał coś tak durnego.

      http://themintmind.blogspot.com

      Delete
  24. Świetnie wyglądałaś! Nie mogę się doczekać do zobaczenia efektów sesji :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. wszystkie jesteście takie niskie czy tylko złudzenie?

    ReplyDelete
  26. Czekam na efekty tej sesji, wyglądałaś bardzo ładnie :)


    A G A T H I E

    ReplyDelete
  27. ale masz fajny tablet, albo telofon bo nie orientyje sie,twoj? ale sesja fajna;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To samsung galaxy s2 ;) tak moj ;)

      Delete
  28. Jaka świetna sesja,wszystkie takie wystylizowane i piękne, czekam na efekt końcowy,ślicznie MK wyglądałś i ladnie ci w tej nowej fryzurce. :) Lena

    ReplyDelete
  29. zauważyłam że na instagramie masz foto swoich kosmetyków. Porażający jest eyeliner skradziony z drogerii... bo to TESTER ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL na pewno ukradła eyeliner

      Delete
    2. Testery można równiez kupić ;) np na allegro.
      ps. To że, Ty kradniesz to nie znaczy, że ktoś tez tak robi, pozdrawiam ;p

      dzięki Karo :*

      Delete
    3. jasne. rączka rączkę myje. wszystkie SZAFIARY takie są... ;] prawda w d.upke kole.

      Delete
    4. Masz rację, wszystkie dziewczyny, które są szafiarkami, tak naprawdę są złodziejkami, bo szkoda im 10zł na eyeliner. Rozgryzłaś nas :)

      Delete
  30. Super sesja , Zdjęcia bardzo dobre jakościowo . Zazdroszczę <3 http://prawdaszczeroscklamstwo123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Świetnie wyglądasz w tej opasce! Czekam na efekty sesji ;d

    ReplyDelete
  32. I'm so in love with your style! Lovely! I especially love the colors of your lips! Can I ask what are your favorite lipsticks?

    I don't speak Polish but I always come to check out your latest photos.

    Xx

    ReplyDelete
  33. Co myslisz o takich sandalkach? http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-50686-Sandaly-GINO-ROSSI-DN618L-1900.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !