Monday, January 23, 2012

the wolf & first year

Co prawda rzeczywisty rok od założenia bloga minął w październiku.
Jednak ja za właściwą datę uznaję 22 stycznia ponieważ to wtedy rozpoczęłam prowadzenie bloga od nowa ;)
Chciałabym Wam szczerze podziękować za ten czas !
To dzięki Wam ten blog jeszcze żyje a ja razem z nim.
Tyle się wydarzyło i zmieniło ,że trudno mi to ogarnąć.
Mam tylko nadzieję ,że będzie coraz lepiej.
Zostawiliście ponad 6700 komentarzy ,obserwuje mnie 1088 osóbek,opublikowałam 124 posty ,odwiedziło mnie ponad 167 tyś osób.
DZIĘKUJĘ ZA TO WSZYSTKO !!!!!!!! ;*
Ps.Zapraszam Was do odsłuchania radiowego nagrania Me & Nesstyle





bluzka oohandy.com

38 comments:

  1. wyglądasz przepięknie! twoje włosy są mega ! <3

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam twojego bloga i nie chcę ,aby się ani trochę zmienił ;**

    ReplyDelete
  3. zajebista szminka <3

    ReplyDelete
  4. gratuluję roczku! <3 piękne spodnie ;-) nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy !

    ReplyDelete
  5. Masz świetnie pofarbowane włosy.

    ReplyDelete
  6. gratulacje :) świetny set i świetne zdjęcia!

    ReplyDelete
  7. Cudowne włosy i sweterek :3

    ReplyDelete
  8. cudne zdjęcia i makijaż ! sweter też :)
    uwielbiam Cię ! :)
    gratuluję rocznicy ! <3

    ReplyDelete
  9. świetnie!! miłej rocznicy i oby więcej takich było :) :*

    ReplyDelete
  10. Oby więcej takich rocznic! zapraszam do mnie na konkurs!

    ReplyDelete
  11. hahaha Radio Serwus, powinni mi zapłacić za prawa autorskie - moje nazwisko!! :D

    ReplyDelete
  12. Szalenie podoba mi się Twój makijaż! Co to za szminka? :)

    ReplyDelete
  13. świetne włosy :) sweterek i buty mega! :)

    ReplyDelete
  14. Dosłownie wszystko w tym zestawie mi się podoba ;)
    Jestem pod wrażeniem ;) Świetnie ! Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  15. Super sweter i do tego ta torba - bosko!

    ReplyDelete
  16. graatulacja, działaj dalej ,bo dobrze Ci to wychodzi

    ReplyDelete
  17. Nie wiem czy si mówi wszystkiego najlepszego jeśli blog ma rok więc napiszę, że życzę Ci coraz większej ilości fanów i aby kolejny rok blogowy był tak udany jak ten co minął! pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  18. Farbowałaś sama włosy,czy u fryzjera? Są świetne!

    ReplyDelete
  19. It's very cool! Can you translate your blog in english too ? because i don't understand your language :( ....
    a french girl.

    ReplyDelete
  20. trudno tu nie zaglądać skoro jest taki zajebisty i inspirujący!

    ReplyDelete
  21. Love your blog!! You have a new follower :)

    http://somebirdy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. cudne fioletowe usteczka, sweterek z wilkiem mistrzostwo:)) Piękny zestaw, wyglądasz bosko:) Pozdrawiam serdecznie:))

    ReplyDelete
  23. Kocham motywy z wilkiem! <3 Ładna torebka.

    Pozdrawiam.
    I zapraszam do siebie.
    http://encore-aimer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. dawno tak mi się nie podobałaś jak w tym poście!

    ReplyDelete
  25. Wyglądasz ślicznie <3

    http://stylowa-moda-moda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. dobry set, dobre włosy, dobra laska <3


    www.horse-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ooo to już rok minąl i dodałaś tak dużo postów? Gratuluję! :***
    MAsz piękną tę bluzkę!

    ReplyDelete
  28. I love your hair and leggings
    You have alovely blog.I follow you :)

    xxxxx
    http://nomambojambo.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !