Monday, October 31, 2011

KONKURS " WYMARZONE BUTY " !


Konkursów na blogu przybywa : ) Dziś mam dla Was kolejny ! Cieszycie się, prawda ? : P

Nagrodą w konkursie jest voucher o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepie www.stylowebutki.pl


ZASADY :

1. like MARY-KATE

2.  like STYLOWE BUTKI

3. Odpowiedzieć na pytanie : Jakie są Twoje wymarzone buty ? 

4. Zostawić w komentarzu swój e-mail.

5. Konkurs trwa do 10.11.2011


BIORĄC UDZIAŁ W KONKURSIE AKCEPTUJESZ REGULAMIN !!! 



Organizator konkursu, spośród zgłoszeń wybierze najlepszą i najbardziej kreatywną odpowiedź na przedstawione zadanie.
Wyniki zostaną ogłoszone w przeciągu 3 dni od zakończenia konkursu na stronie FB organizatora oraz na blogu w poście konkursowym. 
W tym samym czasie organizator skontaktuje się z autorem zwycięskiej odpowiedzi.

 POWODZENIA !!!

ps. przypominam o konkursie ROMWE i BEAUTY CONFIDENTIAL
 

162 comments:

  1. 3. Moje wymarzone buty to takie, które będą wygodne, nie obgryzą mi pięty ani palców (co dzieje mi się w każdych butach oprócz japonek), będą wyglądały stylowo, elegancko i pasowały do wielu stylizacji.
    4. doblaszczyk@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Moje wymarzone buty to takie, aby mnie podwyższyły , ponieważ jestem dość niska, :D
    aby wyglądały zgrabnie naturalnie, poniewaz jestem chuda, mam chudą nóżkę i niktore buty wyglądają potężnie :( Kolejną cechą wymaroznych butów, to takie aby dostać je od takiej blogerki jak Mary kate :) A także aby były poprostu PIĘKNE ! I mówiły do mnie ' mamo " ;>
    rozza333@buziaczek.pl Pozrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Moje wymarzone buty robią stuk stuk stuk,
    Czasami na asfalcie także puk puk puk,
    Jednak nigdy nie robią ciap ciap ciap,
    ani w kałużach chlap chlap chlap,
    Dźwięk taki jest im obcy: szur szur szur,
    Ukochanych butów idzie za mną cały sznur!

    agata.17ko@wp.pl

    ReplyDelete
  4. Moje wymarzone buty to takie, które będą pasowały do wszystkiego. Będą jednocześnie rockowe i eleganckie. Na widok tych butów wszyscy będą otwierać szeroko oczy i je podziwiać, bo będą to buty rzucające się w oczy. Będą najwygodniejsze na świecie, ale nie będą "człapakami" tylko super seksowną parą obuwia. Nie będą oklepanym modelem, jak na przykład obecnie JC Lita czy EMU.
    O takich butach właśnie MARZĘ. I marzę, że za pomocą bonu na stylowe butki uda mi się zrealizować to marzenie :)

    cachecache@poczta.fm

    ReplyDelete
  5. Wymarzone buty to takie które poniosą mnie tam gdzie pragnę być.

    deeducha@wp.pl

    ReplyDelete
  6. moje wymarzone buty przejdą ze mną przez dziury i nie dziury, w słońcu i niepogodzie, póki flek nam nie odpadnie:)

    patrycja112@op.pl

    ReplyDelete
  7. moje wymarzone buty to takie, w których poczuję, że mogę wszystko, świat stoi przede mną otworem, a wszystko dzięki kilkunastu centymetrach, które unoszą mnie ponad wszystko :)

    honey123@vp.pl

    ReplyDelete
  8. Moje wymarzone buty to takie, które bedą mega wysokie a zarazem mega wygodne. Powinny wygladać kobieco, subtelnie i wyrózniać sie czymś od innych, choćby niebanalnym kolorem.
    kasia-DZ1@Wp.pl

    ReplyDelete
  9. diane-fashion@wp.pl

    Moje wymarzone buty to te, które będą wygodne a jednocześnie ponadczasowe i eleganckie. Dużo takich jest w sklepie STYLOWE BUTKI! :)

    ReplyDelete
  10. Moje wymarzone buty, to przede wszystkim takie, w których zakocham się od pierwszego wejrzenia i kiedy włożę w nie swoją stópkę poczuję się jak Kopciuszek :) takie jedyne, idealne, pasujące tylko do mnie :)

    agnieszkazg@o2.pl

    ReplyDelete
  11. Moje wymarzone buty to pointy na obcasie. W pointach czuję się jak ptak, to fantastyczne, gdy choć przez chwilę jest się w powietrzu, jest się tak zwiewną i kobiecą. to tak jak z butami - też można poczuć się zwiewną, choćby dzięki parze szpilek :)
    magdahabbal@gmail.com

    ReplyDelete
  12. W moich wymarzonych butach zrobię piorunujące wrażenie na Księciu z bajki i przetańczę caaałą noc na cudownym balu. Brzmi jak disney'owska historia, ale faktycznie może się zdarzyć- na styczniowej studniówce! A ja nie mam jeszcze pantofelków, bez których kopciuszek przecież nie zabłyszczy :( Coś mi się jednak zdaje, że w ofercie Stylowych Butków na pewno znalazłabym coś magicznego ;)

    angelikasnarska@wp.pl

    ReplyDelete
  13. paulina.wawrzyniak@gmail.com

    wymarzone buty to stylowe buty

    ReplyDelete
  14. malwina1166@o2.pl

    moimi wymarzonymi butami byłyby nieziemsko wysokie,wygodne i stabilne koturny <3 oryginalne!

    ReplyDelete
  15. Moje wymarzone buty to mega wysokie i mega wygodne szpilki bądź koturny z platformą ;) takie,że aż szkoda byłoby mi ich nosić.
    klaudialibelt@wp.pl

    ReplyDelete
  16. Wysokie, a zarazem wygodne, na stabilnym obcasie, stylowe ale z pazurem ;>
    madamefly@poczta.fm

    ReplyDelete
  17. 1. lubię
    2. lubię
    (jako Izabela K.)
    3. Moimi wymarzonymi butami byłby buty, nieziemsko wysokie, które jednocześnie wydłużałyby nogi i sylwetkę oraz nie powodowały strasznego bólu stóp : ) Musiałyby być proste a jednocześnie efektowne, najlepiej w kolorze i stylu ponadczasowym, tak aby do wszystkiego pasowały. Powinny przyciągać uwagę wszystkich przechodniów. : )
    4. izuskowa@wp.pl

    powodzenia wszystkim! : D

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. toxic.inspiration@gmail.com

    Moje wymarzone buty, to buty wymyślone przeze mnie . Niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju szpilki ślubne, w których mogłabym dumnie kroczyć po ołtarzu. Uroczy fason, drobne perełki. Patrzenie na nich po latach dawałoby mi wiele wspomnień i byłabym z nich dumna . Miło również by było widzieć swoją córkę idącą do ślubu w tych butkach. :)

    ReplyDelete
  20. redzio153@vp.pl

    Ideały nie istnieją, ale wymarzone buty byłyby na ogromnej platformie (niesamowicie mi się podoba) ale, w których przez mój wzrost nie wyglądałabym jak clown na szczudłach ;p

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  22. sa.limonka@poczta.fm

    Jestem wręcz przekonana, że każda szanująca się kobieta zachciałaby posiadać minimum 1 parę butów, które przykuwałyby uwagę mężczyzn, w których przetańczyłyby całą noc i nie bolałyby ją nogi oraz które zachowałyby się na lata. Miło było by zobaczyć jak wnuczka wyciąga z kufra babci buty z których ona kiedyś była dumna.

    Życzą powodzenia innym uczestnikom konkursu :)

    ReplyDelete
  23. koniczyna_marta@interia.pl
    Moje wymarzone buty byłyby lekkie niczym piórko, wyglądem delikatne i neutralne by pasowały do każdego stroju.

    ReplyDelete
  24. a moimi idealnymi butami będą militarne, czarne, naćwiekowane workery (są w tym sklepie, specjalnie sprawdziłam)może dlatego ze mam 180 wzrostu a moze dlatego, że bardzo sie wyróżniają wśród pozostałych bardzo pięknych lecz eleganckich szpilek. Czułabym sie w nich jak gwiazda rocka:P

    zytsien@wp.pl

    ReplyDelete
  25. Buty, w których zdobędę wszystko będą:
    Sprawiać, że moje poczucie wartości szybuje w górę
    T otalnie zmieniać mój image
    Y ou look fantastic! - będą wołać na mój widok wszyscy
    L ubiły Bieszczadzkie tereny i naturę
    O kalać moją osobę słodką tajemniczością
    W zbudzać same pozytywne uczucia w innych
    E widentnie prowadzić mnie przez życie w poczuciu szczęścia i spełnienia

    B łyskawicznie dodawały mi wiary w siebie
    U roczo prezentować się na nóżkach
    T akże w domu, na podłodze, w szafie i w łóżku
    K obiecością w najszlachetniejszej formie
    I nspirować mnie do podejmowania nowych, ciekawych wyzwań

    anitozaur@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Bardzo chciałabym mieć na jesień oficerki, sznurowane na niskim obcasie, bordowe i może z futerkiem by były bardziej damskie dobrze by było gdyby parę okrągłych ćwieków je ozdabiało ;D

    ReplyDelete
  27. Jak mówi moja mama "butów nigdy za dużo" i właśnie dla tego każda kobieta zasługuję wielu par butów do różnych stylizacji. Buty nie powinny być uniwersalne, powinny być wyjątkowe. Każde mają "swoją duszę" i to one nadają charakteru stylizacji ;p. Ponieważ jest jesień i jest co raz zimniej, a żadna kobieta nie nawidzi marznących stóp mój jesienny ideał musi być ciepły. W tym roku mam śliczny beżowy płaszcz i już na swoich nogach widzę czerwone botki na koturnach bądź szpilce. mmmm <3

    marlenamilczarek@gmail.com

    ReplyDelete
  28. paulin.a@o2.pl

    Wymarzone buty to na pewno takie które łączą w sobie i seksapil i wygodę. Lubię buty, w których czuję się kobieco, komfortowo i perfekcyjnie. Stylowe Buty zachwycają właśnie takimi butami, w których nie pozostaniesz nie zauważona. ! ;) Chyba każda kobieta wie o czym mówię .

    ReplyDelete
  29. sabela87@gmail.com

    Wymarzone buty to takie, które same będą niosły mnie przez świat i pokazywały drogę, którą mam iść .. to takie, które swym blaskiem oślepią wszystkich wokół i będą moją wyrocznią modową...

    ReplyDelete
  30. Moje wymarzone buty znajdują się w asortymencie StylowychButków. Są smukłe, beżowe, na pięknym drewnianym słupku. Śnią mi się po nocach i nie wyobrażam sobie bez nich sezonu jesień/zima.

    k.marciniak4@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Moje wymarzone buty to przede wszystkim nieprzyzwoicie wysokie, a zarazem wygodne botki na platformie. Bo która kobieta nie chciałaby połączyć wygodę z pięknym wyglądem?

    dominika-gierszewska@wp.pl

    ReplyDelete
  32. Moje wymarzone buty to takie w których będę się czuć dość kobieco i wystarczająco wygodnie aby móc w nich spędzić cały dzień. Takie buty na pewno znajdę w slepie Stylowe Butki :)

    klaudia.plaza@gmail.com

    ReplyDelete
  33. olgapiotrowska@vp.pl

    Moje wymarzone buty to szpilki na płaskiej podeszwie bo wygoda jest najważniejsza!

    ReplyDelete
  34. wymarzone buty? ideałów raczej nie ma, jednak chciałabym kiedyś posiąść buty na widok których każdy by oszalał. rockowe, całe w ćwiekach, nitach, niewykluczone, że z czerwoną podeszwą ;) koniecznie na platformie, niebotycznie wysokie, mimo moich 177cm ;)

    martynaantecka@o2.pl

    ReplyDelete
  35. Cześć. Jesteśmy stopy, siostry stopy, bliźniaczki. Lat mamy 22, wiele w życiu przeszłyśmy i jeszcze wiele przejść chcemy. Lubimy wygodę, ciepło, niebanalne wzory i kolory a już na pewno wyróżniać się z tłumu. Postanowiłyśmy na łamach tej strony przedstawić własne „butne marzenia”, bo chociaż nie narzekamy, to do tej pory to nie my a nasza pani o but-stylu decydowała. Ochotę mamy, od dołu opisując, na obcas lub koturn prze wysoki i jeszcze bardziej fikuśny. Idąc dalej kolor soczysty lub motyw zwierzęcy, bo przecież od czasu do czasu aż chce się pokazać pazur. Ja stopa lewa dodam jeszcze od siebie, że na płaskie, w stylu militarnym, z odrobiną ćwieków też mam chrapkę, lub lakierkę ala Al Capone, ale przychylam się do zdania mojej siostry i w szalone centymetrów xx chętnie się wstrzelę, bo nie ma to jak połączenie kobiecości z szaleństwem w jednym :)

    glogowska.a@gmail.com

    ReplyDelete
  36. moje wymarzone buty to te, w których mogę spać
    praktycznie nic nie może im się stać.
    takie, które wygodą się szczycą,
    a każdego przechodnia zachwycą!
    wierzę, że Stylowe Butki mnie takimi obdarzą,
    bo moje nogi wciąż o nich marzą!


    valentine.pauline@gmail.com

    ReplyDelete
  37. moje wymarzone buty to takie które sa wygodne i zarazem szykowne. idealne na każde uroczystości i kobiece. Oczywiście takie które zwrócą na nie i zarazem posiadaczkę uwagę.

    karolak1994@wp.pl

    ReplyDelete
  38. ewelina.leszno@interia.pl

    Moje wymarzone buty to takie, które gdy na nie spojrzę dodadzą mi pozytywnej energii, z nimi nie jestem smutna. Ludzie na ulicy oglądali by się za mną, kolorowe buty i wygodne- wymarzone. :)

    ReplyDelete
  39. olakawecka1@wp.pl

    http://stylowebutki.pl/products/-Neo02-Bootie-Taupe.html <3 MOJE WYMARZONE MARZENIE! <3

    ReplyDelete
  40. Wysokie obcasy, które dzięki magicznej sile nie powodują boleści stóp po męczącym dniu!;D kingusiaw11@wp.pl

    ReplyDelete
  41. bibi_s@onet.eu

    Moje wymarzone buty to takie, które optycznie wydłużą mi nogi, będą wysokie, stabilne i wygodne. Najlepiej kolorowe lub wzorzyste. Będą miały charakter i nikt nie przejdzie obok nich obojętnie. :D

    ReplyDelete
  42. Moje wymarzone buty to coś w stylu glanów do kolan we wzór galaxy <3

    looczek96@gmail.com

    ReplyDelete
  43. Moje wymarzone buty to takie, które są wygodne, które mnie podwyższą i wydłużą mi nogi <3


    klaudiaO_O@interia.pl

    ReplyDelete
  44. Me buty wymarzone
    niech do tańca będą gotowe.
    Mają być wygodne
    i ogrzewać w dni chłodne.
    No i jeszcze kolorowe
    na cieplejsze dni majowe.

    Tylko Stylowe Butki tego podołają, bo w swej ofercie najwspanialsze buty mają!

    karolina993@poczta.onet.eu

    ReplyDelete
  45. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  46. kinia556@buziaczek.pl

    Widząc i czytając te wszystkie wypowiedzi , uzmysłowiłam sobie, że nie mam najmniejszych szans, ale zawsze warto spróbować ;)

    Moimi wymarzonymi butami są najwyższe , najmodniejsze , najoryginalniejsze, najbardziej zgrabne i pasujące do wszystkiego koturenki,szpileczki lub czółenka.
    Gdybym miała możliwość sama bym je zaprojektowała, aby były jedyną taką parą na świecie , przeznaczoną jedynie dla mnie , na wyłączność. Przechodniom niech by szczęki opadały na widok, mężczyznom by trudno było odwieść ode mnie wzroku, a kobiety by mi ich zazdrościły. Jeżeli chodzi o kolor i krój nie mam pojęcia jaki by był, ważne aby spełniały swoje funkcje i były wygodne.

    ReplyDelete
  47. martiinek@wp.pl

    wymarzone to: wygodne, czyli na koturnie bądź grubym obcasie wysokość minimum 11 cm + platforma minimum 4-5 cm. kolor czarny, w stylu glam rock mogą być dodatkowo ćwieki

    ReplyDelete
  48. Przede wszystkim Wymarzone Buty będą moje, będę się w nich czuła swobodnie i pewnie, a one przeprowadzą mnie przez każdy życiowy zakręt:)

    justyna.sza@gmail.com

    ReplyDelete
  49. Moje wymarzone buty to takie, które będą wyszczuplały mi nogi, upiększały stopy i poprawiały sylwetkę, a jednocześnie sprawiały przyjemność w trakcie chodzenia i sprawią, że z każdym krokiem będę czuła się piękniejsza!

    thekariland@gmail.com

    ReplyDelete
  50. Moje wymarzone buty to takie, które sprawią, że faceci będą jedli mi z ręki :)
    marlenalabaj@gmail.com

    ReplyDelete
  51. Moje wymarzone buty, to takie które są wygodne, pasują do WSZYSTKIEGO, które będą wyszczuplały i wydłużały sylwetkę. To takie które podobają się wszystkim, ale które mogę mieć je tylko JA :) To takie które sprawiają że wzrok mężczyzn podąża tylko za mną ;) To takie które dają mi pewności siebie, i dają mi odwagi aby iść dalej przez życie .

    olineczka2@interia.eu

    ReplyDelete
  52. Hmm moje buty powinny być wygodne i cieplutkie jak skarpetki na zimę, a na lato wytrzymałe na masę pieszych wycieczek.

    paula_1@opoczta.pl

    ReplyDelete
  53. Moje wymarzone buty? Zacznijmy od początku!

    Gdybym miała okazję, stworzyć takie buty potrzebowałabym:
    - cierpliwości
    - kawałków kolorowych skór lub zamszu (najlepiej wszystkie dostępne kolory :)
    - pary jednokolorowych sznurówek
    - kilka nitów, by przewlec przez nie sznurówki
    - podeszwy i skórzanej wkładki
    - kleju oraz gwoździ
    - 10 cm koturny i platformę

    Następnie zaczęłabym łączyć wszystkie 'składniki', by powstały buty!
    - pozszywałabym kawałki skóry ze sobą
    - nakleiłabym wkładkę na podeszwę
    - przybiłabym obcas i platformę do podeszwy
    - przykleiłabym wcześniej uformowaną warstwę wierzchnią do podeszwy
    - zrobiłabym po 6 oczek w każdym buciku i przewlekłabym sznurówki!
    - odczekałabym kilka dni, aż klej zwiąże i...

    Cieszyłabym się, że posiadam oryginalne i jedyne w swoim rodzaju buty! Każdy zwróciłby na nie uwagę! Byłabym oryginalna. Moje wymarzone buty na pewno będą wygodne. Będą pasować do wszystkiego! Ubrane do jeansów i białej koszuli będą ciekawym akcentem, a połączone z kolorowymi legginsami i masą dodatków stworzą strój na każdą imprezę!

    Nadal szukam mojej wymarzonej pary butów! :)

    natalia.wayfarer@gmail.com

    ReplyDelete
  54. ascolta@wp.pl

    Moje wymarzone buty to takie w których będę czuła ,że unoszę się kilka centymetrów nad chodnikiem, to takie, gdy będę szła ulicą każdy przechodzień będzie krzyczał "O MATKO! SKĄD ONA JE MA?!", to takie w których mimo nieprzyzwoitej wysokości będę czuła się jak w trampkach. To takie,że gdy je ściągnę moje stopy będą mówiły " JESZCZE NIE!, JESZCZE NIE!" To takie,które będę mogła włożyc do gabloty z podpisem "nieprzyzwoicie idealne"...

    ReplyDelete
  55. fortunka@onet.eu

    Jakie są moje wymarzone buty? Na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć. Każda ze zgłoszonych dziewczyn rozpisuję się jak w wypracowaniu, a ja co? A ja nie wiem! Może i uznasz, że taka osoba jak ja nie będzie potrafiła docenić wygranej, ale cóż bardziej mylnego, bo może dzięki temu nie będę musiała opisywać wymarzonych butów (czego nie umiem zrobić), ale także będę je miała w szafie. Lub szczęśliwa z wygranej zobaczę te jedyne, które będą się wybijały spośród miliona innych, WYMARZONE, WYJĄTKOWE !

    ReplyDelete
  56. Wyjątkowe buty to takie, w których porusza się jakby się latało; lekkie, wygodne i szykowne:) Jedynie i wymarzone pasujące do wszystkiego i wytrzymałe.
    karolciuniuskaa@wp.pl

    ReplyDelete
  57. natalia.d nie musiałaś zżynać pomysłu od Eweliny Jaskulskiej, która wygrała takim pomysłem torebkę u Lumpexoholiczki... Trochę własnej inwencji nie zaszkodzi:/

    ReplyDelete
  58. Awesome blog!! you have such a great sense of style :)


    My blog
    xoxo Michaela

    ReplyDelete
  59. moje wymarzone buty to te 2 w rzędzie na dole


    marynka45@interia.pl

    ReplyDelete
  60. moimi wymarzonymi butami są zdecydowanie LITY od jeffrey campbell.
    gdy je po raz pierwszy zobaczyłam na pokazie mody w zeszłym roku, byłam zachwycona, ale i przerażona jednocześnie, coś nowego, cudowna platforma i ten drewniany obcas! marzenie..
    nie zdawałam sobie sprawy że buty te będą tak pożądane i znienawidzone jednocześnie przez kobiety!
    pragnienie posiadania tej cudownej parki musiałam jednak porzucić są one zbyt drogie bym mogła je mieć.. a ten konkurs daję szansę!
    brałam już udział w kilku, może tym razem się uda?

    lipidek@gmail.com

    ReplyDelete
  61. Moje wymarzone buty...jest ich tyle, że nie wiem, co wymieniać! jestem zdecydowanie butocholiczką, a moim dłuugim i niespełnionym marzeniem są lity! <3


    anarvin@op.pl

    ReplyDelete
  62. moje wymarzone buty?
    piękne botki!
    oryginalne!
    wysokie!
    wygodne!
    i
    lekkie!
    ;))
    sylwiaczoszyk@gmail.com

    ReplyDelete
  63. katarzynka29@amorki.pl

    moje wymarzone buty to takie które wydłużą nogi, będa wysokieeee , wysokie ale za to stabilne i wygodne.

    ReplyDelete
  64. Dla mnie każdy (prawie) but jest wymarzony :D Np. wchodząc do sklepu mówie "o, chciałabym wszystko" więc coś kobiecego na jakieś koturnie czy obcasiku ..:)

    rak2608@wp.pl

    ReplyDelete
  65. Kazy but jest (prawie kazdy oczywiscie) wymarzony, bo ma w sobie cos nie samowitego. Ale ja najbardziej lubie buty na prostym obcasie o niesamowitych kolorach... ;D

    agata7151@wp.pl

    ReplyDelete
  66. Dla mnie wymarzone buty musiałyby być wygodne, przede wszystkim modne, wysokie lub niskie (bez znaczenia). Najlepiej gdyby były to koturny, sztyblety lub martensy :)

    powderlove@vp.pl

    ReplyDelete
  67. Moje wymarzone buty, to platformy na koturnie. Wyglądają słodko, a jednocześnie dodają stylizacji rockowego pazura.

    gagab@buziaczek.pl

    ReplyDelete
  68. Moje wymarzone buty to takie, w których nie robią się dziury. Które wytrzymają kilometry, które przebywam do szkoły i wytrzymują wszystkie pory roku.

    agaciasztum@wp.pl

    ReplyDelete
  69. Moje wymarzone buty powinny wyglądać bardzo stylowo i kobieco, ale też powinny być bardzo wygodne, żeby można w nich było przebywać wiele kilometrów po mieście ;>

    1,3
    japanesefly@hotmail.com

    ReplyDelete
  70. Wymarzone buty dla mnie?
    Zdecydowanie wygodne, tak abym mogła w nich przechodzić, przetańczyć, czy przebiegać cały dzień i noc. Byłyby połączeniem awangardy i oryginalności butów Aleksandra McQueen'a oraz kobiecości i stylu jaki posiadają dzieła Christiana Louboutina.
    aniawuu@vp.pl

    ReplyDelete
  71. Wymarzone Louboutin Bianca Black :)

    elwi89@gmail.com

    ReplyDelete
  72. O wymarzonych butach ciężko jest powiedzieć w trzech zdaniach, szczególnie jak siedzi się już 7 godzine w pracy. Jednakże uważam, iż takie buty są rewelacyjnie wygodne i eleganckie aby śmiało móc w nich biegać przez całą zatłoczoną Warszawe i aby każdy się za Tobą oglądnął myśląc "Wow ta dziewczyna ma gust!". Oczywiście takie buty muszą mieć w sobie szyk i klase dzięki czemu od razu będzie wiadomo, że pochodzą ze stylowychbutkow.pl :) Buziaki!!!

    agnieszka.bieda@wp.pl

    ReplyDelete
  73. Moje wymarzone buty?
    Koturny lekkie jak chmurka, wygodne jak moje łóżko i oryginalne. W których mogłabym chodzić 24h/7 i moje nogi by nie cierpiały. Takie, które dodałyby mi centymetrów (a te są dla mnie na wagę złota, przy wzroście 158 cm). Takie, których pozazdrościłaby każda kobieta, a każdy mężczyzna spoglądałby w moją stronę z podziwem :) Ohh.. się rozmarzyłam ^^

    roza_bill@o2.pl

    ReplyDelete
  74. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  75. czmadzia7@gmail.com

    Moje wymarzone buty? Marzę o wielu, tysiące par mi się podoba i chciałabym je mieć u siebie. Więc wymarzonymi butami dla mnie byłyby takie, które zaskoczyłyby mnie nieziemsko, same by takie były, których nie widziałabym oczami wyobraźni.. Do tego lekkie jak piórko, wygodne jak najmiększa sofa, wysokie jak drapacz chmur i tylko moje, jak serce ukochanego:)

    ReplyDelete
  76. Moje wymarzone buty to takie ,które są wygodne ,a przy tym oryginalne i kobiece. Pasowałaby do większości stylizacji i miałyby to coś :)
    Mogłabym w nich góry przenosic . A zazdrościłaby mi ich nawet mama :D

    modnanastolatka@onet.pl

    Wszystko polubiłam już dawno jako Sabina W.

    ReplyDelete
  77. Sen o wymarzonych butkach

    (teraz wszyscy wyobrażamy sobie, jak song śpiewa Czesław Niemen do takiego oto tekstu:)

    Mam, tak samo jak ty,
    Buty wymarzone a w nich:
    Najpiękniejszy mój świat
    Najpiękniejsze dni
    Zapewniają mi kolorowe sny

    Kiedyś odmienię los
    I na skrzydłach jak ptak
    Będę lecieć co sił
    Tam, gdzie moje buty,
    obuwnicze kolorowe sny

    Gdybyś ujrzeć chciał dziś urodę ich
    Już dziś wyruszaj ze mną tam
    Zobaczysz jak, przywitają pięknie nas
    Wymarzone butki :)

    Mam tak samo jak ty...

    Gdybyś ujrzeć chciał dziś urodę ich
    Już dziś wyruszaj ze mną tam
    Zobaczysz jak, przywitają pięknie nas
    Wymarzone butki
    Zobaczysz jak na nodze świetnie leżą
    Wymarzone butki, najpiękniejsze butki, UNITED NUDE butkiiiiiiiiiiii

    Ilona, kokunio@gmail.com

    Ps. Moje wymarzone buty to od baaardzo dawna United Nude - niepowtarzalne w formie i mam wrażenie, iż mimo swej awangardowości wygodne i kobiece. Uwieliam modele z grubymi wystającymi obcasami z drewna, modele plastikowe wyglądające jak wykute w bryle lodu oraz botki, które wyglądają, jakby nie miały obcasów, a chodząc w nich stoi się cały czas na palcach. Są wspaniałe!

    ReplyDelete
  78. bomis13@o2.pl

    milena paciorak

    Któż nie kocha butów? Któż nie chce mieć ich w szafie coraz więcej? A każdy jeden to ten wymarzony, idealny, potrzebny na teraz, na już..

    Ten wymarzony, który po nocach się każdej śni, spod ręki Manola B. mógłby wyjść...
    A kiedy w duszy zaś mi rock'n'roll gra, to dlaczego dr. Martensa musiałabym odczuwać brak?
    Jak u fashionistki, bo każda jest szalona, Cempell Jeffrey wszystkich ostatnio pokonał...choć czasem schodzi z piedestału i przez klasyczną szpilkę Louboutin me serduszko dostaje szału.
    I tak każdej nocy, dnia każdego..Szukam tego jednego upragnionego.
    Co będą szykowne, jedyne i wyśnione...
    Ot moje buty, STYLOWO wymarzone.

    ReplyDelete
  79. Moje? Kochane kłapcie - ciapcie babci :)
    Irenapriv@gmail.com

    ReplyDelete
  80. ewelka1912@wp.pl
    Moje wymarzone buty to takie w których będę czuła się pewnie i atrakcyjne.Lubię wyróżniać się z tłumu, dlatego szukam zawsze butów dopasowanych do mojego zadziornego i drapieżnego charakteru.Dla mnie wymarzony but to taki za którym każdy się odkręci i zachwyci,kiedy przejdę obok niego ulicą.I każdy zapragnie je mieć!:)

    ReplyDelete
  81. "Załóż buty i ze mną na dwór wyjdź,
    Zdejmij wreszcie z głowy to co od tygodni gniecie ją
    Załóż buty i ze mną na dwór wyjdź!"
    Tak, zdecydowanie wymarzone buty to takie, które po założeniu "zdejmą z głowy to co gniecie ją", czyli sprawią,że znikną wszystkie smutki;-)

    natalia.kaszewska@interia.pl

    ReplyDelete
  82. wymarzone buty? hm to takie w których przejdę nie jeden kilometr a w wieku 70 lat kiedy wnuczęta będą mówić że nic nie przeżyłam popatrzę na te buty i pomyśle że w tych butach przetańczyłam nie jedna imprezę.. marzenia?

    martabartas@gmail.com

    ReplyDelete
  83. Moje wymarzone butki to takie, które posiadają wysoką platformę i conajmniej 12cm obcas! Szpilki to buty, które dodają mi pewności siebie i sprawiają, że czuję się sexy.. :) Mimo zaleceniom lekarzy... kobietka i tak wie swoje! :)

    marcia1025@wp.pl

    ReplyDelete
  84. Wymarzone? Nie ważne czy to będą buty od Louboutin,a czy zwykłe tenisówki. Nie ma znaczenia wysokość obcasa, fason czy kolor. Ważne, żebym chciała zabrać je wszędzie, gdzie mnie życie zaprowadzi, żeby towarzyszyły moim wzlotom i upadkom. I nawet jeśli się zniszczą i już nie będzie można ich uratować to nigdy nie zostaną wyrzucone do kosza. Zostaną ze mną, żeby przypominać mi wspaniałe chwile.
    anna.zwolinska@poczta.onet.pl

    ReplyDelete
  85. Wymarzone buty to stylowe butki
    zawsze dobre na wszystkie smutki
    wszystkie są jak spełnienie marzeń
    przynoszące mnóstwa wrażeń
    Każda z nas chciałaby je mieć
    wystarczy tylko chcieć
    Każda znajdzie coś dla siebie
    fason, kolor, rodzaj dla siebie!

    martaff@vp.pl

    ReplyDelete
  86. Jak dla mnie ;) moje wymarzone buty to takie w których będę miała każdego faceta u swoich stóp.
    A i widząc zazdrość kobiet przechodzących obok,spoglądające na moje cudne buciki heh TAKIE SPOJRZENIE JEST BEZCENNE A JA Z GŁOWA W CHMURACH PODBIJAM RESZTĘ ŚWIATA ;)
    roxane111555@o2.pl

    ReplyDelete
  87. wymarzone buty? co tu dużo pisać: piękne, kolorowe, NIETUZINKWE buty od StylowychButków. spełnienie marzeń, które teraz mogę wygrać! :)

    kowalska.a3@gmail.com
    polubiłam jako Aga.Ka

    ReplyDelete
  88. Sen o wymarzonych butach

    Twoje dwa czerwone buty
    uśmiechały się pod nosem ,
    puszczając co chwilę oczka
    do szeleszczących liści ,
    na wczesnojesiennym spacerze .

    Zaokrąglone jak twarz dziewczynki
    połyskujące w spojrzeniach słońca
    odbijały w sobie kolejne zaloty
    najwytrwalszych kasztanów
    i nieco już sennej trawy .

    Dwa czerwone figlarne buty
    w dziwnie zmyślonych zawodach ,
    prześcigały się wzajemnie
    puszczane do startu zachwytem
    i powstrzymywane oczywistością ruchu .

    Na niedzielnym , starym bruku ,
    w miękkim cyklu kroków ,
    pozdrawiały dobrych znajomych
    lekko przetarte traperki
    i strzeliste kuzynki z Mediolanu .

    Pachnące skórą i pszczelim woskiem
    czasem westchnęły za resztką lata ,
    zatrzymując na lakierowanych policzkach
    łzy pożyczone od deszczu
    wywołującego do odpowiedzi parasole .

    Wieczorem trafiły do szafki
    w której najlepiej się sypia ,
    przytuliły się , oplatając sznurówką
    do sandałów co o błękicie marzą
    i usnęły , z resztką ulicznego pyłu .

    lakarnita@op.pl

    ReplyDelete
  89. Moje wymarzone buty dają dużo wygody
    moim nogom dodają urody.
    Mogę w nich bez przerwy chodzić
    i chłopców gonić.
    Mają wysokie obcasy
    i dodają mi klasy.
    Podkreślają moje wdzięki
    Zazdroszczą mi wszystkie panienki :)

    klaudusk-a@wp.pl

    ReplyDelete
  90. moje wymarzone buty? to buty od Alexandra McQueena, mistrza, który odszedł zbyt wcześnie! Jego dzieła są fantastyczne, przykuwają uwagę, wyglądają jak jak nie z tej planety, fantazyjne wzory rodem z baśni! McQueen był jedną z tych osób, której dzieła zapierały dech - kontrowersyjny styl to fakt - ale to w jaki sposób odbierał modę, która była dla Niego sztuką, jego powietrzem, jego życiem! LOVE McQueen <3

    ReplyDelete
  91. Moje wymarzone buty są jak ze snu, niebotycznie wysokie a przy tym bardzo wygodne ;D

    magda.kziz@gmail.com

    ReplyDelete
  92. Moje wymarzone buty to czarne szpilki z czerwonym czubkiem i podeszwą...wygodne dodające mi wdzięku i klasy ... buty muszą odzwierciedleniem charakteru:)

    martusiajago@interia.pl

    ReplyDelete
  93. karolinka0204@onet.eu
    W mojej głowie wciąż je mam, są przepiękne jak ten stan! Mają wszystko gust i szyk, są fantazją moją dziś!Chciałabym je mieć na sobie,poczuć się misiek w miodzie! Iść w nich z wdziękiem i urokiem żeby wszyscy zazdrościli, jak moje zmysły przez nie się wyostrzyły!A to za sprawą jednej fantazji co nie daje mi spać, myśl o wymarzonych butach dzisiaj o nie z mary-kate- fashion gram!

    ReplyDelete
  94. Moje wymarzone buty musiałyby mieć 12cm obcas, dodający moim nogom 17cm a odczuwalna wysokość musiała by oscylować w okolicach 2-3cm :) W dodatku musiałyby być unikatowe i jedyne w swoim rodzaju

    sniewiadomska@op.pl

    ReplyDelete
  95. fullopcja@o2.pl
    Kinga B.

    moje wymarzone buty na tą chwilę to chyba panterkowe koturny.;) myslę o nich od jakiegoś czasu gdyż marzy mi się coś oryginalnego w mojej szafie, buty które będą przyciągały uwagę każdego!

    ReplyDelete
  96. mkosalkaa@gmail.com

    moje wymarzone buty to takie w których dojdę do samego nieba piechotą, dzięki ich wygodzie i seksapilu którego mi dodają ;)

    ReplyDelete
  97. quazi99@o2.pl

    Wymarzone buty to takie które swoją prostotą zwracają uwage wszystkich przechodni , które pomimo swojej niewielkiej ceny wygladają na bardzo luksusowe , które pasuja zarówno do jeansów jak i sukienki . No i oczywiście mimo swojego wielkieego obcasa , czujesz się z nich jakbyś codziła boso :)

    ReplyDelete
  98. zmalowanalala@wp.pl
    Lubię jako zmalowanalala

    Moje wymarzone buty... Powinny dostosowywać swoją wysokość automatycznie do wysokości mojego rozmówcy, zwracać na siebię uwage tak bardzo, żeby w razie gafy ubraniowej rozmówca skupił się tak na butach , że nic by nie zauważył. Powinny też ociekać kobiecością i dodawać mi pewności siebie, zwłaszcza gdy towarzyszy mi uczucie czyjegoś wzroku na moim ciele. Dobrze by było, żeby w zależności od sytuacji zmieniały kolor i kształt. A przede wszytskim powinny być tak dopasowane, że nosząc je powiannam się czuć jakby to były takie " nogi na zmianę":)

    ReplyDelete
  99. "Dwie rzeczy są w życiu bardzo istotne: dobre łóżko i wygodne buty. Człowiek jest bowiem albo w łóżku albo w butach."
    — Marcel Achard
    Panie Marcelu, ma pan rację! Moje wymarzone buty muszą być po prostu wygodne. Życie jest za krótki na to by chodzić w nieodpowiednich butach!
    wenia.bulbasek@gmail.com

    ReplyDelete
  100. Wymarzone buty to buty nie na każdą okazję, to buty wyjątkowe, które założę na niecodzienne wydarzenie. Oczywiście wysokie, tak bardzo, że będąc w nich poczuję władzę i pewność siebie. Dobrze, żeby były wygodne, ale nie jest to konieczne. Przecież jak na nie spojrzę z góry, to żadna niewygoda nie będzie mi straszna, olśnią tak, że mimo wszystko będę czuła się w nich dobrze :)

    jaffacake@op.pl

    ReplyDelete
  101. Moje wymarzone buty? Hm... Kocham Buty i każde są tymi o których marzę...szczególnie te które robią na mnie piorunujące wrażenie.
    Aktualnie moimi wymarzonymi stały się niebotycznie wysokie koturny (uwielbiam koturny:*) z ukrytą podeszwą. Marzę o tym, bym została zauważona w nich przez każdego, obok kogo przejdę na ulicy!

    izabak18@gmail.com

    ReplyDelete
  102. Nie jestem ani kobieca, ani seksowna, ani zgrabna. Jestem typem kumpla, a bardzo chciałabym to zmienić. Dlatego muszę wzbogacić swoją garderobę o kilka kobiecych dodatków. Moje wymarzone buty to takie, które uczynią ze mnie kobietę i wyszczuplą sylwetkę. Takie, w których przetańczę całą noc. Nie mogą być przeciętne, mają wywierać piorunujące wrażenie na ludziach i przyciągać zazdrosne spojrzenia szkolnych trzpiotek.

    karonowak@op.pl

    ReplyDelete
  103. Któregoś dnia zostały zgubione, porzucone w kartonie na jakiejś brudnej ulicy. Na wierzchu pogniecionej i pomoczonej tektury napisano flamastrem "Wymarzone", tuż obok obrazka "ostrożnie, szklane". Nikt nie zwracał uwagi na niepozorne pudło. A w środku znajdował się Ideał; buty tak piękne, że każda kobieta mająca je na nogach zmieniała się w panią świata. Za dnia delikatne i kunsztowne, w nocy drapieżne i elektryzujące. Emanujące kokieterią i kobiecością. Może zgubiła je jakaś fame fatale?
    Buty czekają na swoją chwilę, cichutko leżąc w zapomnianym pudełku... One wiedzą, że są wymarzonymi butami pewnej młodej kobiety. I pewna młoda kobieta również o tym wie.

    shame@op.pl

    ReplyDelete
  104. Moje wymarzone buty, to takie, które, gdy je zobaczę wykrzyknę: "muszę je mieć!". Przede wszystkim stawiam na to, abym czuła się w nich komfortowo i niepowtarzalnie. Buty, które wybijają się ponad przeciętność i podwyższą mnie o kilka centymetrów ;)
    kamilasztajnke@wp.pl

    ReplyDelete
  105. Moje wymarzone buty to te od Christiana Louboutina. Precyzyjnie wykonane, każdy szczegół dopracowany... Mega wysokie - takie lubię najbardziej. Elegancie, NIEPOWTARZALNE, niekoniecznie wygodne, ważne żeby wyglądać w nich zjawiskowo.

    blanca.skornicka@gmail.com

    ReplyDelete
  106. W tej chwili moje wymarzone buty to szpilki w kolorze nude, potrzebuje takowych na bal maturalny a Stylowebutki na pewno pomogłyby mi spełnić chęć ich posiadania ;)
    MarcLea@vp.pl

    ReplyDelete
  107. Moimi wymarzonymi butami są... Hmm... Do końca nie wiem, ponieważ zawsze brałam takie które mi się podobały. Na ten moment podobają mi się koturny i lity, ale mnie po prostu na nie nie stać. Fajnie było by wygrać je u takiej blogerki jak Ty, Mary Kate ;]

    karolinanecel@wp.pl

    ReplyDelete
  108. Wymarzone buty to takie w których mamy zgrabne, chude i długie nogi, do tego pasują do wszystkich spodni, bluzki i kurtki, pasują też do szkoły, na wieczór, do kina ;D i jednocześnie są wygodne !

    drawinggpin@wp.pl

    ReplyDelete
  109. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  110. Marzę o butach, które sama zaprojektuję i żadna kobieta na całym świecie nie będzie ich miała, a wszystkie będą nimi zachwycone.

    Mają być wysokie, wygodne, lekkie

    paulinakluska1@wp.pl

    ReplyDelete
  111. Wymarzone buty to szczypta elegancji połączona z odrobiną wygody, polana pięknym karmelowym kolorem...
    martaff@vp.pl

    ReplyDelete
  112. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  113. Moje wymarzone buty to niebotyczne szpilki, które uczynią mnie wysoką kobietką, która rozpływając się w uczuciu wygody poczuje się elegancka i piękna. :) petitemaitresse@autograf.pl

    ReplyDelete
  114. Moje wymarzone buty to niezwykle wysokie szpilki które byłyby chociaż odrobinę wygodne a zarazem dawały mi satysfakcję że kiedy mam je na sobie wszystkie spojrzenia skierowane są w moją stronę. Powinny pasować do każdej kreacji i musiałabym czuć się w nich piękna i wyjątkowa. ;]
    brilliant_world@poczta.onet.pl

    ReplyDelete
  115. Wymarzone buty:muszą być grzać stopy w zimie,chłodzić w lecie,nieprzemakać w czasie pluchy.Być wygodne,ale za razem szykowne i pasujące do każdego stroju.Najlepiej na wygodnym obcasie,który nie powoduje bólu stóp i odcisków.Okresliłabym je mianem magiczych on najlepszych szewców na świecie (na czele z Jimmym Choo i Christianem Louboutin).

    meanccactus@gmail.com

    ReplyDelete
  116. monikacelmer@o2.pl
    moje wymarzone buty to na pewno wysokie,ponieważ jestem kobietą małych rozmiarów za pomocą takich butów mogłabym skraść kawałek nieba :)

    ReplyDelete
  117. Moje wymarzone buty to takie, które wyglądają na wysokie, ale nie będę tej wysokości odczuwać. Żebym czuła, że unoszę się nad ziemią, ale nie straciła z nią kontaktu. Czyli trochę magiczne (platformy) ;)

    cedre-bleu@wp.pl

    ReplyDelete
  118. Moje wymarzone buty muszą być wygodne,ciepłe i powodować że nosząc je czułabym się jak kopciuszek w chwili gdy przymierzała pantofelek swojego księcia z bajki :)

    wika15.12@o2.pl

    ReplyDelete
  119. ladynena151515@gmail.com

    Moje wymarzone buty?
    Obcas materiałem osnuty.
    Na dodatek wysoką platformę
    przewyższającą każdą normę.
    Elegancja i wygoda,
    kilku centymetrów doda,
    Urzekną każdą kobietę i mężczyznę,
    na Lobutina podobiznę.
    Będą lekiem na każde zło
    wygodnie będzie się w nich szło.
    Przemieżę wszystkie drogi
    I nie rozbolą mnie nawet nogi.
    Szpilki z mych snów
    W marzeniach pozostaną znów
    Jeśli dacie mi vouchera
    Podożę do marzeń spełnienia.

    ReplyDelete
  120. Moje wymarzone buty to takie, które wśród aktualnie ogarniającego mnie słodkiego łóżkingu połączonego z nicnierobizmem, z dodatkiem rozmyślań egzystencjonalnych i nutką jumpers&cardigans, w polewie "nienawidzę budzików!!!" sprawiłyby, że jednak wstałabym tylko po to żeby iść, bo chodzenie w nich byłoby tak przyjemne :)


    ptaszkowska@gmail.com

    ReplyDelete
  121. Oh, bardzo chciałabym móc opisać Ci moje wymarzone butki, ale to niestety nie możliwe. Istniją tylko w mojej nieposkromionej wyobrazni, ale jestem pewna, że są tak samo piękne, tak samo świetnie dopasowane, wygodne i idealne jak Twoje. Sama rozumiesz. Kochamy to. <3

    belly.up95@gmail.com

    ReplyDelete
  122. wymarzone buty?
    takie które:
    zauroczą mnie,
    moje stopy zapałają do nich miłością,
    przechodniów na ulicy zachwycą
    a mój portfel je zaakceptuje ;)
    pamircia@vp.pl

    ReplyDelete
  123. Ojojoj! Nigdy nie zastanawiałam się nad tym,może dlatego,że takowych nigdy nie posiadałam. Jest mi szczerze, trudno napisać. Chociażby mogły być takie,w których nie czułabym się jak żyrafa (mam za dużo centymetrów:D) czyli szpile odpadają. Baleriny,buty na płaskim obcasie to coś dla mnie! Wygodne, good looking:D, good price i jest doobrze!:D

    asianowak9703@wp.pl

    ReplyDelete
  124. cześć, moje wymarzone buty to te: http://stylowebutki.pl/products/Neo02-Bootie-Black.html marzę o nich od 4 miesięcy gdy tylko zobaczyłam oryginalne od Jeffreya Campbella, próbowałam odkładać sobie pieniądze na nie, ale jak na razie udało mi sie uzbierać 50zł ;p poza tym jestem malutka, mam kompleks na punkcie mojego wzrostu i krótkich nóg dlatego uwielbiam mega wysokie obcasy, poza tym wyglądam przy moim facecie dość zabawnie, ponieważ jest bardzo wysoki więc pomóż mi ! ;p :)

    kika81@buziaczek.pl

    ReplyDelete
  125. ruda_kita@gazeta.pl
    marzą mi sie klasyczne kozaczki z ciepłym futerkiem w środku i małym obcasikiem
    Mogą mieć doczepiane kolce by chodzić po lodzie :)

    ReplyDelete
  126. Moje wymarzone buty, to takie które kumulują moją pewność siebie. Sprawiają,że mój krok i aparycja niesamowicie przyciągają uwagę, a ich stukot wywołuje u mnie uśmiech.

    gabrysia_k@op.pl

    ReplyDelete
  127. malwinka_12_@autograf.pl

    Moje wymarzone buty to te od mistrza Louboutina <3. A takim mniejszym marzeniem są te od StyloweButy.pl bo zawsze miło jest coś wygrać ;).
    Butów nigdy za wiele.

    ReplyDelete
  128. moje wymarzone buty? to takie w których przejde kilometry, które nie rozpadną się po tygodniu i to takie w których będe wiecznie modna to buty od Stylowe butki! :)

    magda_113@tlen.pl

    ReplyDelete
  129. Moje wymarzone buty to buty przyszłości - mam nadzieję ;) Chciałabym, aby miały wysuwany i chowany obcas - w zależności od sytuacji. Raz byłby one seksownymi szpilkami, by po chwili stać się wygodnymi balerinami. Musiałby także posiadać efekty masażu - już wyobrażam sobie, jak siedzę w pracy za biurkiem, a wewnatrz moich butów "coś" mnie masuje...Co za ulga!

    dang.21@tlen.pl

    ReplyDelete
  130. moje wymarzone buty:
    *takie, których by mi każdy zazdrościł
    *wygodne
    *wydłużające nogi
    *pasujące do wszystkiego

    evelina@onet.pl

    ReplyDelete
  131. Myślę o nich w każdą noc, w każdy dzień
    o północy i o szóstej rano rozmyślam :
    o ich 14 centymetrowym korku,
    czerwonym kolorze jak krew !
    Marzę tylko o nich
    by założyć je i kroczyć w nich jak królowa.
    Tylko one dodadzą mi seksapilu
    Tylko dzięki nim książę z bajki obejrzy za mną
    się
    Tylko one sprawią, że mój świat stanie się bardziej kolorowy
    Po prostu chcę
    "Neo02 Bootie Red" mieć ;)

    nast@onet.pl

    ReplyDelete
  132. moje wymarzone buty nie istnieją. w życiu nie mogłabym się zdecydować na jedną parę.. może musiałyby mieć w sobie jakąś kosmiczną, niewyobrażalną technologię? gdzie za pomocą przycisku na jakiejś bransoletce lub pierścionku zmieniałabym ich wygląd? z balerinek na szpilki, ze szpilek na platformy... przyznacie, że wyjątkowo funkcjonalna byłaby to parka (na dodatek nie jedna!)
    pozdrawiam!
    lemurzycadaria@gmail.com :)

    ReplyDelete
  133. Wymarzone buty? Mają być wymarzone, nie realistyczne do zdobycia.
    W wymarzonych butach mogłabym polecieć do nieba i przysiadłszy na białej chmurce zobaczyłabym cały świat z góry. Dałyby mi one także niesamowitą szybkość i zwinność niczym wampiry z filmów, które owe moce posiadają. Byłyby wieczne. Zmieniłabym ich kształt i kolor kiedy tylko bym chciała, zawsze i wszędzie, przy każdej okazji - To moje wymarzone buty.

    Klaudia
    lufleefashion@tlen.pl

    ReplyDelete
  134. monikacelmer@o2.pl
    moje wymarzone buty to na pewno wysokie,ponieważ jestem kobietą małych rozmiarów za pomocą takich butów mogłabym skraść kawałek nieba :)

    ReplyDelete
  135. michalina19@op.pl
    wymarzone buty?
    Platformy o niebanalnym kolorze, pasujące zarówno do kreacji eleganckiej jak i do rockowego outfitu.

    ReplyDelete
  136. sorry, zjadłam cyferke w mailu!! :(

    michalina149@op.pl
    Platformy o niebanalnym kolorze, pasujące zarówno do kreacji eleganckiej jak i do rockowego outfitu. Takie, których będzie mi zazdrościła każda dziewczyna! ;)

    ReplyDelete
  137. Jak dla mnie nie istnieje takie pojęcie jak wymarzone buty. Przecież każde buty są piękne i niepowtarzalne. Każde ozdabiają kobietę, są idealnym wykończeniem stroju - czymś co nawet najprostszej szarej sukience może nadać charakter. Nie istnieją dla mnie wymarzone buty, bo kocham je wszystkie. Wszystkie są dla mnie "te wyśnione". I będę zachwycona jeśli choć jedna, wymarzona, para trafi do mnie.

    paulineczka35@amorki.pl

    ReplyDelete
  138. atrakcyjne
    boskie
    cudowne
    drogie
    eleganckie
    fenomenalne
    glamour
    hot
    idealne
    jedyne
    kobiece
    lubieżne
    moje
    niezwykłe
    oryginalne
    ponętne
    romantyczne
    seksowne
    trafione
    uniwersalne
    wygodne
    zmysłowe

    ola.sroda@wp.pl

    ReplyDelete
  139. STYLOWE !

    agusia_07@hotmail.com

    ReplyDelete
  140. po prostu CUDO!
    maciaaaaa@gmail.com

    ReplyDelete
  141. Stylowe , rokowe ale równocześnie eleganckie .
    Takie by przykuwały uwagę-może szpilki.

    jul-mig@gmail.com

    ReplyDelete
  142. Diana,basia6661@buziaczek.pl
    Wymarzone buty,to buty modne,wysokie, wygodne i przede wszystkim ,tylko MOJE.Takie, które będą zaprojektowane tylko dla mnie.

    ReplyDelete
  143. wymarzone buty to zdecydowanie koturny za kostkę :)
    wyrażające mnie, troche postrzeloną, małą osóbkę.

    aipppie@gmail.com
    pozdrawiam Wiolu!

    ReplyDelete
  144. wysokie, wygodne, rockowe, ale eleganckie.

    withvanity@gmail.com

    ReplyDelete
  145. Moje wymarzone buty, to wygodne, w których mogłabym szybko biegać po schodach i równie szybko z nich schodzić. I oczywiście swoim wyglądem przyciągające oko!
    Pozdrawiam, Larysa!
    sarenka0015@wp.pl

    ReplyDelete
  146. Moje wymarzone butki to takie które będą za razem efektowne ale i wygodne, i obowiązkowo- na moim ukochanym koturnie!

    lanthe@onet.eu

    ReplyDelete
  147. violarogacka@wp.pl

    Moje wymarzone buty to czarne, seksowne, stylowe koturny. Jedyne w swoim rozdzaju, które łączyłyby w sobie elegancje z odrobiną mocnego rockowego charakteru. Podstawa to wygoda! Chciałabym takie, gdzie ludzie przechodzący koło mnie patrzyliby tylko na nie! :)

    ReplyDelete
  148. kamyczkaa@interia.pl

    Stabilne Mocne
    Tylko moje Atrakcyjne
    wYszczuplające oRginalne
    Luksusowe wYgodne
    Odporne Kolorowe
    Wysokie Apetyczne
    Efektowne Tupające
    Boskie Eleganckie
    cUdne
    Trafione
    Klasyczne
    unIwerslane

    ReplyDelete
  149. marissia56@wp.pl

    Przepis jest prosty ale nie dla kazdego znany.
    Najpierw mieszamy sporą porcję wygody, naparstek kreatywności, dużą łyżkę stabilności. Wszystko dokładnie mieszamy aby powsała niepowtarzalnie dobra jakościowo kompozycja. Następnie w zależności od upodobań i celu dodajemy: szczyptę elegancji,trochę siebie,kawał serca, bądź też ociupinkę szaleństwa. Takie buty napewno nie tylko będą nam ułatwiały zycie ale będą też czymś trochę więcej niż zwykłym elementem garderoby.

    ReplyDelete
  150. Moje wymarzone buty? Odpowiedź na to pytanie, jeśli chodzi o mnie, ciągle się zmienia, ale właśnie teraz szaleję za Litami od Jeffrey'ego Campbella w motywie Cosmic:)
    tiiamox@gmail.com

    ReplyDelete
  151. Moje wymarzone buty, to takie, które nadadzą każdej stylizacji uroku i niepowtarzalności.
    To butki, które nie pozwolą moim nogom zmarznąć w zimie, a w lecie się przegrzać.
    To także, buty, które będą przynosiły mi szczęście na egzaminach i trudnych rozmowach, buty, które mogą rosnąć wraz ze stopą i będą potrafiły dopasować się do danej sytuacji(raz sportowe,a raz eleganckie).
    Tak wyobrażam sobie właśnie wymarzone buty.
    Z pewnością to nie tylko moje pragnienie, ale też każdej kobiety na świecie:)
    Gabrysia K.
    gabriela.korba@op.pl

    ReplyDelete
  152. Moje wymarzone buty muszą mieć kwintesencję wygody o nieprzeciętny wyglądzie, który rzuca się w oczy od pierwszego momentu. Podobają mi się odważne rozwiązania, które nie koniecznie muszą być lubiane i upragnione przez wszystkich wokoło. Jak i po założeniu dodadzą mi odwagi i sprawią, że będę się czuła wyjątkowo wśród innych ludzi, atrakcyjniej, a jednocześnie wydłużą mi o szczyptę nogi..

    ewiczek4@poczta.onet.pl

    ReplyDelete
  153. Moje wymarzone buty?
    Wysokie, lecz będące wzorcem wygody
    Prezentujące się pięknie, niezależnie od pogody
    Wydatne koturny i obowiązkowe platformy
    Wykraczające poza ogólnie przyjęte normy
    Przyciągające zaintrygowane spojrzenia
    Służące nie po prostu do chodzenia
    Lecz do przemieszczania się z nutką gracji
    Jak też podnoszące standard moich stylizacji
    Będące nie jedynie dodatkiem do garderoby
    Ale również częścią mnie i mojej mody
    Oto właśnie moje wymarzone, stylowe butki
    Śniłam o nich, lecz czymże jest sen, taki krotki
    Gdy niedługo realne może stać się o nich marzenie
    Jeśli tylko Mary Kate pokusi się o jego spełnienie ;-)


    Asia
    joanna_blazniak@o2.pl

    ReplyDelete
  154. Moje wymarzone buty to takie w jakich będę mogła przejść wiele kilometrów i nie odczuje tego w dużym stopniu. Byłyby wysokie, ale wygodne i stabilne. Wyglądałyby elegancko i stylowo, pasowałyby do wielu stylizacji oraz wielu kreacji na różne okazje.

    agusia94-1994@wp.pl

    ReplyDelete
  155. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  156. Moje wymarzone buty to takie, które będą wygodne , a zarazem na koturnie. Najlepiej oryginalne, rzucające się w oczy, odporne na wstrząsy i musi w nich być obowiązkowo nutka elegancji ;) Gdybym miała je opisać w jednym słowie to zapewne brzmiało by ono : intrygujące !
    martyna12317@buziaczek.pl

    ReplyDelete
  157. Ahh.... CREEPERSY! To są moje wymarzone buty. Jednak chciałabym sama móc zaprojektować pewien wzór na nich, jednakże możliwość ta jest równie prawdopodobna co szóstka z fizyki na profilu politechnicznym. A jaki wzór? GALAXY! Myślę, że mogłyby wyglądać całkiem ciekawie(:

    crillaa@vp.pl

    ReplyDelete
  158. Zmysłowe, kobiece, wysokie, wygodne.. TAK! To jest właśnie ideał moich WYMARZONYCH BUTÓW! Za oknem szaro i ponuro więc nowa para takich butów na pewno by mi poprawiła humor :)
    ola_uj@op.pl

    ReplyDelete
  159. Wygodne,zalotne,modne.A są to czerwone converse giutek12@gmail.com

    ReplyDelete
  160. Moje wymarzone buty są najwygodniejsze na świecie. Aż żal je ściągać. Mają 15 centymetrowy obcas, nie grubszy niż szpilka. Takie szpilki o grubości szpilki. Natomiast pomimo tej cieniutkiej szpili są lepsze niż co drugie trapery, można w nich biegać po kamieniach i taplać się w błocie. Są nieprzemakalne, skóra, z której są zrobione nie pęka i nie ma mowy o jakiejkolwiek wymianie fleczków. Stopa się w nich nie poci, a wkładki do butów są uniwersalne - zarówno zimowe jak i letnie. Pomimo tego, że mają rozmiar 38, a ja noszę 37,5 są idealne!

    nick na fb: Liidzia Ciop
    mail: montagne@wp.pl

    ReplyDelete
  161. I'm no longer sure where you are getting your info, however great topic. I must spend some time learning much more or working out more. Thank you for fantastic info I used to be looking for this information for my mission.

    my page :: wiki.youngfree.cn

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !