Thursday, January 31, 2013

Vinatge Plain Rhinestone Shirt

Koszula od razu wpadła mi w oko. Jest prosta i elegancka a przy tym uniwersalna : ) Na początku miałam nie zakładać melonika, ale stwierdziłam, że będzie za czarno i postanowiłam go dodać jako mocny akcent kolorystyczny. Śnieg powoli topnieje...czy to są już oznaki wiosny ? : ) Mam nadzieję, że tak. 
Dość tego zimna ! Pozdrawiam ciepło Kochani :**


photos by CF


koszula wendybox
kapelusz romwe
pierścionek skrzydła house
pierścionek niebieskie oczko merrin&gussy
botki house

+ WAŻNE INFO O WYPRZEDAŻY NA ROMWE !!!

Romwe first Flash Sale on Best Sellers
Up to 40% OFF
From 1/30/2013–2/01/2013
GO: http://www.romwe.com/manage_activity/best_seller_sale/

79 comments:

  1. Fajna stylizacja, duży plus za kapelusz :)

    ReplyDelete
  2. Koszula rzeczywiście jest uniwersalna. :) A i dodatek bardzo fajny, kolor jednak nieco ożywił czerń. :)

    ReplyDelete
  3. nie nie nie ;( dlaczego sobie to robisz? dlaczego?! przecież wyglądasz jak jakaś wdowa !!

    ReplyDelete
  4. Ciekawy outfit ;)
    Gdzie przerabiasz zdjęcia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to twoje drugie imię? ;)

      Delete
    2. tak właśnie obstawiałam ;) mam do oddania futrzane czapy z lisa ;> nie jesteś zainteresowana? mogą Ci się przydać do stylizacji na blogu ;> ?

      Delete
    3. szkoda bo sama jesteś wredna jak lis i nieźle by się z tobą komponowały ;))

      Delete
    4. ohohoho co to się stało że cię tak trudno z równowagi wyprowadzić ? ;)

      Delete
    5. O widzę , że łatwo jest komuś oceniać kogoś innego jednie po zdjęciach i postach , pozdrowienia dla takich osób , które potrafią skrytykować jednie jako anonim ;)
      A moze jakieś kompleksy albo zazdość ?

      Delete
  5. Me encanta el look!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  6. No i dobrze, że go założyłaś jednak :) nadaje "tego czegoś" stylizacji :)

    ReplyDelete
  7. śliczna jest ta koszula :) dobrze że dodałaś melonik :D

    ReplyDelete
  8. mnie się podoba :)

    http://mowminessa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. you look beautiful in these photos <3

    Hayley xx
    www.addictionstoshopping.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Dobrze zrobiłaś, ze założyłaś melonik. Zestaw super, prosty, ale nie nudny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam sie , dzięki niemu wglądasz całkowicie naczej , super !

      Delete
  11. FAJNA KOSZULA I BUTY :)))

    MAM TAKIE SAME LEGGINSY TYLKO W INNYM KOLORZE :)

    ReplyDelete
  12. Bardzo ladna stylizacja, lubie ja :)

    ReplyDelete
  13. Ładnie, podoba mi się :)


    artystycznieee.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Cudownie wygladasz :* podoba mi sie Twoja koszulaa <3
    i cos widzialam gdzies w komentarzu, ze wspominalas o tym ze w zyciu osobistym nie uklada Ci sie pomyslnie, wiec chcialam tylko napisac ,ze trzymam kciuki aby wszystko sie udalo i bylo dobrze :)
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  15. taki kolor włosów musze sobie zrobic piękny


    zapraszam na konkurs Carmex rozdaje http://deserlandia.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Czy mi się wydaje, czy masz zniszczone wlosy? Prosze zapusc ta grzywke, w dluzszych bylo ci ladniej.
    I tak chetnie ogladam twojego bloga <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przecież już praktycznie nie mam grzywki ; ) A włosy farbowane wiadomo, że nie wyglądają już tak jak naturalne, ale nie są aż tak zniszczone ; )

      Delete
    2. nie chcę być nie miła, ale są ;)

      Delete
    3. Jakbś nie chciala bć niemiła o bś nie pisała jako anonim :*

      Delete
    4. haha znalazł się drugi anonim. widocznie nie mam tutaj konta, żeby inaczej pisać, ogar.

      Delete
  17. śliczny melonik, przymierzałam taki sam, ale źle wyglądam, Tobie za to super pasuje :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  18. SO PRETTY! LOVE ! KISSES!!

    http://therubberdoll.com

    ReplyDelete
  19. świetnie wyglądasz w tym kapeluszu i w dodatku koszula piękna ! Ślicznotka :)

    ReplyDelete
  20. Podoba mi się! Jest niebanalnie :) xx
    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Genialna koszula i buty <3


    pozdrawiam i zapraszam

    ReplyDelete
  22. Koszula jest cudowna. ; )
    I kapelusik uroczy. < 3

    ReplyDelete
  23. So simple... love it!

    http://yourdulde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ten melonik jest cudny! Szukam i szukam takiego od nie pamiętam kiedy, i niestety nie mogę znaleźć :( Same rozmiary uniwersalne, które niestety nie wcisną się na moją głowę :(:D

    ReplyDelete
  25. Pięknie:) rzeczywiście kapelusz ożywia wszystko i wygląda cudownie:) koszula ładne ma cekinki:)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  26. Super wyglądasz a kapelusz stanowi fajny akcent kolorystyczny :*

    ReplyDelete
  27. tez mam taka nadzieje xdd chcialabym juz cieplo.
    swietnie qwygladasz.

    ReplyDelete
  28. świetne zdjęcia! śliczny kapelusz. ;D

    ReplyDelete
  29. Ty to zawsze masz piekne i przemyslane stylizacje ,i za to cie kocham Mary,jesteś cudowna i nie przeciętna. pozdrawiam Magda ,Z

    ReplyDelete
  30. Oh I love this blouse *_* and the hat is also great! :) All in all, wonderful winter outfit! :)

    greetsss
    Elisabeth

    ReplyDelete
  31. Ślicznie wyglądasz.

    Chciałam poinformować, że nominowałam Cię do LIEBSTER BLOG. Info u mnie ;)

    ReplyDelete
  32. Melonik dodaje zycia stylizacji. Ogolnie lubie ciemne stylizacje, ale jeszcze bardziej lubie kolor niebieski, dla mnie ten melonik to strzal w dziesiatke! Pozdrawiam!

    _______
    alexboooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. świetnie wyglądasz, a koszula przepiękna!

    Pozdrawiam Ania
    http://detailinfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. nie chcesz może sprzedać gorsetu z tego posta? http://mary-katefashion.blogspot.com/2012/08/one-million-flowers.html#comment-form

    ReplyDelete
    Replies
    1. sprzedałam już jakiś czas temu bo był na mnie za duży : )

      Delete
  35. chyba błąd jest w tytule ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. chyba nie ; ) nazwę zaczerpnęłam od nazwy rzeczy z tego sklepu ; )

      Delete
    2. czyli literki specjalnie poprzekrecane? :)

      Delete
  36. kiedy robiłaś ombre? i czego użyłaś? super wyszło!:) Magda

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://mary-katefashion.blogspot.com/2012/12/new-ombre-hair.html prosze : ) :*

      Delete
  37. Great outfit! And the photos are simply amazing!!!!

    y-yulia-yudina.blogspot.ru

    ReplyDelete
  38. incredibly beautiful. i admired your looks on lookbook and now i admire your blog.
    -new follower-

    oliveneedspopeye.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. That hat is such a beautiful color and it really brings out your eyes!

    http://lasaloperie.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  40. proste, klasyczne, podkreśla Twoje atuty

    ReplyDelete
  41. świetna koszula, niby klasycznie a jednak wszystko dopełnia ten melonik który ma super kolor! dodaję do obserwowanych i zapraszam serdecznie do mnie

    ReplyDelete
  42. Genialnie się wszystko komponuje z tym przepięknym melonikiem

    ReplyDelete
  43. Fajny Blog bardzo dużo informacji zapisałem w ulubione, na pewno będę odwiedzał - pozdrawiam fotografia dziecięca

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !