Sunday, August 21, 2011

zip dress + ombre red

Nareszcie wracam po tak długiej przerwie.Przepraszam Was bardzo ,że zaniedbałam bloga do tego stopnia.Mam dużo zaległości ,które mam nadzieję odrobię w jak najszybszym czasie ! Dzisiaj gwoździem programu jest sukienka z zamkiem ,którą kupiłam w lumpeksie za 30 zł ; ) Naszyjnik to prezent od Glittera.Torebkę już znacie : )

 Kochani dostałam się do szczęśliwej 20 w konkursie TOP10 FASHION BLOGS i teraz BARDZO POTRZEBUJĘ WASZYCH GŁOSÓW !!!!!!!!!


sukienka sh
torebka primark
naszyjnik glitter
pierścień h&m


27 comments:

  1. uwielbiam Twoje stylizacje :)

    http://1stylebycaroline.blogspot.com
    zapraszam do konkursu do wygrania piękne kolczyki :)

    ReplyDelete
  2. Ładnie ci w tej fryzurze:) Ciekawa sukienka. Pierścionek jest świetny!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili,
    www.muaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. i looove your hair like that!
    the background really matches your clothes great!
    X Demi

    www.demiknightslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wioletta, this dress is absolutely lovely!!! and the clutch mathces it perfectly:X:X kisses:*:*

    ReplyDelete
  5. Nareszcie widzę cię w tym kolorowych końcówkach ;)
    xoxo.

    http://respectmystyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. pasuje ci taki bardziej naturalny makijaż;**
    i te końcówki włosów, wyglądasz prześlicznie <3
    ładny strój taki prosty a zarazem tajemniczy;*
    wszystko do siebie dobrane;*
    podoba mi sie to ! ;***

    zapraszam do mnie :
    http://mlooooooda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ładna sukienka, przyciąga uwagę:)

    ReplyDelete
  8. No wreszcie się doczekałam :)
    Jak zawsze rewelacyjnie.
    Uwielbiam Twoje stylizacje<3
    sukienka bomba.

    ReplyDelete
  9. wyglądasz znakomicie :) pięknie się prezentujesz :)

    ReplyDelete
  10. Sukienka,ładna:** Niby prosta,a zarazem tajemnicza i piękna:]]

    Zapraszam do mnie:
    http://modna-nastolatka-pl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Nic się nie przejmuj Kochana, my i tak Cię uwielbiamy :))))

    Cudnie wygladasz! <3

    ReplyDelete
  12. sukienka jest śliczna,a twoje włosy wyglądają cudownie! :)

    ReplyDelete
  13. Ty zawsze masz wszystko idealnie dopasowane;]

    ReplyDelete
  14. Jej sukienka faktycznie genialna, ale ja mam taki "odchył" że jak widzę coś w lumpie co kosztuje więcej niż 15 zł [prócz nowych butów] to nie kupuję ... nawet jak jest nowe ;P nie wiem czemu, nawet jak przymierzę to traci to swój urok, taki fetysz chyba :) a torebkę już widziałam i pisałam chyba, że strasznie mi się podoba i nawet bym nie pomyślała że skóra węża może być taka fajna :) no i oczywiście oddam głos, co to dla mnie :) mam nadzieję, że uda Ci się wygrać, bo zasługujesz :**

    Pozdrawiam serdecznie!
    ps. oczywiście w zamian za głosy liczymy z dziewczynami na jakiś fajne rozdanie ;] hahaha.

    ReplyDelete
  15. piękna sukienka!

    zapraszam do mnie :)
    http://in-spiritgolden.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. okropna jest ta sukienka. chyba najgorszy twój set;(

    ReplyDelete
  17. Dawno Cię nie widziałam w sukience :) Sama sukienka nie przypadła mi się gustu.

    ReplyDelete
  18. with your own unique taste towards modern fashion.always sophisticated and extraordinary!Absolutely crazy for your marvelous work!My regular visits on your blog definitely inspire me quite a lot.

    ReplyDelete
  19. The colors are just so amazing,so does the atmosphere,together with these tiny purple flowers on the bottom...Your expressions are fantastic....

    ReplyDelete
  20. KIedy ja Cię ostatnio widziałam w tak eleganckim wydaniu?;p Hmmmm ;p

    ReplyDelete
  21. cudownie, elegancko i klasą
    pięknie Ci w tych włosach!! <3

    ReplyDelete
  22. Sukienka mi się nie podoba, ale ciekawe włosy i ładniutki naszyjnik! :)

    ReplyDelete
  23. Świetnie wyglądasz w tych włosach!

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !