Monday, October 22, 2012

oversize cardigan

Fason, który preferuję na jesień to zdecydowanie oversize : ) 
Uwielbiam zakładać swetry XL a jeśli dany sweter urzeka mnie splotem materiału lub kolorem to może być nawet w rozmiarze XXL. 
Wtedy obowiązkowo łączę go z obcisłymi legginsami. Musztardowy komin mam jeszcze z ubiegłego roku, ale czas pomyśleć o nowym.. może bordowym ? Zostawiam Was ze zdjęciami i uciekam na gorącą herbatkę i farbowanie włosów. Tak, tak stopniowo powracam do blondu ;)) Enjoy !


photos by Adrian


sweter, koszula romwe
legginsy h&m
komin no name
buty papilion (już dostępne !)

66 comments:

  1. nie powinnaś się tak szeroko uśmiechać bo głupio wyglądasz niczym michał szpak. o.O.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jej,ten komentarz mnie powalil. smiej sie mala ile wlezie bo pieknie wygladasz z usmiechem na pyszczku :)

      Delete
    2. a kto to jest michał szpak? na pewno nie ma takiego pięknego uśmiechu :)

      Delete
  2. Twój komentarz też jest głupi xD uśmiech piekny:)

    ReplyDelete
  3. Świetny zestaw ;) Nie wiem jak będziesz wyglądała w blondzie, ale w czerwieni Ci pięknie ;)

    ReplyDelete
  4. Piękna stylizacja.Lubię takie stonowanie kolorów prosto,a zarazem efektownie :) A ja uważam ,że powinnaś częściej się uśmiechać na zdjęciach :) Masz bardzo ładny uśmiech, a jak widać niektórym to widocznie przeszkadza skoro go krytykują..

    ReplyDelete
  5. Pięknie wyglądasz ! <3
    Cudowne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  6. fajna jesienna stylizacja :)

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam takie szaliki i swetry, w które można się wtulić :D i ten kolor włosów <3

    ReplyDelete
  8. właśnie takiego posta mi brakowało! ;) piękne barwy, piękna Ty. w czerwonym Ci do twarzy, ale wskazane są zmiany, więc udanego farbowania ;>

    ReplyDelete
  9. Tym kolorem włosów bardzo fajnie wpasowujesz sie w klimat :)

    ReplyDelete
  10. idealny strój na co dzień na taką pogodę:) fajny sweter:)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. You look so chic and cozy! Love the scarf!


    xo,
    eelsay
    www.theluxuryrehab.com

    ReplyDelete
  12. Pomyśl o kominie w kolorze butelkowej zieleni albo bardziej przygaszonej, może coś w granacie.. świetnie odbijałby wtedy kolor Twoich włosów ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. już mam inny kolor ;p hehehhehe.tzn czerwienie zniknęły..teraz bardziej kasztanowe są z czerwonym poblaskiem : )

      Delete
  13. ja też chciałam rozjaśniać ale kondycja włosów mi na to nie pozwala

    ReplyDelete
  14. jak zawsze idealne połączenie ;) Uwielbiam Twój uśmiech!;D

    ReplyDelete
  15. hej:) mam pytanie do tego co napisałaś na FB. W jaki sposób będziesz stopniowo rozjaśniać włosy? jakąś farbą, jak tak to co ile będziesz jej i jakiej stosować, czy może jeszcze jakiś inny sposób? Zrobisz o tym post? Proszę o odpowiedź bo też do tego się przymierzam :) pozdrawiam Ewa

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej : ) tak w odpowiednim czasie zrobię o tym post.Bardzo dobry pomysł ! narazie nałożyłam farbę blond i zrobiły mi się kasztanowe.Czerwony kolor prawie znikł : ) Pozdrawiam !

      Delete
  16. Nie zmieniaj koloru wlosy,teraz w czasie jesieni swietnie sie komponuja. Poczekaj do wiosny, wtedy swietnie sie sprawdzi blond.

    http://badzprozna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. 6 zdjęcie jest niesamowicie piękne. Zestaw bardzo fajny. Nie moge sie doczekać, żeby Cię znowu zobaczyć w blondzie. :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie : dominicasinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetny szal, zdradzisz, gdzie go kupiłaś?

    ReplyDelete
  19. Wczoraj kupiłam wielki musztardowy komin w Top Secret, było wszystko -40% ;)

    ReplyDelete
  20. Musze wybrac sie na jesienny shopping. Inspirujacy outfit :3 Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  21. Widać, że jesień to Twoja pora roku :)

    ReplyDelete
  22. lovely autumn colors! and the outfit is gorgeous
    xx
    Filipa from http://ohmyfilipa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. ślicznie wyglądasz jak się uśmiechasz:)
    zestawienie kolorów wygląda genialnia>taka piękna jesien:D
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam na Ciebie patrzec.

    ReplyDelete
  25. So beautiful!!! lovely colors!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. still love your hair ;)
    and those shoes :o lovely!

    x

    turnthefashionnow.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Girl ! You're so cute. You are a pixie for me !

    Wendy,
    http://wendysden.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  28. don't understand a word but that cardigan looks so comfy <3

    ReplyDelete
  29. przepiękne zdjęcia i kolor włosów ktory też kiedys mialam:)

    ReplyDelete
  30. jak to do blondu? w czerwieni wyglądasz świetnie :P

    ReplyDelete
  31. Jupi!!!!!
    Znowu zobaczę sliczną blondyneczkę Mary Kate. Czekam, czekam, czekam. :)

    ReplyDelete
  32. Nawet w tak prostym zestawie wyglądasz rewelacyjnie! :)

    ReplyDelete
  33. ja też mam słabość do takich sweterków, chociaż ostatnio problem ze znalezieniem ideału ;d
    ślicznie wyglądasz w takich prostszych i codziennych wydaniach! ;d

    ReplyDelete
  34. zakochałam się w tych butach! od dłuższego czasu właśnie takich szukam... Czy mogłabyś podesłać mi linka do nich? nie mogę znaleźć ich w kolorze czarnym na papilonie :( z góry bardzo dziękuję :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hejj ! czarnych juz niestety nie ma..są tylko bezowe, ale wprowadzili podobne czarne http://papilion.pl/product_info.php?cPath=42&products_id=474 pozdrawiam :*

      Delete
  35. jak patrzyłam na zdjęcia to miałam napisać pięknie się uśmiechasz! bo to ciągle prawda, ale pierwszy komentarz pod fotami rozwalił mnie na łopatki! więcej uśmiechu, pięknie jest!:)

    ReplyDelete
  36. ojezuu masakra, ale przytyłaś!
    Nigdy nie miałaś zgrabnych, szczupłych nóg, ale teraz są jeszcze większe oO

    ReplyDelete
  37. takiego komina szukam na zimę, jaj!

    ReplyDelete
  38. Pasujesz do klimatu jesiennego :)

    ReplyDelete
  39. a tak ślicznie ci w czerwieni :)
    świetny zestaw (jak każdy zresztą) :)

    ReplyDelete
  40. Też lubię swetry w rozmiarze XL, probelm robi się tylko wtedy, kiedy robi się jeszcze zimniej i trzeba je zmieścić pod płaszczem:)

    ReplyDelete
  41. oby sie udalo jak najszybciej zobaczyc, trzeba Basie meczyc zeby spotkanie zrobiła :)))

    ReplyDelete
  42. uwielbiam kolory jesieni ;] świetnie wyglądasz, wszystko do siebie pasuje, szalik i sweter podoba mi się najbardziej!

    ReplyDelete
  43. Hej. Masz piękny, naturalny makijaż. Może zrobisz jeden post poświęcony temu, jakich kosmetyków używasz i jak wykonujesz taki makijaż. :) Myślę, że wiele dziewczyn chciałoby się tego dowiedzieć :)

    ReplyDelete
  44. Wiolka świetniee <3
    oczywiście Twoja wielka fanka, która kocha trzecie zdjęcie od końca. :D :***

    ReplyDelete
  45. Wiolka świetniee <3
    oczywiście Twoja wielka fanka, która kocha trzecie zdjęcie od końca. :D :***

    ReplyDelete
  46. Ładnie i wygodnie, podoba się :)

    ReplyDelete
  47. usmiechaj sie czesciej bo masz piekny usmiech !!:)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !